• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen radio meer te selecteren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

BenJ

Bij mij zijn op mijn PanaSonic box na de jongste transitie de radiokanalen niet meer te selecteren. Was het bijna helemaal goed gegaan. Zelfs analoog lijkt het beeld verbeterd, voorheen had ik nogal wat last van interferenties op enkele zenders mn RTL4, 5 en SBS6, die ik er maar niet uitkreeg.
 
Ik kan ze wel kiezen maar in de 800-range zitten een heleboel NOT COMPLETED radiostations.
Verder zie ik geen verschil, alle zenders lijken er te zijn, straks nog even de analoge zenders bekijken.(jummie lekker TVE kijken, grrrrrr.....)
 
BenJ zei:
Bij mij zijn op mijn PanaSonic box na de jongste transitie de radiokanalen niet meer te selecteren. Was het bijna helemaal goed gegaan. Zelfs analoog lijkt het beeld verbeterd, voorheen had ik nogal wat last van interferenties op enkele zenders mn RTL4, 5 en SBS6, die ik er maar niet uitkreeg.
Misschien moet je even een herinstallatie doen ?

Ik heb op de Panasonic zonder herinstallatie nu een heleboel radiokanalen erbij gekregen en die werken ook allemaal nog:
Alle zenders van het standaard analoge radio pakket plus de muziekzenders die er al waren. Dus ook radio 1/2/3 enzovoorts zitten nu op digitaal erbij.

Ik zie dus geen problemen op de Panasonic met Radio en ook TV.
 
hmolen zei:
Ik kan ze wel kiezen maar in de 800-range zitten een heleboel NOT COMPLETED radiostations.
Verder zie ik geen verschil, alle zenders lijken er te zijn, straks nog even de analoge zenders bekijken.(jummie lekker TVE kijken, grrrrrr.....)

Ik had ook dat verschijnsel op mijn Samsung 360 en moest dus terugstellen naar fabrieksinstellingen. Daarna alles opnieuw instellen en zenders zoeken.
Nu is alles weer goed maar het was wel weer een uurtje werk om alles te doen incl. mijn favorietenlijst. Nu maar hopen dat er over 1 week geen software-update komt voor die Samsung anders kan ik het 'feest' opnieuw beleven. :cry:
Ik kan nog wel een half jaartje leven met mijn E19 melding bij het opstarten.

Mijn Loewe tv met CAM moet ik nog doen maar voorlopig had ik er weer even mijn buik van vol. :evil:
 
CeeS zei:
Misschien moet je even een herinstallatie doen ?
Even ? :D
Herinstallatie, terug naar fabrieksinstellingen; smartcard trekken, niks geen radiokanalen.
Weliswaar 146 TV en 90 Radiokanalen gevonden. Als je de radiokanalen probeert in te toetsen is het alsof ze totaal niet bestaan, zodra je de eerste 2 cijfertjes hebt ingetoetst.

Maar met al dat geprobeer zit ik nu wel met een halfbakken firmware download. Netjes via de procedure zoals Yoram in zijn brief gaf nadat ik fabrieksinstellingen had gekozen. Dus downloaden via NetID 2222; staat ook idd een software update; gestart; tellertje telt terug van 30; op 0 gekomen popt een requestor op met "download afgebroken; OK ?", je mag alleen maar ja kiezen. Daarna even gekeken in het installatie menu en ik zag in het menu de entry software update van grijs weer op present springen. Nog een keer gekozen om te downloaden; zelfde verhaal. Toen maar weer terug op hoop van zegen naar netwerkID 8888; hé ook een software versie beschikbaar; even niet gedownload maar eerst kanalen laten installeren; alles werd gelukkig gedetecteerd en lijkt op radio na prima te werken.

Toen maar even ook deze software download uitvoeren; zelfde resultaat. Dus ik ben benieuwd wat nu de status van het hele zooitje is, zeker ivm toekomstige updates.

Maar goed, dat heb ik weer en zo te zien weer als enige.
 
BenJ

als je de software nog moet opwaarderen (wel wat laat overigens, uitgaande van de panasonic) dan kun je ook nog eens een poging doen vanuit het normale netwerknummer en kijken waarneer de download preicies wordt afgebroken ??

dus even aangeven wart je allemaal ziet gebeuren nadat je de upgrade hebt geactiveerd
 
BenJ zei:
Maar goed, dat heb ik weer en zo te zien weer als enige.
Heel vreemd want je had in augustus toch allang die software versie erop gezet ??

Als je vorige week nog steeds een "uitgegrijsd" balkje had bij software had je dus gewoon al de nieuwste software en zou je ook geen update moeten kunnen doen volgens mij.

Zie je nu in het menu wel dat er software beschikbaar is dan ?
 
CeeS zei:
BenJ zei:
Maar goed, dat heb ik weer en zo te zien weer als enige.
Heel vreemd want je had in augustus toch allang die software versie erop gezet ??

Als je vorige week nog steeds een "uitgegrijsd" balkje had bij software had je dus gewoon al de nieuwste software en zou je ook geen update moeten kunnen doen volgens mij.

Zie je nu in het menu wel dat er software beschikbaar is dan ?
Dat is dus gekomen omdat ik terug ben gegaan naar Fabrieks instellingen in de hoop alsnog bij die radiozenders te kunnen. En ja ik blijf dus in beide netwerken zien dat er een update is.
 
anoniem zei:
BenJ

als je de software nog moet opwaarderen (wel wat laat overigens, uitgaande van de panasonic) dan kun je ook nog eens een poging doen vanuit het normale netwerknummer en kijken waarneer de download preicies wordt afgebroken ??

dus even aangeven wart je allemaal ziet gebeuren nadat je de upgrade hebt geactiveerd
Zie deels mijn antwoord aan Cees. Ik was dus allang bij met mijn update.
Ik heb van beide netwerken geprobeerd, beide met exact hetzelfde (non)resultaat. De teller (ik neem aan dat het secondes zijn) loopt helemaal af tot 0 en dan verschijnt de requestor met de tekst "Download afgebroken" met "Accoord druk OK voor ja". En dat is einde verhaal. In zoverre dat als ik opnieuw het installatie menu meteen daarna inga, de entry voor software update van uitgegrijs in weer aanwezig veranderd na pakweg 1 sekonde, waarop ik hem dus weer kan / zou kunnen uitvoeren.
Meer is er echt niet van te vertellen.
 
BenJ zei:
Meer is er echt niet van te vertellen.
Alleen misschien nog de sofware versies in het status-scherm. Weet alleen nooit welke de software versie aangeeft, dacht de loader versie.
Misschien kan Anoniem daar aan zien of je wel of niet de juiste versie al hebt.

Het lijkt mij dat een factory-reset niet de firmware versie terug zet namelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan