![]() |
|
|
|||||||
| Samsung DCB-B270R Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze Samsung digitale kabel ontvanger |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
||||
|
||||
|
Hallo allemaal,
wij hebben nu voor de 2e keer sinds december (sindsdien hebben wij digitale TV van Multikabel), dat we meerdere dagen zonder geluid zitten. De vorige keer was het ongeveer 1 week, nu zitten we al in de 3e week. Al meerdere keren Multikabel gebeld en iedere keer laten ze ons weer die decoder helemaal resetten, wat vervolgens niet helpt. Vorige keer kwam het geluid ineens spontaan terug, maar nu zitten we al bijna 3 weken naar die lelijke analoge TV te kijken. Multikabel zegt dat het aan de B270R in het algemeen ligt en dat er meerdere mensen last van hebben en dat ze nog niet weten wanneer het opgelost is. In dit forum (of ik heb met mijn neus gekeken), heb ik verder niets kunnen vinden over dit specifieke probleem. Dus vandaar mijn vraag: Heeft iemand anders dit probleem ook nog ? Ben benieuwd. Groeten, Martijn |
|
|
|
Misschien heb je dit al lang geprobeerd maar:
- Een SCART stekker kan soms wel eens los schieten uit decoder of TV, weet je zeker dat de stekkers er goed in zitten ? - Hoe heb je het 'resetten' van de decoder gedaan ? Heb je een complete her-installatie uitgevoerd, dus opnieuw zenders laten zoeken en zo ? |
|
|
||||
|
||||
|
Je kunt ook even proberen de scart kabel om te keren, dus de stekker die nu in de decoder zit in de tv, en die van de tv in de decoder.
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Het resetten was inderdaad een complete her-installatie, inclusief kanalen zoeken. Samen met Multikabel aan de telefoon. Hoezo ? |
|
|
|
|
Citaat:
Als ik dit alles zo lees, lijkt me de ontvanger gewoon stuk te zijn. Ik heb dit 'effect' nooit eerder gelezen van iemand. Ik zou hem laten omwisselen bij de leverancier. Je zou hem voor de zekerheid voor dat je hem terugstuurt nog even op een andere TV (bij iemand anders) kunnen testen, het zou ook nog een instelling van je TV kunnen zijn die bijvoorbeeld het geluid op een andere bron wil zien, of een andere instelling van geluid van je TV. |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Maar misschien dat ik hem inderdaad komend weekend bij de leverancier door het raam gooi en een nieuwe vraag. Citaat:
|
|
|
|
|
Citaat:
Ik vind de reactie van Multikabel vreemd, want ik zie nergens (ook niet in het TVHome Forum) dat er bekende geluidsproblemen met deze ontvanger zouden zijn. Misschien weet Vincent of dit echt een 'bekend' probleem is ? (maar waarom hoor je er dan niemand verder over) |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
||||
|
||||
|
Kortgeleden was dit nog geen bekend probleem, nu weet ik het niet. Lijkt me trouwens wel sterk dat dit een veel voorkomend probleem is. Als bij veel mensen met deze decoder het geluid helemaal wegvalt, zouden we er wel meer over horen.
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Ik heb net Block (de winkel waar we hem gekocht hebben in december) en die kunnen hem niet omruilen, maar alleen opsturen naar Samsung... Zit ik nog steeds zonder. Wat moet ik nou ? Dit is nou weer zo'n verhaal met een kastje en een muur. |
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Stroomverbruik Samsung DCB-B270R | tbest | Samsung DCB-B270R | 11 | 21 augustus 2009 06:55 |
| Samsung DCB-B270R: infobalk permanent zichtbaar bij opnemen | Nozel | Samsung DCB-B270R | 12 | 1 juni 2009 16:40 |
| problemen met Samsung DCB-B270R | paultje1966 | Vragen en Opmerkingen | 1 | 14 januari 2008 16:05 |