activatie

  1. L

    Geen modemactivatie

    Ik ben verhuisd en heb tevens een nieuw wit modem ontvangen. Ik heb nu al VIER weken geen TV, geen Internet en geen WiFi. Ongeveer 20 keer gebeld en iedere keer na gemiddeld 25 minuten wachten onzin verhalen moeten aanhoren. Nu blijkt dat ik evenals honderden mensen afhankelijk ben van INDIA om...
  2. MMS2

    Al 7 dagen geen internet na overstap pakket, probleem in India.

    Beste Ziggoforum, Het bericht zoals hieronder beschreven is hetzelfde als dit bericht in de Ziggocommunity. Ik plaats hem hier ook, omdat ik graag wil weten of er nog anderen zijn die hetzelfde probleem ondervinden.
  3. K

    Modem activatie

    Op 12 november heb ik tv + internet Complete besteld. Ik kreeg toen een mail dat ik binnen 5 werk dagen een bevestigingsmail zou krijgen wanneer het pakket geleverd zou worden. Op vrijdag 18 november had ik gebeld naar de klantenservice omdat ik nog steeds geen email had gekregen. De vrouw...
  4. A

    Extern ip en activatie code?

    Hallo allemaal, Bij deze de volgende vraag: Is het extern ip gekoppeld aan de activatie code? Het gaat hierbij om de Ubee EVW320b. Alvast bedankt voor de reacties. Met vriendelijke groet, Arno
  5. D

    Cisco 8455 naar activatiepagina??

    Beste mensen, Sinds een week heb ik Ziggo alles-in-1 en ook het interactieve gedeelte werkte perfect. Tot een dag of twee geleden waarna er een 'netwerkfout' werd gemeld. Na gesprek met Ziggo kwam ik geen steek verder, alleen dat het vermoedelijk aan de Cisco 8455 zou liggen (geen garantie...
  6. M

    Modem niet te activeren.

    Ik probeer sinds 6 oktober 2011 het modem te activeren op de ziggo activatie portaal. Daar wordt aangegeven dat de code of het paswoord incorrect is. Ik heb al meer dan 10 keer contact gehad met ziggo, maar ze zeggen dat er al een case is aangemaakt en mij dus niet kunnen helpen. Ik voel me...
  7. G

    Activeren nieuw modem kan niet

    Gister dan toch maar 's m'n Arris modem aangesloten om de nieuwe hogere snelheid te krijgen, na veel gewacht eindelijk een 'echt' (non-private) IP-adres en een default gateway. Gateway pingen kon niet, eigen IP wel. Activeren via 'activatie' URL werkte niet, dus helpdesk gebeld. Ten eerste...
  8. D

    Geen TV 24 uur na activatie

    Ben een nieuwe klant bij Ziggo. Gisteren met de KS gebeld en mijn CI+ module geactiveerd. Volgens medewerker zou de kaart binnen 5 minuten geactiveerd zijn. 24 uur later heb ik nog steeds geen signaal. (CI+ module) zit er, zoals gebruiksaanwijzing nog niet in. Wordt er software matig...
  9. D

    activatie internet / aanmelding ziggo

    Onlangs Alles-in-1 aangeschaft en door monteur laten installeren. Alles werkt, echter nadat er verbinding was gemaakt met het internet is er geen emailadres aangemaakt...., maar browser gesloten. Hoe kan ik nu alsnog een hoofd email adres aanmaken:?:
  10. H

    Hoe lang kan een smartcard offline zijn zonder gedeactiveerd te worden ?

    Als ik 6 of 7 weken met vakantie ga, kan ik met gerust hart alle digitale decoders stroomloos maken (om energie te besparen), zonder de kans te lopen dat de smartcards na de vakantie gedeactiveerd zijn en opnieuw geactiveerd moeten worden ? Wat is de maximale periode dat een smartcard offline...
  11. W

    Alles-in-1 aangevraagd, nu helemaal geen internet meer!

    Hallo, 16 mei heb ik telefonisch contact gehad met Ziggo en Alles-In-Een-Plus aangevraagd. Ik heb op dit moment al Casema TV + Broadband Basic. Ik zou binnen 4 werkdagen een bevestigingsbrief krijgen. Heb niks gehad en exact een week later (23 mei) gebeld voor status. Het bleek dat de hele...
  12. D

    Aanmelden en activatie bij Ziggo

    Op 20 mei Telefonie en Internet besteld bij CASEMA/ZIGGO.:lol: Volgens afspraak kwam op 28 mei kwam de monteur langs om het modem te installeren.:lol: Pas op 3 juni kwam de bevestiging brief van de bestelling terug van Ziggo met activatie code en wachtwoord. In de brief staat tevens dat de...
Terug
Bovenaan