• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Programma gids Film1/Sport1

Status
Niet open voor verdere reacties.
E

erki

Ik heb nu een paar maanden een abonnement op Film1/Sport1
Er is voor de leden een maandelijkse programmagids.
Ik heb hem nu 1 keer ontvangen.
De andere maanden heb ik meerdere keren gebeld met de vraag of ik mijn gids kon krijgen.
Iedere keer wordt er toegezegd dat hij opgestuurd wordt,maar helaas.
Nog meer mensen dit probleem?
 
Ik heb nu een paar maanden een abonnement op Film1/Sport1
Er is voor de leden een maandelijkse programmagids.
Ik heb hem nu 1 keer ontvangen.
De andere maanden heb ik meerdere keren gebeld met de vraag of ik mijn gids kon krijgen.
Iedere keer wordt er toegezegd dat hij opgestuurd wordt,maar helaas.
Nog meer mensen dit probleem?

Ja dat is mij ook overkomen sinds januari 2008. Toen kreeg ik opeens ook niet meer de film 1 gids (terwijl het de jaren ervoor steeds goed ging). Ik heb toen wel gewoon iedere maand gemaild waarna ik steeds de gids toegestuurd kreeg met tevens een excuus brief erbij. Ik heb dit zeker maanden lang achter elkaar moeten dan. Soms ging het goed en dan kreeg ik opeens een gids maar de maand erna ging het weer fout en vergaten ze weer de gids waarna ik weer moest mailen. Ik heb ze in ieder geval nu (sinds september 2008) zover gekregen dat ik nu automatische iedere maand 2 film 1 gidsen ontvang :mrgreen: .

Je moet gewoon blijven volhouden (je kunt beter mailen dan bellen, is ook nog een stuk goedkoper en sneller). Ik had op een gegeven moment gewoon een standaard e-mail gemaakt die ik iedere maand opstuurde als ik de gids niet kreeg.
 
Ja dat is mij ook overkomen sinds januari 2008. Toen kreeg ik opeens ook niet meer de film 1 gids (terwijl het de jaren ervoor steeds goed ging). Ik heb toen wel gewoon iedere maand gemaild waarna ik steeds de gids toegestuurd kreeg met tevens een excuus brief erbij. Ik heb dit zeker maanden lang achter elkaar moeten dan. Soms ging het goed en dan kreeg ik opeens een gids maar de maand erna ging het weer fout en vergaten ze weer de gids waarna ik weer moest mailen. Ik heb ze in ieder geval nu (sinds september 2008) zover gekregen dat ik nu automatische iedere maand 2 film 1 gidsen ontvang :mrgreen: .

Je moet gewoon blijven volhouden (je kunt beter mailen dan bellen, is ook nog een stuk goedkoper en sneller). Ik had op een gegeven moment gewoon een standaard e-mail gemaakt die ik iedere maand opstuurde als ik de gids niet kreeg.
Naar welk mail-adres moet je dan mailen?
 
Daar ben ik ook benieuwd naar... welk e-mail adres moet ik daarvoor gebruiken?
 
mailen heeft bij mij weinig zin gehad (via contactformulier op de website). Ik moest 3 a 4 x bellen om eea geregeld te krijgen. Ontvang het krantje nu al een aantal maanden keurig op tijd in de bus. veel sterkte!
 
Ik mailde altijd naar [email protected], maar ik weet niet meer of dat E-mail adres nog bestaat (de laatste keer dat ik daar naar mailde was in september 2008). Maar makkelijker is om het contactformulier in te vullen via https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/formulier

Bellen heb ik ook eens geprobeerd maar ik kreeg toen een persoon eraan die er geen verstand van had en die verbond mij toen door met iemand anders. Maar dat ging helemaal fout en ik kreeg toen weer het keuze menu te horen. Dus ik ben snel gestopt met bellen want het leverde me alleen maar ergernis op en het koste me ook nog eens geld.

Ik loste het dus mooi op via de mail en via het contactformulier.
 
Bedankt allemaal voor de reacties.
Het contactformulier op de website van Ziggo heb ik al verschillende keren gebruikt.
Maar helaas,krijg zelfs geen algemeen bedank mailtje meer dat de klacht in behandeling wordt genomen.Dus ik denk dat de klachten via het contactformulier niet meer in behandeling worden genomen.
Film 1 contacten heeft geen zin,die schuiven de verantwoordelijkheid naar Ziggo.
 
Het Film1 blad voor februari 2009 is ook weer binnen gekomen vandaag.
 
Het is nu 28 januari en ik heb de nieuwe gids natuurlijk nog steeds niet binnen,gaan maar weer met Ziggo contacten,wordt er wel erg moedeloos van.:cry:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan