• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Oproep: testen Software (3)

Status
Niet open voor verdere reacties.

anoniem

Cable Expert
Berichten
4.089
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Philips iDTV gebruikers.

Philips heeft een nieuwe software versie .66 uitgebracht, versie .65 was immers niet goedgekeurd door Ziggo.

Deze .66 versie zal in de komende dagen waarschijnlijk ook beschikbaar komen op de philips website.

De testers van de .65 versie kunnen mij een PM sturen voor een link.

Volgens Philips zijn de issues v.w.b. stabilteit opgelost evenals subtitling bij aanpassen van het volume. Ziggo heeft nog een probleem gevonden met de EPG bij netwerk aanpassingen. Ten aanzien van de now/next infobanner zal nog nadere informatie worden verstrekt.

Willen jullie de eerste ervaringen met deze nieuwe release hier melden. We zullen jullie ervaringen ook meenemen voor het volgende goedkeurings-ronde.

Voor de volledigheid, de software is alleen bestemd voor de 9000 serie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Philips iDTV gebruikers.

Philips heeft een nieuwe software versie .66 uitgebracht, versie .65 was immers niet goedgekeurd door Ziggo.

Deze .66 versie zal in de komende dagen waarschijnlijk ook beschikbaar komen op de philips website.

De testers van de .65 versie kunnen mij een PM sturen voor een link.

Volgens Philips zijn de issues v.w.b. stabilteit opgelost evenals subtitling bij aanpassen van het volume. Ziggo heeft nog een probleem gevonden met de EPG bij netwerk aanpassingen. Ten aanzien van de now/next infobanner zal nog nadere informatie worden verstrekt.

Willen jullie de eerste ervaringen met deze nieuwe release hier melden. We zullen jullie ervaringen ook meenemen voor het volgende goedkeurings-ronde.

geld dit ook voor de 800 serrie ?, zoja graag dan ook de link.
 
De nieuwe versie (26.66.0) ziet er goed uit. Nog maar kort gebruikt, maar tot zover stabiel (en geen rare meldingen).

+

  • now/next balk is terug!
  • ondertitels blijven bij volume +/-
  • geen 'undefined' met easylink uit
  • teletekst caching al bij selectie kanaal
-

  • geen OSD bij selectie kanaal vanuit guide
Lijkt me een goed startpunt voor certificering!
 
De nieuwe versie (26.66.0) ziet er goed uit. Nog maar kort gebruikt, maar tot zover stabiel (en geen rare meldingen).

+

  • now/next balk is terug!
  • ondertitels blijven bij volume +/-
  • geen 'undefined' met easylink uit
  • teletekst caching al bij selectie kanaal
-

  • geen OSD bij selectie kanaal vanuit guide
Lijkt me een goed startpunt voor certificering!

ik zie dat jij ook een 8404 hebt . zit daar ook de nieuwe versie op ?
 
als dit ook te testen is op de 8404 even linkje a.u.b. :D

alvast bedankt.
 
Ik hoop dat de software snel beschikbaar komt. Heb zelf de 7404.
Mijn vrouw zal heel blij zijn als ze weer overal teletext kan ontvangen.

Rob
 
ik zie dat jij ook een 8404 hebt . zit daar ook de nieuwe versie op ?
Nee, alleen op de 9604. Waarschijnlijk komt dezelfde versie voor de 8000/7000 later deze week beschikbaar via de Philips site.
 
Geen teletekst op Nederland 1 en 2 HD

Op Nederland 1 en 2 HD is Teletekst niet beschikbaar :cry:

NL 3 HD en alle overige zenders wel.
Pas gisteren had ik versie .65 geïnstalleerd waarmee ik in eerste instantie wel op alle zenders teletekst had, maar eerder vandaag waren ze op de HD zenders verdwenen. Dit is nu dus met versie .66 nog steeds het geval.

Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
 
Op Nederland 1 en 2 HD is Teletekst niet beschikbaar :cry:

NL 3 HD en alle overige zenders wel.
Pas gisteren had ik versie .65 geïnstalleerd waarmee ik in eerste instantie wel op alle zenders teletekst had, maar eerder vandaag waren ze op de HD zenders verdwenen. Dit is nu dus met versie .66 nog steeds het geval.

Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?

waarschijnlijk een verkeerde headend configuratie, is elders op het forum gemeld. Zal morgen naar gekeken worden.
 
Mijn eerste bevindingen:

- De now/next balk doet het weer.
- Helaas komt deze pas na 2 seconden en is hij ook weer binnen 2 seconden weg. Langer on-screen zou toch wel erg fijn zijn.
- De now/next balk komt niet als je via de EPG een zender selecteert
- EPG / info duur nog steeds erg lang
- Teletekst zit nu al in cache als je wat langer op een zender zit (alhoewel ik hem soms toch nog info zag binnenhalen terwijl ik al een tijdje op de zender zat)
- 2 keer snel na elkaar nettv indrukken geeft geen foutmelding 'gecodeerd' meer.
- boottijd nog steeds lang

Eerste bevindingen zijn zeer positief. Philips heeft ons verrast met het oplossen van een aantal punten waar ik niet meer op gehoopt had. Anoniem breng mijn complimenten maar over.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan