inloggen

  1. M

    Kan niet inloggen op forum via FireFox

    De titel zegt het eigenlijk al. Ik kan niet inloggen op het ziggo forum via de Firefox browser. Met de Windows Edge browser lukt het wel.
  2. René

    Inloggen Ziggo Connect Box

    Er zijn twee manieren om in te loggen op jouw Ziggo modem. Welke je moet kiezen hangt af van hoe jouw modem is ingesteld. Indien je dit niet weet kun je ze gewoon beiden proberen en kijken welke werkt. Ga naar: Browser adres Modem http://192.168.178.1 Ziggo modem in 'router mode'...
  3. René

    Inloggen op Ziggo modem

    Er zijn meerdere manieren om in te loggen op het Ziggo modem. In de meeste gevallen werkt één van deze URLs: http://192.168.178.1 of http://192.168.100.1 Het wachtwoord van de Connectbox kun je onderaan het modem vinden. Lukt het niet om in de loggen, bekijk dan deze pagina voor meer...
  4. O

    Kan niet inloggen in router!

    Sinds enige maanden kan ik niet meer inloggen in mijn router. 'ziggo' en 'draadloos' werkt niet. 'admin' of 'user' met 'draadloos' evenmin. In het verleden werkte 'ziggo' en 'draadloos' wel! Een zachte en harde reset hebben geen effect. Ik kan er nog steeds niet in. Wie kan mij helpen...
  5. Y

    Black list & blocked url's uploaden in UBEE router

    Hallo, ik heb op de laptop een prachtig programma om het internet verkeer te beperken voor onze 6 jarige dochter, maar op de i-pad kan ik dit niet instellen. Van een collega kreeg ik de tip om open DNS te configureren in de router, maar dat kan niet in de UBEE router. Nu kan ik...
  6. J

    Hotspots in zoetermeer?

    Volgens postcode check zou hotspots 3 juni van start gaan. Sindsdien zie ik inderdaad een ziggo signaal maar nog geen inlog gegevens. Later bleek op de postcode check dat zoetermeer 10 juni online gaat. Vandaag is het 10 juni, nog steeds geen mail gehad en ook niets te zien op mijn ziggo.nl...
  7. P

    Mijn Ziggo inloggen

    Hallo allemaal, Ik heb een probleem. Ik was mijn inlognaam en wachtwoord vergeten. Dus via mijnziggo gebruikersnaam opgevraagd en via email binnen gekeren. Als ik vervolgens met mijn gebruikersnaam mijn wachtwoord wil opvragen krijg ik keer op keer de melding: error.username Hoe kom ik...
  8. E

    Inlogproblemen (gebruikersnaam?) Mijn Ziggo

    Ik kan opeens niet meer inloggen op Mijn Ziggo, eerder vanavond nog wel; toen kreeg ik ergens de melding dat mijn gebruikersnaam aangepast moet worden, omdat hij minimaal 5 tekens lang moest zijn. Ik logde uit, en kon toen niet meer inloggen: het wachtwoord (dat is opgeslagen en eerder dus al...
  9. B

    Wachtwoord van Ubee EVM3200.

    Goedenavond, Mijn vraag is wat is het STANDAARD wachtwoord van de Ubee EVM3200 router? Ik heb alle wachtwoorden geprobeerd maar ik kom er niet uit. Indien je het wachtwoord via een manier kan resetten hoor ik dat ook graag. Groetjes, Bas.
  10. X

    Inloggen op UBEE

    Sinds eergisteren lukt het me niet meer om de router te benaderen. Ik krijg op 192.168.178.1 het UBEE inlogscherm, maar als ik daar mijn wachtwoord invul en op 'inloggen' klik gebeurt er niks. Wat gebeurt er als je een verkeerd wachtwoord intikt? Krijg je dan een melding? Anders moet ik 'm...
  11. D

    Inloggen ubee modem

    Is het toegestaan om in de ziggo modem een port open te zetten? Als dit is toegestaan, wat zijn de in-log gegevens? Bij voorbaat dank.:wink:
  12. H

    Kan niet inloggen op news.ziggo.nl

    Probeer in te loggen bij news.ziggo.nl maar als ik test krijg is dat de Authorization is mislukt. Nu heb ik een [email protected] e-mail adres. Gebruik die als username en het wachtwoord voor de e-mail als wachtwoord. (gechecked op de webmail en ze zijn correct) poort is 119 en threads...
Back
Top