• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Bug&Wishlist

Status
Not open for further replies.
Om alle TV-kanalen uit te sluiten waar ik geen abonnement op heb genomen :censored:, gebruik ik standaard een Favorietenlijst.
Als ik echter overschakel naar Radio en dan weer terug naar TV, staat de Humax standaard weer op de 'Alles' zenderlijst.
Ik zou er minimaal een Wish van willen maken dat hij op de gekozen Favorietenlijst blijft staan.:pompom:
 
Zie ik bij mij ook. Is dus geen exemplarisch probleem.
De vraag is nu of het voor de Bug- of voor de Wish-list is.:shock:
Bug, zondermeer, te meer omdat kanaal 750 een niet-bestaand radio of tvkanaal is, tenminste hier bij Ziggo in de Haarlemmermeer.
 
Bug, zondermeer, te meer omdat kanaal 750 een niet-bestaand radio of tvkanaal is, tenminste hier bij Ziggo in de Haarlemmermeer.
Dat is radiokanaal 'The Main Event'.
Is waarschijnlijk onderdeel van het totaalpakket
 
Bug teletekst

Bug: teletekstpagina's worden niet automatisch ververst.
b.v. indexpagina blijft op hetzelfde beeld staan, de subpagina's(onderwerpen) komen niet automatisch in beeld.
 
Bug: SayMr2Me beheert deze thread niet meer :sad:.

Sorry, wegens persoonlijke bezigheden erg druk geweest.
heb ook de Humax binnen ondertussen en zal binnen enkele dagen zorgen dat de lijst up-to-date is.
:frons:
 
Last edited by a moderator:
Om alle TV-kanalen uit te sluiten waar ik geen abonnement op heb genomen :censored:, gebruik ik standaard een Favorietenlijst.
Als ik echter overschakel naar Radio en dan weer terug naar TV, staat de Humax standaard weer op de 'Alles' zenderlijst.
Ik zou er minimaal een Wish van willen maken dat hij op de gekozen Favorietenlijst blijft staan.:pompom:

Eens.

Ik heb dit nu zolang opgelost door ook een fav. lijst aan te maken voor de radiozenders.
 
Nadat ik de stroom er een paar uur heb afgehaald, startte de Humax op met veel getik van de harddisk en de melding 'boot' in het display.
Dit duurde ca. 10 minuten en daarna verscheen de melding dat de hd geformatteerd moest worden.
Geen keuze, alleen een 'ja' knop. Alle opgenomen programma's natuurlijk pleite.:?

Iemand een idee wat hier mis is gegaan en of dit een normale gang van zaken is?
 
Geen idee wat er mis is gegaan maar ik heb gister ook de stroom voor meer dan 12 uur van de Humax af gehad en had nergens last van na het opnieuw insteken.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top