• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Enquête software versie (.66) 5, 7 of 8 serie

Status
Niet open voor verdere reacties.

anoniem

Cable Expert
Berichten
4.089
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Philips gebruikers,

Recent is een enquête uitgevoerd om de resultaten van de .66 software te verzamelen. Dit onderzoek was beperkt tot testers met een serie 9000 TV.

Via deze enquête wil ik graag een beeld vormen over de ervaringen met dezelfde software versie op de andere series (5, 7 of 8).
 
5-serie (5604)

Na de 66 update werkt alles perfect. Overal teletekst. EPG prima. Overal geluid en ondertiteling. TV ploft niet. (Deed ie al nooit).
Zoals in andere posting al aangegeven; Ziggo en Philips, prima gezamenlijk opgelost.
 
Na de 66 update werkt alles perfect. Overal teletekst. EPG prima. Overal geluid en ondertiteling. TV ploft niet. (Deed ie al nooit).
Zoals in andere posting al aangegeven; Ziggo en Philips, prima gezamenlijk opgelost.

Wil je enquete ook even invullen ?

edit: inmiddels gebeurd thkx
 
Ondanks het feit dat ik mijn 8404 pas sinds vanochtend heb, ben ik vandaag geen problemen tegen gekomen.

Alles werkt zoals ik van een tv verwacht, ik heb nergens last vastlopers of ontbrekende ondertitels.

Wel vind ik het menu van de tv erg traag. En de naam van de zender, of eigenlijk moet ik zeggen de grootte van de naam zoals die bij zappen in beeld komt is werkelijk gigantisch groot. Ik heb 'm al op klassiek staan, maar het is niet om aan te zien... Jammergenoeg zal dit niet iets zijn waar Ziggo wat aan kan doen. Alhoewel, aan het menu.

Certificering gaat trouwens, met hulp van de gebruiksaanwijzing die ik hier op het forum heb gevonden, zeer zeer goed.

Bij vastlopers of andere foute dingen zal ik dat hier uiteraard melden.
 
Ik heb gestemd dat ik geen problemen heb. Een heel enkele keer als ik b.v. in SCENEA-modus op de audiotoets "Stop" (vierkante blokje) druk verschijnt kort de melding "Gecodeerd programma", vrijwel onmiddelijk gevolgd door het normale beeld en geluid. Als ik echter niet op de Stop- maar op de TV-toets druk verschijnt de melding niet en gaat alles goed. Daarom vind ik dit geen echt probleem want er treedt verder geen storing op.
Mocht ik de komende tijd nog wat tegenkomen dan zal ik het hier melden.
 
37pfl9604h

Na installatie van de 66 versie van de firmware heb ik heel vaak melding van 'gecodeerd programma' op alle niet 'vrije' zenders. Voor installatie was dit zeer incidenteel en verdweeen dit na korte tijd, nu helpt alleen het geheel uit- en aanzetten van de televisie.
 
32pfl5604h/12

In het algemeen is de .66 versie een grote verbetering. Teletekst werkt overal is de wel de grootste.
Ik zie nu alleen wat vaker de melding gecodeerd programma. Ook als ik bijvoorbeeld eerst heb gekeken naar gecodeerde kanalen en dan naar een van de externe ingangen heb gekeken (hd recorder). Na het terugschakelen is de TV de ahthenticatie blijkbaar vergeten.
Het enige wat dan helpt is soms even op standby en dan weer aan. Maar soms moet de TV even helemaal uit en weer aan om opnieuw te athenticeren.
 
Na installatie van de 66 versie van de firmware heb ik heel vaak melding van 'gecodeerd programma' op alle niet 'vrije' zenders. Voor installatie was dit zeer incidenteel en verdweeen dit na korte tijd, nu helpt alleen het geheel uit- en aanzetten van de televisie.

De vraag van Anoniem was hoe de ervaringen met de .66 FW zijn bij de 5, 7 en 8 serie. Jij hebt er eentje uit de 9-serie, daarvan zijn de problemen bekend, zie andere draadjes.

Groet,
JW
 
Ik heb een 40PFL8664. Philips is wederom vergeten daar nieuwe software voor neer te zetten. De 8404 software wordt echter ook door de TV geaccepteerd. Die heb ik er nu opstaan en ik heb geen problemen met de .66 versie.
 
In het algemeen is de .66 versie een grote verbetering. Teletekst werkt overal is de wel de grootste.
Ik zie nu alleen wat vaker de melding gecodeerd programma. Ook als ik bijvoorbeeld eerst heb gekeken naar gecodeerde kanalen en dan naar een van de externe ingangen heb gekeken (hd recorder). Na het terugschakelen is de TV de ahthenticatie blijkbaar vergeten.
Het enige wat dan helpt is soms even op standby en dan weer aan. Maar soms moet de TV even helemaal uit en weer aan om opnieuw te athenticeren.

Ik draai .66 vanaf zaterdag en sluit me bij bovenstaande aan. Teletekst en ondertiteling werken op alle zenders, EPG ook (na alle zenders opnieuw te hebben geïnstalleerd).

Een plof heb ik nog nooit gehad, ook niet bij eerder firmware versies. Alleen zoals door Elecman genoemd af en toe gecodeerd programma bij het terugschakelen van een externe ingang. Alleen kan ik dan gewoon weer doorzappen door een ander kanaal in te toetsen of op de P+/P- te drukken. Heb nog nooit op standby hoeven drukken of de stroom er af te halen.

Al met al ben ik zeer tevreden met de update! :cool:

(42PFL7404H/12 met Neotin Cam)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan