• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wanneer failliet?

Status
Not open for further replies.
Is een optie dus... echter, je hebt financiele bezwaren tegen het overstappen. Dat de KPN jou 500 euro in rekening brengt om een kabel in de grond te krijgen is toch niet de fout van Ziggo?
er werd net gezegt ga dan over naar een andere provider, we hier niet dan alleen kpn waar ik ook weer eens Tel. Nr. moet nemen of mobiele providers? maar daar zijn de kosten nog te hoog vind ik!
 
Knip.....
Bah... Ziggo. :cry:


Tis misschien geen gelijkwaardig alternatief, maar het is er wel een.
Om het gelijkwaardig te krijgen moet je misschien meer kosten maken.

m.aw. dit is een persoonlijke afweging.

Laten we niet vergeten dat Ziggo nog midden in de samensmelting van de voormalige werkmaatschapijen zit. Dit heeft gewoon tijd nodig, men is nu net een half jaar bezig (sinds mei dit jaar)

Ik zie het bovenstaande zeker niet als excuus voor de problemen, maar ik ga er vanuit dat de problemen zoals deze er zijn van tijdelijke aard zijn.
 
er werd net gezegt ga dan over naar een andere provider, we hier niet dan alleen kpn waar ik ook weer eens Tel. Nr. moet nemen of mobiele providers? maar daar zijn de kosten nog te hoog vind ik![/quote]

Precies, of te wel.... blijven of weg gaan bij Ziggo is je eigenkeuze.
Er zijn alternatieven, met hun voors en tegens....

Jij maakt zelf de keuze tussen deze, dus er is concurentie.
 
Tis misschien geen gelijkwaardig alternatief, maar het is er wel een.
Om het gelijkwaardig te krijgen moet je misschien meer kosten maken.

m.aw. dit is een persoonlijke afweging.

Laten we niet vergeten dat Ziggo nog midden in de samensmelting van de voormalige werkmaatschapijen zit. Dit heeft gewoon tijd nodig, men is nu net een half jaar bezig (sinds mei dit jaar)

Ik zie het bovenstaande zeker niet als excuus voor de problemen, maar ik ga er vanuit dat de problemen zoals deze er zijn van tijdelijke aard zijn.
Eh laten we het hopen eh laters, ben Sint aan het helpen doeii
 
er werd net gezegt ga dan over naar een andere provider, we hier niet dan alleen kpn waar ik ook weer eens Tel. Nr. moet nemen of mobiele providers? maar daar zijn de kosten nog te hoog vind ik![/quote]

Precies, of te wel.... blijven of weg gaan bij Ziggo is je eigenkeuze.
Er zijn alternatieven, met hun voors en tegens....

Jij maakt zelf de keuze tussen deze, dus er is concurentie.
juist de concurentie maak de ander kapot mot dat dan??
 
Aandeelhouders hebben geen baan binnen Ziggo, Stellen alleen een zak met geld te beschikking voor hun aandeel (belang) in de bedrijfsresultaten.

Om het simpel te zeggen, aandeelhouders stellen geld ter beschikking met als doel er naderhand meer geld uit te kunnen trekken.
In dit geval lijkt het erop dat er onvoldoende kapitaal is om investeringen te doen in goed gekwalificeerd personeel en de capaciteit van een netwerk.
Veel van dit soort grote bedrijven hebben vaak een overschot aan een tussenlaag goedbetaalde managers waarvan onduidelijk is wat ze doen en wat de transparantie binnen een bedrijf er niet helderder op maakt. In ieder geval hebben ze het meestal druk met het in stand houden van hun eigen functie ipv dat ze oplossinggericht werken voor het bedrijf en de klanten.
 
juist de concurentie maak de ander kapot mot dat dan??


Ben zelf jaren werkzaam in de commercie, maar geloof me...

het is net anders om, concurentie dwingt je om beter te worden. Om voordelen te hebben t.o.v. je concurenten. etc.
Concurentie maakt de ander niet kapot.. Het dwingt je tot betere producten en dienstverlening.
 
Hallo allemaal ..
Wat een ongelooflijk dom bedrijf is dit ...
Als u inlogt via Mijn Ziggo, dan ziet u onder "Mijn E-mail instellinge" welk account u heeft aangemaakt
Al maanden probeer ik uit te zoeken wat mijn extra mailadres ook alweer was dat ik had aangemaakt .. niemand die een nuttig antwoord heeft ... al maanden probeer ik in te loggen op Mijn Ziggo ... ook dat lukt niet .. en niemand die een nuttig antwoord heeft ..
mocht inloggen niet lukken: Onder LET OP, staat misschien een bruikbare tip.

Ik baal als een stekker dat ik UPC hier niet heb .. kon ik tenminste een snel abonnement krijgen voor mijn internet en niet dat "misschien doet ie het wel .. misschien doet ie het niet" abonnement dat ik nu heb...

U kunt via Mijn Ziggo uw abonnement beeindigen
Bah bah bah bah volgens mij moet het juiste woord nog uitgevonden worden voor de klantvriendelijkheid van dit bedrijf .. misschien een tip voor de dikke van dale? Ziggo is synoniem aan belazerd worden?? Misschien zien we hem volgend jaar terug in het nieuwe woordenboek.
Inderdaad kunt u via de site van Dale uw suggestie daar deponeren.
 
Tis misschien geen gelijkwaardig alternatief, maar het is er wel een.
Om het gelijkwaardig te krijgen moet je misschien meer kosten maken.

m.aw. dit is een persoonlijke afweging.

Laten we niet vergeten dat Ziggo nog midden in de samensmelting van de voormalige werkmaatschapijen zit. Dit heeft gewoon tijd nodig, men is nu net een half jaar bezig (sinds mei dit jaar)

Ik zie het bovenstaande zeker niet als excuus voor de problemen, maar ik ga er vanuit dat de problemen zoals deze er zijn van tijdelijke aard zijn.

Dus wordt het op de klanten afgewenteld. Meer kosten maken???
Multikabel kon WEL hetzelfde product leveren voor minder geld en zonder ellende. Waar ligt dan het probleem?

Prima, ik heb er alle begrip voor dat zo'n fusie tijd kost maar is het normaal dat je daarvoor begrip blijft vragen terwijl de klant sinds mei het volle pond betaald en niet krijgt waar hij voor betaald?
Het zou in ieder geval genereus zijn als ze een gereduceerd tarief zouden bieden over de afgelopen periode dat men geen volledig product kreeg. Helaas geloof ik nooit dat de aandeelhouders daar zin in hebben.
 
Om het simpel te zeggen, aandeelhouders stellen geld ter beschikking met als doel er naderhand meer geld uit te kunnen trekken.
In dit geval lijkt het erop dat er onvoldoende kapitaal is om investeringen te doen in goed gekwalificeerd personeel en de capaciteit van een netwerk.
Veel van dit soort grote bedrijven hebben vaak een overschot aan een tussenlaag goedbetaalde managers waarvan onduidelijk is wat ze doen en wat de transparantie binnen een bedrijf er niet helderder op maakt. In ieder geval hebben ze het meestal druk met het in stand houden van hun eigen functie ipv dat ze oplossinggericht werken voor het bedrijf en de klanten.

Het senario zoals als jij dat schets kan inderdaad zo zijn, 1 van de dingen die Ziggo heeft uitgesproken is schaalvoordeel krijgen door de overnames en het kunnen snijden in overhead.

de functies die jij omschrijft zijn dus overhead functies, ik ga er vanuit dat zowel de directie als de HR afdeling binnen Ziggo deze functies (mits ze er zijn) ook in kaart heeft. En vanzelfsprekend mocht dit het geval zijn, er ook op zal sturen.

Of te wel, je maakt een aanname van een situatie zoals deze zou kunnen zijn. Al zou deze aanname juist zijn, dan is het vast zo dat dit opgelost zou gaan worden.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top