Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Goed, mag ik dan de vraag herformuleren:
Hoeveel mensen zijn nog steeds voor een persoonlijk pakket als je daarmee duurder gaat uitkomen als de huidige pakketten?
Hoe zo? Dat bepaal je dan als klant toch zelf. Je krijgt dan immers de vrijheid om alleen op die kanalen een abonnement te nemen waar je echt naar kijkt. En als een kanaal qua content kwalitatief afglijdt dan stop je het abonnement op dat kanaal. Een duidelijker signaal kan je dat kanaal als abonnee niet geven. I.p.v. kijkcijfers gemeten over een kleine populatie is er opeens sprake van werkelijke aantallen abonnees over de volledige populatie.Als we dan maar niet de zelfde kant op gaan als de energie maatschappijen en openbaar vervoer...
Is alleen maar duurder geworden en de kwaliteit slechter.
Met andere woorden meer voor minder. Laat alles dan maar bij het oude blijven.
Wat is dat nu voor een vraag? Is dit nu de manier om een normale discussie te voeren? Als je wilt discussieren over de prijs van een dergelijke voorstel draag dan aan waarom het dan volgens jou duurder zal worden.Goed, mag ik dan de vraag herformuleren:
Hoeveel mensen zijn nog steeds voor een persoonlijk pakket als je daarmee duurder gaat uitkomen als de huidige pakketten?
Het principe van marktwerking is kennelijk niet bekend bij sommigen.
Ben ik de enige die hier een tegenspraak inziet? Een vaste winst marge (opgelegd en bepaald door ) wil natuurlijk zeggen dat er geen sprake is van een vrije markt.Ziggo kan dan een vaste winstmarge berekenen over de aangeboden kanalen ..
zoals het nu is vindt ik het oke, als het maar niet minder gaat worden met het aantal zenders
Bepaald door Ziggo uiteraard, net zoals een winkelier ook zijn eigen winstmarge mag bepalen. Ziggo heeft dan wel het geluk dat ze (nog) de enige partij op de kabel zijn, maar als ze de winstmarge te groot maken dan zal dat ook consequenties hebben voor het aantal afgenomen kanalen.Ben ik de enige die hier een tegenspraak inziet? Een vaste winst marge (opgelegd en bepaald door ) wil natuurlijk zeggen dat er geen sprake is van een vrije markt.
Uiteraard interesseert het Ziggo geen bal en het zal er ook nooit van komen omdat ze op de huidige manier kunnen doen en laten wat zij willen onder het mom van dat uit "marktonderzoek" gebleken is dat wij veel behoeft hebben aan Shopzo/Suus op plek 12. En daar dan ook nog eens een keer een prijs voor kunnen rekenenen waarbij iedere relatie tot het gebodene zoek is. Dat neemt echter niet weg dat je er niet over kan discussieren om in ieder geval een signaal af te geven richting Ziggo dat klanten daar ook anders over denken. Het andere uiterste is dat Ziggo in de digitale toekomst voledig gaat bepalen wat wij willen en daarover dan ook nog via woordvoerders laten verkondigen dat ze het zo goed doen.Ziggo interesseert populariteit natuurlijk helemaal niets, die gaan dan voor het model waarbij ze per zender (of combinatie daarvan) zoveel mogelijk verdienen. Dat doen ze nu al, en dat zal niet veranderen als je per zender kan abonneren. Ziggo heeft liever een zender waar maar 1% een abonnement op heeft, maar waarop ze 25 euro per maand kan verdienen, dan een zender waar 10% naar wil kijken, en waarop 1 euro per maand per klant verdient kan worden. En dat is ook marktwerking...