arris

  1. René

    Mediabox Next [deel 4]

    Dit is het algemene topic over de Mediabox Next van Ziggo. De Mediabox Next ondersteund weergave in 4k en kan gezien worden als de opvolger van de Mediabox XL. Echter zal de Mediabox XL voorlopig niet worden vervangen. Volgens bronnen komt er een nieuwe update voor de Mediabox XL die de...
  2. René

    Mediabox Next [deel 3]

    Dit is het algemene topic over de nieuwe Mediabox Next van Ziggo. Firmware updates Nieuwe firmware wordt automatisch naar de Mediabox Next verstuurd. Dit gebeurd in principe 's nachts en kun je niet forceren. Het maakt verder niet uit in welke energie-stand de box staat, ook in 'eco' mode...
  3. B

    Connectbox Arris probleem verversen DHCP settings (versie 9.1.1802.613)

    Ik wilde vandaag iets aan mijn DHCP settings in de Connectbox aanpassen (ipv6 uitgezet door Ziggo ivm port forwarding). Connectbox Arris hardware versie 10 en software versie 9.1.1802.613. Normaliter geen probleem. Echter, ik kan de pagina 'Geavanceerde instellingen -- DHCP' niet gebruiken. De...
  4. René

    Officiële Ziggo kabelmodems - firmware updates

    Dit topic bevat algemene informatie over firmware updates voor de officiële Ziggo kabelmodems. Hoe weet ik welk type ik heb Aan de onderkant van het modem staat het type nummer: Connectbox van Compal = CH7465LG-ZG Connectbox van Arris = TG2492LG-ZG Connectbox Giga van Arris = TG3492LG-ZG...
  5. René

    Mediabox Next [deel 2]

    Dit is het algemene topic over de nieuwe Mediabox Next van Ziggo. Firmware updates Nieuwe firmware wordt automatisch naar de Mediabox Next verstuurd. Dit gebeurd in principe 's nachts en kun je niet forceren. Het maakt verder niet uit in welke energie-stand de box staat, ook in 'eco' mode...
  6. S

    Mediabox Next [deel 1]

    Via het Ziggo forum is door een forummer aldaar bekend geworden dat de nieuwe decoder een pagina heeft op de ziggo.nl website; https://www.ziggo.nl/klantenservice/mediabox-next. Dit is naar mijn gevoel een teken dat de lancering niet lang meer zal duren. origineel gepost door steefb @ Ziggo...
Terug
Bovenaan