ipv6

  1. Tweakers.net

    Ziggo activeert IPv6 voor sommige modems in bridgemodus in oud-UPC-gebied

    Sommige Ziggo-klanten die in het voormalige UPC-gebied wonen, kunnen nu ook IPv6 gebruiken als hun modem in bridgemodus staat. Dit was al mogelijk voor klanten in het Ziggo-gebied, maar het oud-UPC-gebied bleef achter. Bron: Tweakers.net
  2. WvOostveen

    Consequenties indien geen IPv6?

    Ik heb een abonnement op Goose VPN. Dat ondersteunt alleen IPv4, geen v6. Op hun site adviseren ze om de provider te vragen IPv6 uit te zetten. De servicedesk van Ziggo gaf aan dat ze IPv6 inderdaad kunnen uitzetten, maar dan kan het niet meer aan. Ik kreeg geen helder antwoord op mijn...
  3. B

    IPV6 en routercascade (Fritzbox 7490)

    Hallo allemaal, ik gebruik een Fritzbox 7490 in cascade achter mijn Connectbox (zo'n witte, er staat geen merk op). Dat is dus dubbel-NAT, inderdaad. Verder geen performanceproblemen. Op de Connectbox heb ik het Wifi uitgeschakeld, dat vreet anders alleen onnodig stroom. De Fritzbox staat in...
  4. G

    Pfsense en IPv6

    Mooi! Ziggo gaat nu IPv6 ondersteunen op mijn bridgemodem, dus we kunnen naar the third internet! Dit maakt mij meteen ook zenuwachtig. Mijn netwerk, met als basis een Pfsense firewall, draait nu volledig op IPv4. Op mijn Pfsense firewall draaien onder meer de volgende zaken: - meerdere...
  5. K

    Eigen IPv6 router achter Connectbox

    Hallo iedereen, Ik hebt deze vraag ook gesteld op de community van Ziggo en ik stel hem ook maar hier. Sinds gisteren heb ik een nieuwe modem gekregen van Ziggo. Dit is een Aris Connectbox. Ik had begrepen dat met dit type modem IPv6 in full dual-stack mogelijk is in het fZiggo gebied. Daarom...
Terug
Bovenaan