• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo incompentente club idioten

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

MCSE3737

Nou gaat mijn frustratie er eens uit.
Ik wil news.home.nl gebruiken omdat ik tijdelijk geen pay server heb.
Daarvoor benik de mijn portal gegevens nodig.
Die heb ik niet natuurlijk, wat moet je er ook mee.
Gebeld na een half uur wordt het mijn portal wachtwoord gereset en naar mijn webmail account geschoten.
Natuurlijk heb ik ook geen inloggegevens voor mijn webmail, wat moet je er mee ook.
Deze wilde ik laten resetten op de website maar na ANDERHALF UUR EN # KEER BELLEN wordt mij verteld dat dit niet kan omdat de links in de vernieuwde site niet helemaal werken.
Nu moet ik dus wachten op een simpel wachtwoord voor webmail om daarin mijn wachtwoord voor de portal te kunnen inzien.
En dat totdat de vernieuwde website van Ziggo (die gewoon live wordt gezet zonder dat vitale delen fatsoenlijk werken) goed werkt.
Internet stabiliteit is in mijn geval goed maar o wee als je iets hebt met een wachtwoord of zoiets dan krijg je met een stel rand debielen te doen.
Ik geef het op ga overstappen op KPN glas, Ziggo suc6 ermee
:giveup:
 
Ik snap je boosheid niet echt. Want je kunt gewoon op de newsserver inloggen met dezelfde gegevens waarmee je je email ophaalt.

Mocht je die gegevens niet meer weten, dan kun je dat onmogelijk toeschrijven aan 'incompetente idioten' (als je daar ziggo mee bedoelt tenminste).

Je hebt dus geen portal wachtwoord nodig om in te loggen op de newsserver, maar gewoon één van de emailadressen en bijbehorende wachtwoorden van je accounts.
 
Nou gaat mijn frustratie er eens uit.
Ik wil news.home.nl gebruiken omdat ik tijdelijk geen pay server heb.
Daarvoor benik de mijn portal gegevens nodig.
Die heb ik niet natuurlijk, wat moet je er ook mee.

Dus jij geeft Ziggo het op de schuld dat jij je zaken niet op orde hebt?

Het wachtwoord voor de nieuwsserver is bij mijn weten hetzelfde als het wachtwoord voor je mail.
 
Dus jij geeft Ziggo het op de schuld dat jij je zaken niet op orde hebt?

Het wachtwoord voor de nieuwsserver is bij mijn weten hetzelfde als het wachtwoord voor je mail.

Mensen moeten toch altijd iets te klagen hebben ...
Ik wens de TS heel veel plezier met KPN :schater::pompom::oyeah:
 
Wat een ongefundeerd stuk tekst zeg topicstarter. Alleen omdat jij niet snapt hoe de diensten werken ligt het maar aan ziggo.

Ga maar lekker naar radar :oyeah:
 
Uit de 6e regel van topicstarter haal ik, dat hij ook geen e-mail gegevens heeft.

Afijn als hij dat rond heeft is het opgelost.
 
Ach, TS heeft zich even heerlijk ongenuanceerd uit kunnen leven.
Ik hoop dat het opgelucht heeft.
Wel erg lachwekkend om je allereerste bericht op deze manier te posten ... :schater:
En gezien het gebrek aan zijn/haar reactie was het hoogstwaarschijnlijk ook zijn/haar allerlaatste bericht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan