• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Hoofd e-mailadres nooit gekregen

Status
Niet open voor verdere reacties.
N

NRaider

Heb lang bij Casema gezeten en zit sinds ongeveer 1 jaar bij Ziggo.
Voor veel functies van ziggo (webmail, nieuwsgroepen, webspace enz.) heb je dus zo'n hoofd e-mail adres nodig, maar ik heb deze nooit gekregen.
Ik heb geen idee welke keuzes ik moet invoeren als ik de helpdesk bel en heb laatst dit probleem gemailed via het contactformulier, maar daar werd ik niet bepaald wijzer van.
Kan iemand mij hiermee helpen?
 
ik heb ze gebeld, gekozen voor de optie wijzigen.
ik wil mijn secundaire emailadres als hoofdmailadres aangepast hebben.
ze hebben mij toegezegd dit aan te passen.

als je je hoofmailadres wil weten is een optie op in te loggen bij: mijn producten daar kan je mogelijk je hoofdmailadres zien. bij mij is was mijn casema-mailadres. (laat het nu omzetten)
 
Staat niet bij mijn producten helaas en ik kom er maar niet uit welke keuzes ik moet invoeren in dat vage keuzemenu van de helpdesk.
 
je kan kiezen voor de optie wijzigingen doorgeven
welk nr dat is weet ik niet, zal als ik jouw was nog een keer alle nummers beluisteren en noteren voor jezelf. (en voor ons lezers op t forum)
 
Gegevens wijzen draait om de telefoongegevens volgens het keuzemenu.
 
zo ben ik wel binnengekomen dusse gewoon doen joh.:thumb up: kom je in elk geval ergens. je moet ergens beginnen he
 
Staat niet bij mijn producten helaas en ik kom er maar niet uit welke keuzes ik moet invoeren in dat vage keuzemenu van de helpdesk.
'Mijn Ziggo' inloggen en dan 'Mijn gegevens'.

Daar staat toch echt het hoofd e-mailadres van de houder.
 
'Mijn Ziggo' inloggen en dan 'Mijn gegevens'.

Daar staat toch echt het hoofd e-mailadres van de houder.

Daar staat alleen het e-mailadres waarmee je je mijnZiggo account hebt gemaakt, en niet je Ziggo e-mailadres zelf in mijn geval.
 
Daar staat alleen het e-mailadres waarmee je je mijnZiggo account hebt gemaakt, en niet je Ziggo e-mailadres zelf in mijn geval.
Daar staat het hoofd contact e-mailadres bekend bij Ziggo. Dat is dus je hoofdaccount.
 
Daar staat het hoofd contact e-mailadres bekend bij Ziggo. Dat is dus je hoofdaccount.

****@gmail.com staat er, klinkt niet als een ziggo e-mailadres ofwel?
En op e-mailbeheer inloggen met de gegevens van dat adres lukt niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan