• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

dr1 en dr2 zenders

  • Onderwerp starter mellenie
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mellenie

vraagje Ziggo is zo groot zenden wel èèn en ketnet/canvas en ard en zdf en bbc1 en bbc 2 wel uit leuk dat buitenlands zenders.
ik heb vraagje waarom niet meer landen zo als denemark zenders zo al als dr1 en dr2 zijn mooie programmas erop en ook leuk om te zien.
je kan wel via ineternet kijken maar op tv wat mooide toch:pompom:
 
Je kunt niet alles er op zetten, lijkt me.
Jij wil Denemarken, ik wil Oostenrijk en de derde wil misschien wel Japanse zenders er op. Het houdt een keer op.
 
Technisch is het prima mogelijk, moet men wel analoog afschaffen voor wat ruimte, maar dat gaat toch wel gebeuren in de toekomst. Het probleem is, de uitzendrechten, die zijn duur . . . . . .
 
ziggo kan eigenlijk wel meer zenders erop gooien maar doen ze niet.....ze zeggen dat er geen capiciteit ervoor si, bullshit, de techniek is er wel, maar ze moeten het willen :no:
 
De vraag is of de abonnees er ook geld voor over hebben door allerlei weinig bekeken zenders door Ziggo toe te laten voegen....
Denemarken 1 en 2 of Polonia zullen zich niet kunnen verheugen in een enorme kijkdichtheid. ;-)
 
De vraag is of de abonnees er ook geld voor over hebben door allerlei weinig bekeken zenders door Ziggo toe te laten voegen....
Denemarken 1 en 2 of Polonia zullen zich niet kunnen verheugen in een enorme kijkdichtheid. ;-)

DR 1 en DR 2 kunnen bekeken worden via www.wwitv.com

via www.free-tv.dk kun je naast DR 1 en DR 2 ook DR Update,DR K en DR Ramasjang (het kinderkanaal van DR) bekijken. Ook kun je daar bepaalde programma's van NRK 1,NRK 2 en NRK 3/NRK Super (NRK = Noorse Omroep)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan