• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

nieuwsgroepen stoppen bij omschakeling produkt

Verdorie! Goed dat ik dit nog even lees. Ik had niet direct plannen om wat te veranderen maar dit wil je toch wel even weten. Net zoals de ongein met die smartcard.

Het is zoals gezegd wel een verschraling van het aanbod. Mogelijk heeft het er ook mee te maken dat ze niet al die UPC klanten erbij willen op de newsserver. Hieraan merk je dat er de beslissingen genomen worden door de financiƫle mensen achter het bureau. Bij het oude Ziggo zaten tenminste nog wat bezielde mensen.
 
dan wel graag melden als ze je een ander abonnement aanraden

Dat ze willen stoppen met deze service is hun goed recht maar ik vind het ook hun plicht om correct te informeren als ze je een ander abonnement aanraden. Ik gebruikte de nieuwsgroepen met enige regelmaat maar vond dit niet voldoende om een abo op een nieuwsserver te nemen. Dus bij verandering van abonnement van all in naar connect and play duidelijk gevraagd of alle diensten aanwezig bleven. Antwoord is dan JA. Plus een heel verhaal wat voor voordelen er allemaal aan dat andere abonnement zitten.
Indien het antwoord dus NEE blijkt te zijn is er wat mij betreft sprake van misleidende informatie. Dit zal ik uiteraard bij een volgende keuze na afloop contract in mijn overwegingen meenemen.
 
Dat ze willen stoppen met deze service is hun goed recht maar ik vind het ook hun plicht om correct te informeren als ze je een ander abonnement aanraden. Ik gebruikte de nieuwsgroepen met enige regelmaat maar vond dit niet voldoende om een abo op een nieuwsserver te nemen. Dus bij verandering van abonnement van all in naar connect and play duidelijk gevraagd of alle diensten aanwezig bleven. Antwoord is dan JA. Plus een heel verhaal wat voor voordelen er allemaal aan dat andere abonnement zitten.
Indien het antwoord dus NEE blijkt te zijn is er wat mij betreft sprake van misleidende informatie. Dit zal ik uiteraard bij een volgende keuze na afloop contract in mijn overwegingen meenemen.

Zie "Uit het assortiment": https://www.ziggo.nl/klantenservice/administratief/bestelling/uit-het-assortiment/
 
Je hebt gelijk als je bedoelt dat het wel ergens te vinden is. Maar ze proberen in 1 keer telefonisch een deal te sluiten. Dan vind ik dat ze je eerlijk en correct moeten informeren. Ze zeggen immers ook niet tegen je: onderzoek eerst even of dit aan je wensen voldoet dan bellen we over twee dagen terug om te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen.
 
De verkopers zijn waarschijnlijk callcenter medewerkers die niet eens weten dat er ook nog zoiets als een nieuwsserver bestaat. Maar deze informatie zou natuurlijk wel in jouw profiel moeten zitten dat zij op het beeldscherm hebben. Maar we weten het, bij Ziggo speelt de nieuwsserver geen rol.
 
Ik ben wel omgegaan en zit nu bij Sunny Usenet.
Als ik dit vergelijk met wat Ziggo aanbood, dan is dit 1000x beter.
Tuurlijk, van iets wat gratis is hoef je niet veel te verwachten maar toch.
Ik ben er dik tevreden over.
Heb er al heel wat mee binnen gehaald, naar volle tevredenheid.
 
Back
Top