snelheid

  1. T

    Upload snelheid Ziggo gaat iets omhoog

    Nou poeh poeh, Ziggo gaat de upload snelheid eindelijk verhogen wel met maximaal 25 Mbit. :brullen: https://tweakers.net/nieuws/205422/ziggo-verhoogt-in-mei-uploadsnelheden-van-veel-abos-met-maximaal-25mbit-s.html Ik weet niet welke manager dit bedenkt maar 150 Mbit had ook wel gelukt hoor...
  2. René

    Snelheidsverhoging Ziggo 2022

    Vanaf juli 2022 worden de snelheden weer verhoogd bij Ziggo, zo valt te lezen op Tweakers.net: Consumenten Huidige snelheid (Mbps) Nieuwe snelheid (Mbps) Basic 40/5 50/20 Start 75/10 100/20 Start XL / XXL 150/15 200/20 Complete 300/30 350/35 Z1 75/10 100/20 Z2/Z3 300/30 350/35...
  3. D

    Ziggo wifi zorgt voor Outlook performance problemen

    Ik heb deze week een wifi booster geplaatst van Ziggo en de snelheid ligt gemiddeld op 45 mbps als ik deze online test. De snelheid is stabiel. Alleen als ik Outlook opstart duurt het lang om mijn profiel op te halen en met regelmaat hangt Outlook vast wanneer ik een e-mail selecteer. Ik krijg...
  4. W

    Vpn langzaam, en erg onstabiel

    Hallo allemaal, ik zit met een probleempje, ik host zelf game servers thuis en je zult het wel weten hoe vaak deze worden aangevallen, dus ik gebruik daar een vpn server voor, eerst had ik eigen vpn server gemaakt via een vps provider maar dat werkte niet helemaal lekker dus ben overgestapt naar...
Terug
Bovenaan