samsung

  1. J

    Ziggo Next - Samsung One Connectbox

    Beste forum gebruikers, we zitten met veel onduidelijkheid omtrent de HDMI aansluitingen van de Ziggo Next naar de Samsung One Connectbox en naar de Samsung Soundbar. We weten volgens mij niet de volgorde en waar we met die HDMI kabels heen moeten. Onze vragen. 1: Waar moet de HDMI kabel in van...
  2. S

    Sony Soundbar en Samsung TV

    Ik ben in het bezit van een Samsung TV Model UE55KU66100 welke via HDMI aansluiting 1 gekoppeld is aan de Mediabox Next. Aan de TV is via HDMI2 (ARC) een Sony soundbar model HTCT390 aangesloten. Koppelen gaat goed, zowel de TV als de soundbar maar na een paar minuten krijg ik een melding op de...
  3. freeewillie

    Ik heb geen geluid van de mediabox met mijn samsung tv, en hoe op te lossen

    Hoe op te lossen met de tv ga je naar instellingen dan naar algemeen dan naar beheer externe apparaten dan naar hdmi uhd color en die van de media box moet niet aanstaan , want dan heb je geen geluid
  4. O

    Samsung 2018 modellen CI+

    Weet iemand of deze al voor Ziggo geschikt zijn (of zit het er aan te komen)? De ziggo website herkent ze nog niet.
  5. K

    Samsung Horizon box

    Met heel veel moeite kan ik het merk opschrijven van de box die ik heb. Wanneer wordt er eens overgestapt naar een kwaliteitsmerk en afgestapt van deze pulp. Wanneer gaat ziggo eens een update uitvoeren voor mijn probleem. Meerdere keren is het mij beloofd. maar waarschijnlijk is "TIJD" een...
  6. M

    Geen epg op samsung tv

    Ik heb een samsung TV met daarin een CI+ module waarmee ik digitale tv bekijk. Naast deze tv staat een horizon box welke ik gebruik om programma's op te nemen. Eea werkt als maanden op deze manier. Nu is probleem dat zins een week de egp op mijn tv geen data meer geeft ("geen informatie")...
  7. M

    Na zappen opeens storing

    Hoi forumgebruikers, Ik heb een paar maanden geleden een nieuwe Samsung tv gekocht UE32H5000 en heb hiervoor een Smit 1.3 kaartje gekocht. TV als eerste voorzien van nieuwe firmware 1034 echter heb ik vanaf het begin al het probleem dat als je NPO 1, 2 of 3 hebt gekeken en je zapt naar 4 de...
  8. D

    Samsung PS43E450 + Humax RM-E06 TV koppeling lukt niet

    Hallo mede Ziggo gebruikers, Thuis hebben we een Samsung PS43E450 TV met hier een Humax IRHD-5100C op aangesloten. Nu heb ik alle codes geprobeerd om de Humax RM-E06 afstandsbediening te koppelen aan de TV maar ik heb er geen succes mee. De volgende codes zijn gebruikt voor de...
  9. D

    Samsung mediabox

    Gisteren is er bij mij een monteur geweest die de problemen met het internet zou verhelpen. Kon al enige dagen geen gebruik meer maken van internet via de samsung mediabox van Ziggo. Het wifi lampje bleef oranje kleurig branden en internetten via de vaste aansluiting was ook niet mogelijk...
  10. S

    Samsung 'Op TV/On TV' werkt niet meer

    Hallo, Sinds het (groot) onderhoud door Ziggo afgelopen periode lijkt het Samsung 'Op TV' scherm/systeem niet meer te willen werken. Er verschijnen geen TV-programma's op het scherm welke bezig zijn of straks beginnen. De gids (EPG) etc. werkt wel gewoon, na het opnieuw zoeken van de zenders...
  11. M

    Zwak signaal melding bij starten

    Ik heb een Samsung UE40F8000 (2014 model) met een Quantis CI+ 1.3 en eigenlijk werkt alles prima BEHALVE een foutmelding over een Zwak signaal de eerste keer dat ik Interactieve TV van Ziggo opstart nadat de TV ingeschakeld is. De volgende keren krijg ik die melding niet meer. Het ligt niet...
  12. S

    EU model Samsung met CI+ ondersteuning Ziggo?

    Goedendag, Ik wil graag een EU model bestellen van Samsung UE55H6410, echter is er blijkbaar geen CI+ ondersteuning van Ziggo. Dit is de TV https://www.redcoon.nl/B526535-Samsung-UE55H6410-EU-Model_LED-TVs#databox Is dit echt zo? Ik hoef alleen maar TV te kijken, en niks op te nemen...
  13. henklbr

    SMT-C7140B icm UE48H8000

    Gisteren heb ik de Samsung TV UE48H8000 binnen gekregen; hiervoor had ik de UE40C8700. C7140B heb ik met een HDMI 1.4 kabel aangesloten op HDMI1 van mijn H8000-TV Nu heb ik een probleem met het beeld van mijn decoder op mijn nieuwe TV: Als ik de decoder opstart, is het beeld even goed...
  14. H

    Kanalen niet gevonden bij Samsung ES6900

    Bij het automatisch zoeken bij een zenderwijziging bij Ziggo bleken een aantal kanalen niet gevonden te worden. Na contact met Ziggo bleken deze kanalen in dezelfde stream te zitten. Na de laatste wijziging miste ik dus kanaal 15 Nickolodeon . Samsung service kon mij niet helpen en ik heb de...
  15. J

    CI+ Module updaten Smit en Neotion

    Vandaag een Samsung UE32F5000 bezorgd gekregen. Alleen de CI+ module die ik had is niet versie 1.3. Nu heb ik van andere TV's nog een Smit en een Neotion module, maar die krijg ik beide niet geupdate. In de andere TV (Samsung UE40B6000) krijg ik hem ook niet geupdate. Ik kan in het menu...
  16. J

    Samsung F8000 serie smart hub Ziggo CI+ 1.3

    Op mijn hagelnieuwe samsung UE46F8000 kreeg ik smart hub met geen mogelijkheid aan de gang. Geen apps, af en toe opeens een zwart scherm, de melding dat er verbinding gezocht werd die na tien minuten nog niet gelukt was enz. Ik kon er geen touw aan vast knopen. Totdat mij te binnen schoot dat...
  17. M

    Gecodeerd kanaal na wisselen bron (HDMI -> TV)

    Ik heb een Quantis 1.2 CI+ in samenwerking met een Samsung ES8000 (2012) TV. Echter wanneer ik content bekijk via de Apple TV (HDMI) en terug schakel naar TV dan krijg ik vaak een foutmelding in beeld dat de zender gecodeerd is. Pas wanneer ik de tv uitzet en weer aanzet krijg ik de zenders...
  18. B

    ci+ module of toch nog een hd decoder

    Ik heb het e.e.a. eens doorgelezen mbt CI+. Nu sta ik op het punt om de Samsung UE50F6500 aan te schaffen, waarbij ik zag dat hij zowel geschikt was voor digitale en interactieve TV via CI+. Wat is het verschil in menusnelheid en vooral de zapsnelheid, gebruiksgemak ed tussen een CI+ module...
  19. B

    Advies gevraagd

    Beste forumleden, Ik heb nog een Humax Fox decoder, met een losse Panasonic hdd-recorder en een Panasonic surroundset. ik wil het e.e.a. aanpassen. De nieuwe TV zal een Samsung UE50F6500 worden, ik overweeg een hd interactieve ontvanger of een hd interactieve recorder via Ziggo aan te...
  20. R

    Samsung UE28F4000 herkent Quantis module niet

    Deze week heb ik een Samsung UE29F4000 tv gekocht. Hierbij ook een Quantis CI+ module besteld. Voor het installeren heb ik de ziggo handleiding gebruikt en dit ging prima tot op het punt waarop de module in de tv geplaatst dien te worden. Na 2-3 minuten zou er een authenticatie plaats moeten...
Terug
Bovenaan