• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Samsung LE40B650 / LE40B650T2PXXN ?!?

Status
Niet open voor verdere reacties.
H

HHawk

Dag beste mensen. Ik ben nieuw op het forum. :)

Ik heb een vraag. Wellicht een domme vraag, maar wil het toch voor de zekerheid vragen.

Ik heb zojuist een nieuwe TV besteld bij Redcoon voor op de slaapkamer, namelijk een Samsung LE40B650. Aangezien deze geschikt zou zijn voor Ziggo CI+ CAM.

Echter nu kom ik erachter dat dit niet het LE40B650T2PXXN model is. Gaat dit problemen opleveren met Ziggo CI+ CAM? Of stelt die certificeering niks voor en gaat het alsnog gewoon werken?

Zoals jullie kunnen begrijpen wil ik het zekere voor het onzekere nemen en niet dat ik straks met een TV "opgescheept" zit, die niet werkt met Ziggo CI+ CAM.

Ik kan de bestelling nu nog cancelen, want als ik de LE40B650T2PXXN wil bestellen, ben ik 2 á 3 tientjes duurder uit. Dit is geen probleem, maar de levertijd van 4 weken is wel een probleem!

Alvast reuze bedankt voor jullie reacties!
 
als het niet het PXXN model is,gaat het niet werken,helaas staat het forum vol van mensen die de laatste lettertjes negeerden en nu met een niet werkende versie zitten.
Daarom ook vermoedelijk die langere levertijd,van mensen die wel weten dat ze echt dat andere model moeten hebben.
Als die levertijd te lang is,kun je wellicht ergens anders kijken.
 
En hoe zit dit i.c.m. Cai abonnement gemeente Albrandswaard (Rhoon)?
 
Heb mijn huidige order geannuleerd en ergens anders de goede TV besteld.
 
En hoe zit dit i.c.m. Cai abonnement gemeente Albrandswaard (Rhoon)?
Als het verzorgd wordt door Ziggo gaat het niet werken.
CI+ werkt alleen bij Ziggo met de genoemde modellen incl de type letters achteraan.
Als deze niet identiek zijn,werkt het gewoon niet.

Ik zie dat Albrandswaard UPC gebied is (Rhoon ) daar gaat het zowieso niet werken.
UPC heeft nog geen CI+ of andere ondersteuning,daar ben je overgeleverd aan de decoder die zij leveren.
Ze willen het wel gaan ondersteunen maar welke eisen zij gaan stellen weet UPC zelf nog niet eens want het ligt daar alleen nog maar in de "plannen" la.
 
Als het verzorgd wordt door Ziggo gaat het niet werken.
CI+ werkt alleen bij Ziggo met de genoemde modellen incl de type letters achteraan.
Als deze niet identiek zijn,werkt het gewoon niet.

Ik zie dat Albrandswaard UPC gebied is (Rhoon ) daar gaat het zowieso niet werken.
UPC heeft nog geen CI+ of andere ondersteuning,daar ben je overgeleverd aan de decoder die zij leveren.
Ze willen het wel gaan ondersteunen maar welke eisen zij gaan stellen weet UPC zelf nog niet eens want het ligt daar alleen nog maar in de "plannen" la.

Is geen UPC.
Barendrecht is UPC, maar Rhoon dus niet, de gemeente zelf zorgt daar voor kabel (CAI-Albrandswaard).

En inmiddels daarmee contact gehad en alles werkt met de Ziggo CI+ CAM module. :D
 
Is geen UPC.
Barendrecht is UPC, maar Rhoon dus niet, de gemeente zelf zorgt daar voor kabel (CAI-Albrandswaard).

En inmiddels daarmee contact gehad en alles werkt met de Ziggo CI+ CAM module. :D
Ik wens je veel succes er mee, vond op internet : UPC in Rhoon, dus nam aan dat daar UPC leverde.
Cai Albrandswaard gebruikt Irdeto met smartcard.
Het werkt dus wel met de Ziggo module,maar die werkt NIET in jouw genoemde tv dat is het probleem.
Als je een ander toestel hebt besteld dat wel in de type lijst staat werkt het wel mits dat tot op de laatste type letter hetzelfde is, anders zul je met een alphacrypt cam moeten gaan werken maar die doet het niet in een CI+ tv.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik wens je veel succes er mee, vond op internet : UPC in Rhoon, dus nam aan dat daar UPC leverde.
Cai Albrandswaard gebruikt Irdeto met smartcard.
Het werkt dus wel met de Ziggo module,maar die werkt NIET in jouw genoemde tv dat is het probleem.

Bedankt voor je reactie, maar zoals ik al aangaf in mijn reactie van 11:15, heb ik mijn huidige order bij Redcoon geannuleerd en ergens anders wel de goede versie besteld van de Samsung PXXN-versie.

Dus dit gaat allemaal goed komen. In ieder geval bedankt voor je antwoorden.
 
Bedankt voor je reactie, maar zoals ik al aangaf in mijn reactie van 11:15, heb ik mijn huidige order bij Redcoon geannuleerd en ergens anders wel de goede versie besteld van de Samsung PXXN-versie.

Dus dit gaat allemaal goed komen. In ieder geval bedankt voor je antwoorden.
Ik zag je reactie ervoor niet staan,mijn excuus,je zult er geen spijt van krijgen,ik was heel erg anti samsung maar mijn laatste 2 tv's zijn wel van Samsung.
Puur persoonlijk,maar het beeld sprong er zo uit dat het merk voor mij een winnaar was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan