dvb-c

  1. A

    Programma's opnemen

    Ik loop een beetje achter. Een paar jaar geleden was ik druk op forums als deze (zie bijv. https://ziggoforum.nl/topics/tv-programmas-opnemen.91640/) omdat ik graag opnames wilde maken in een niet-versleutelde vorm, zodat ik ze kan bewaren en ook op andere apparaten kan afspelen. Ditg niet eens...
  2. 4RN01D

    Geen DVB-C signaal meer na verwijderen analoog signaal.

    Hoi, ik heb een Toshiba TV met ingebouwde DVB-C ontvanger. Hierop kon ik zonder ziggo kastje zenders ontvangen. Nu is 16 april het netwerk aangepast in Zutphen en zijn de analoge kanalen uitgeschakeld. Echter ik krijg sind dien ook geen dvb-c kanalen meer binnen. Oplossing van Ziggo is een...
  3. O

    Xoro HRK 7660 voor ongecodeerde zenders over kabel, geen mogelijkheid om Netwerk-ID in te vullen

    Vandaag heb ik de Xoro HRK 7660 ontvangen, welke ik wilde gebruiken om ongecodeerde zenders te ontvangen via de kabel (DVB-C) van Ziggo (in een voormalig UPC gebied). De keuze was hierop gevallen nadat ik deze vaker aangeraden zag worden, zowel hier als elders, en omdat hij nogal voordelig was...
Terug
Bovenaan