• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Bug&Wishlist

Status
Not open for further replies.
voor de buglist:
Deleten van programma s duurt veel te lang (is volgens mij nergens voor nodig, nog nooit meegemaakt)
voor de wishlist:
Kunnen deleten van programma s terwijl een of twee tuners aan t opnemen zijn

staat er al tussen :wink:
 
Wishlist;
mogelijkheid om op de pvr parameters als bijvoorbeeld contrast, helderheid, scherpte, enz. in te stellen.

zelfpersoonlijk zie ik het voordeel niet, dit kun je toch op je tv doen?
als meer mensen deze wens hebben zal ik 'm zeker toevoegen :mrgreen:
 
zelfpersoonlijk zie ik het voordeel niet, dit kun je toch op je tv doen?
als meer mensen deze wens hebben zal ik 'm zeker toevoegen :mrgreen:

Helemaal mee eens, dit is een instelling die je op de televisie moet doen.
Bij de meeste LCD's kan je per ingang de helderheid, contrast, etc. instellen.

Ik heb hem voor de Humax iets bijgesteld en het beeld is mooi.
 
Bij de meeste LCD's kun je per ingang de helderheid, contrast, etc. instellen.
En als je al je (hdmi) apparatuur via een a/v receiver laat lopen en deze aan je tv hebt aangesloten.
Dan gebruik je maar 1 tv ingang voor je bluray, humax, ps3, wii etc.
Hoe stel je dan 'individueel' in?
 
En als je al je (hdmi) apparatuur via een a/v receiver laat lopen en deze aan je tv hebt aangesloten.
Dan gebruik je maar 1 tv ingang voor je bluray, humax, ps3, wii etc.
Hoe stel je dan 'individueel' in?


Precies, daarom moet in de afspeler zelf deze zaken kunnen worden ingeregeld. Om nadat de beeldweergever zelf ingeregeld is dit indivudeel per toestel nog te kunnen doen.
 
En als je al je (hdmi) apparatuur via een a/v receiver laat lopen en deze aan je tv hebt aangesloten.
Dan gebruik je maar 1 tv ingang voor je bluray, humax, ps3, wii etc.
Hoe stel je dan 'individueel' in?

Ik begrijp het probleem, maar denk niet dat het mogelijk is om dit in de Blu-ray, decoder, etc. te regelen.
Helderheid, contrast, kleur, etc. wordt pas in een later stadium in de televisie geregeld.
Voor mijn gevoel en ervaring kan je dat niet bij de bronnen die het signaal naar de televisie sturen regelen.
Dit geld volgens mij ook voor de monitor van je computer.
 
En als je al je (hdmi) apparatuur via een a/v receiver laat lopen en deze aan je tv hebt aangesloten.
Dan gebruik je maar 1 tv ingang voor je bluray, humax, ps3, wii etc.
Hoe stel je dan 'individueel' in?
Je kan ook stellen dat de A/V receiver dat zou moeten kunnen doen.
Persoonlijk vind ik dat als je digitale signalen hebt er zo min mogelijk mee gerommeld moet worden. Daar je tenslotte het signaal wil hebben zo als de maker het heeft gewild. Dat is namelijk het voordeel van de digitale wereld.
Pas aan het eind (de TV) moet je een aanpassing doen aan de omgeving zoals lichtsterkte en kleur van de belichting.
 
Wat ik een groot probleem vind, is dat als je de uitzending in de pauzestand zet om even het stilstaande beeld te bekijken, dat dan de "pauzebalk" in het beeld blijft staan.
De pauzebalk zou eigenlijk na 2 seconden moeten verdwijnen.
 
Wat ik een groot probleem vind, is dat als je de uitzending in de pauzestand zet om even het stilstaande beeld te bekijken, dat dan de "pauzebalk" in het beeld blijft staan.
De pauzebalk zou eigenlijk na 2 seconden moeten verdwijnen.

Inderdaad, dat blijft erg lang in beeld en kan wat mij betreft naar 2 sec. ofzo.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top