resetten

  1. F

    Ik wilde slechts een langzamere internetverbinding...

    Ziggo, wat een ramp!!! Vorig jaar wilde ik een langzamere internetverbinding, Ik werkte niet meer fulltime thuis en had de allersnelste verbinding niet meer nodig. Zo kon ik dus kosten besparen. Nou, ik kwam bedrogen uit. Tot mijn stomme verbazing kreeg ik een compleet nieuw pakket met een...
  2. T

    pincode vergeten van Cisco 8455DVB

    Vandaag heeft Ziggo werkzaamheden uitgevoerd tbv meer HD zenders. Daarvoor moeten zenders opnieuw worden gezocht. Via Instellingen, Systeem en daarna OK zou dat moeten lukken. Er wordt echter een pincode gevraagd, die ik vergeten ben:oops: Ziggo heeft geprobeerd dit de digitale ontvanger op...
  3. D

    UBEE Probleem

    Beste mensen, ik ben nu ongeveer 2 maand ziggo klant (TV en Internet) de 1e maand nergens last van gehad, maar sinds kort start de UBEE zich net zo vaak opnieuw op tot dat ik de stekker er uit haal (heb 1keer dat ding 2 dagen laten gaan) het is nu zelfs zo dat ik regelmatig zo dat als ik...
  4. K

    Reset Cisco 8485 HD recorder

    Hallo, ik heb sinds bijna 2 jaar een Hd recorder van ziggo in mijn bezit. Waarschijnlijk heb ik net als meerdere gebruikers sinds kort ( na een automatische update) problemen.... Mijn vraag is hoe kan ik het apparaat resetten, of bedoelen jullie daarmee het opnieuw instellen naar de...
  5. S

    Onstabiel internet (Regelmatig moeten resetten)

    Hallo, We zitten nu meer dan een half jaar bij Ziggo en het internet loopt hier nog steeds niet soepel. Ik denk persoonlijk dat het met router instellingen te maken heeft, ondanks dat ik na lang zoeken niets heb kunnen vinden. We hebben hier de volgende setup: - Ubee modem (geinstalleerd door...
  6. Z

    Paar keer reload per avond

    Sinds een maand een Cisco 8455DVB, een paar keer per avond valt het signaal helemaal weg en moet je een paar minuten wachten totdat alles weer herstelt, soms moet de stekker er eerst uit. Vooral vervelend als er iets opgenomen wordt. RTL 5 en nog een paar commerciëlen zijn alleen geblokt of...
  7. Z

    Nieuwe Arris modem blijft firmware updaten

    Als verse Ziggo klant ging ik gisteren vol enthusiasme het Arris modem aansluiten. Na het aansluiten van het modem kreeg ik op mijn laptop netjes het activatiescherm, daar kon ik 1 keer op next drukken en kreeg meteen een "Helaas, tijd om Ziggo te bellen" scherm. Daar heeft een aardige...
  8. R

    Router-probleem na werkzaamheden

    Afgelopen nacht heeft Ziggo werkzaamheden gehad in ons postcodegebied (2497AL). Vanmorgen rond 10 uur had ik geen verbinding, na contact met Ziggo en Sitecom is alles weer aan de praat, echter na ongeveer 30 tot 40 minuten moet ik m'n router resetten (softwarematig) om weer op het net te...
  9. M

    Digitale blokken + paarse blokken in beeld

    Het apparaat hebben we ergens november vorig jaar aangeschaft. Nu zien we regelmatig digitale blokken in het beeld, na verloop van tijd worden de blokken paars. En als het tegen zit wordt het beeld grotendeels paars en moeten we het apparaat resetten. Dan doet het apparaat het een paar uur of...
Terug
Bovenaan