• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen internet op de parkeerplaats/strand bij de vuurtoren op Texel

W

wilma2109

Als regelmatige Texelganger loop ik tegen het volgende aan: geen internetverbinding op postcode 1795 LL. Tot nu toe kon ik internet lenen van mijn man omdat hij bij een andere provider zit, maar met een paar dagen komt mijn man bij mijn abbonnement op en dan hebben we beiden daar dus geen internet.
Wij staan, ivm een sport op het strand per keer 2 hele dagen op de parkeerplaats van postcode 1795 LL, vandaar dat het erg lastig is als daar geen internet is.
Mijn vraag is of daar in de toekomst verandering in gaat komen.

Groet,
Wilma
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens de Vodafone kaart zou er wel 3G dekking moeten zijn op die locatie. Ik zou eens bij de instellingen van je telefoon kijken of deze op 4G only staat.
 
Er is geen dekking op de parkeerplaats en op het strand. Mijn instellingen stonden en staan goed.
Ik heb sinds september een abbo mij Ziggo, met mijn vorige provider had ik daar gewoon internet.
 
Er is geen dekking op de parkeerplaats en op het strand. Mijn instellingen stonden en staan goed.
Ik heb sinds september een abbo mij Ziggo, met mijn vorige provider had ik daar gewoon internet.

Tja, dan zal je naar een andere provider moeten. Gezien de dekking op het eiland zullen ze er echt niet op korte termijn masten gaan bij plaatsen.
 
Telfort, maar die ging dure rekeningen sturen toen mijn contract verstreken was. Ik heb van te voren geen bericht oid van ze gehad, dus was meteen klaar met ze.
 
Verder overal netjes internet van Ziggo onderweg hoor, alleen niet op Texel bij de vuurtoren o.a., want er zijn meer slechte plekken op Texel.
 
Terug
Bovenaan