afstandsbediening

  1. V

    UITLEG: hoe stel ik de Horizon(mediabox xl) qwerty afstandsbediening in op de tv?

    Ik heb dit ook al op het ziggo forum gedeeld, maar hier ook delen kan geen kwaad:) Stap 1 Zet de mediabox XL (horizon) uit. Stap 2 Druk de volgende toetsen gelijktijdig in: - Volume omlaag - TV bron (source) Houd beide knoppen ingedrukt totdat de TV-standbyknop op de Horizon...
  2. T

    Batterijen van Media Next afstandsbediening snel leeg.

    Hallo ziggo, forumleden, De batterijen van mijn ziggo Mediabox Next afstandsbediening zijn heel snel leeg? Ik moet om de +/- 2 maanden die 4 AAA batterijen vervangen. Ik gebruik de afstandsbediening dagelijks maar niet zo intensief en gebruik maar af en toe de spraakcommando's. Ter vergelijk...
  3. W

    Dubbele afstandsbediening

    Mijn HORIZON box startte regelmatig spontaan opnieuw op. Helpdesk gebeld en keurig een nieuwe box ontvangen en ook 2 nieuwe afstandsbedieningen met spraakbesturing. Echter, was gewend met 2 afstandsbedieningen te werken. Dat lukt niet meer bij de nieuwe mediabox XL; of de één werk of de ander...
  4. A

    Probleem extra mediabox

    Het eerste probleem was dat ik 2 rode lampjes zag op de extra mediabox en dat hij dus niet meer werkte. Door wat topics te lezen kon ik dit oplossen door aan de rechterkant voor op de extra mediabox op de aan knop (softkey) te drukken. Alles werk nu weer behalve mn afstandsbediening voor de...
  5. S

    Probleem: Afstandsbediening horizon mediabox xl reageert niet meer

    Beste heer/mevrouw. we hebben sinds gisteren de nieuwe Horizon Mediabox XL, inclusief de qwerty afstandsbediening. Zojuist geprobeerd om de afstandsbediening te resetten, en ook de stappen gevolgd die op de website staan...
Terug
Bovenaan