modem

  1. Tweakers.net

    Ziggo deelt specificaties voor het gebruik van eigen modem op Ziggo-netwerk

    Ziggo heeft de specificaties online gezet die gebruikers nodig hebben om een eigen modem te gebruiken op het Ziggo-netwerk. Vanaf nu is het dan ook mogelijk voor VodafoneZiggo-klanten om een eigen modem te gebruiken, iets waar het bedrijf zich lang tegen heeft verzet...
  2. wssc

    Vanaf 28 januari: vrije modemkeuze in Nederland

    Vanaf 28 januari is de vrije modemkeuze een feit. Dat betekent dat je niet meer afhankelijk bent van de keuze van je kabel-, glasvezel- of DSL-aanbieder voor het apparaat wat de verbinding maakt met het internet. Vandaag spraken we met Eric van Uden van AVM, het bedrijf achter de FRITZ!Box: een...
  3. tmp148901241

    Netgear CM1000 support?

    Ik ben van plan een eigen modem te kopen omdat ik die van ziggo niet zo fijn vindt, deze zou ik dan koppelen met mijn router (pfsense) zodat ik ook wifi heb. Omdat de CM1000 docsis 3.1 en 3.0 aan kan, zou ik verwachten dat het zou moeten werken met ziggo. Heeft een van jullie hier ervaring mee?
  4. MMS2

    Al 7 dagen geen internet na overstap pakket, probleem in India.

    Beste Ziggoforum, Het bericht zoals hieronder beschreven is hetzelfde als dit bericht in de Ziggocommunity. Ik plaats hem hier ook, omdat ik graag wil weten of er nog anderen zijn die hetzelfde probleem ondervinden.
  5. K

    Modem geen DMZ functie

    Hallo, ik ben vandaag verhuisd naar studio in een studentenhuis, nu probeer ik in de modem DMZ in te stellen naar mijn router waarin ik een aantal portforwards heb staan die ik nodig ben voor mijn studie. echter kan ik nergens de DMZ instelling vinden, ook portforwards in de modem zijn alleen...
  6. G

    Wandbeugel voor TC7210 gezocht.

    Wij zijn een tijd geleden verhuisd. Nu ben ik alles netjes aan het ophangen in de meterkast. Alleen zijn we tijdens de verhuizing de wand beugel kwijt geraakt voor de technicolor TC7210. Heeft iemand deze evt nog los liggen die niet gebruikt wordt en deze evt wil opsturen naar me (evt tegen een...
  7. C

    Ervaringen topic Ubee EVW3200 WiFi-modemrouter Ziggo (Deel 2)

    Dit topic is een vervolg op het eerste ervaringen topic van dit Ubee modem. Dit is ondertussen heel groot geworden en daardoor wat onoverzichtelijk geworden. Zeer recent is een nieuwe software versie (9.9.5007) voor dit modem uitgekomen en dat is een goed moment om een nieuw ervaringen topic te...
Terug
Bovenaan