Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws > Ziggo WiFiSpots

Mededelingen

Ziggo WiFiSpots Discussies en vragen over Ziggo WiFiSpots

Discussie gesloten
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14 november 2013, 08:53
007jamesbond's schermafbeelding
007jamesbond 007jamesbond is offline
Member
 
Geregistreerd: 8 februari 2009
Locatie: hoorn, multikabel
Berichten: 45
Standaard wifi hotspot

ik heb een htc mytoch slide met android 2.3 en ik wil wifi hotspot installeren op mijn telefoon, maar ik als ik in het stappenplan bij stap 6 kom waar ik een referentie wachtwoord moet intypen dan krijg ik op mijn telefoon de foutmelding 'je moet een wachtwoord intypen en bevestigen
  #2  
Oud 18 november 2013, 12:27
Giuseppe's schermafbeelding
Giuseppe Giuseppe is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 10 september 2012
Locatie: Zwolle Versatel
DTV: Humax 5200c
Berichten: 9
Standaard

en dan moet je toch op (certificaat) accepteren klikken en dan zou je normaal gesproken verbinding moeten krijgen. Maar dat lukt bij mij ook niet op de iphone. Ziggo klantenservice gebeld, maar die komen er ook niet uit. Succes.
  #3  
Oud 18 november 2013, 22:47
007jamesbond's schermafbeelding
007jamesbond 007jamesbond is offline
Member
 
Geregistreerd: 8 februari 2009
Locatie: hoorn, multikabel
Berichten: 45
Standaard

beste Giuseppe

mijn probleem is opgelost want ik moest bij dat referentie wachtwoord een zelfverzonnen wachtwoord intypen in niet op 'ok' drukken zoals je wel sal denken, maar op 'enter' op het digitale toetsenbord: misschien is dit ook bij jou het geval
  #4  
Oud 19 november 2013, 12:46
Giuseppe's schermafbeelding
Giuseppe Giuseppe is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 10 september 2012
Locatie: Zwolle Versatel
DTV: Humax 5200c
Berichten: 9
Standaard

Bedoel je op je telefoon (heb zelf een iphone) of in je router van Ziggo. Snap het even niet.
Gisteren nog iemand van Ziggo (belde zelf op) aan de lijn gehad en het is bij mij een specifiek probleem en word doorgestuurd naar specialisten.
  #5  
Oud 19 november 2013, 21:59
007jamesbond's schermafbeelding
007jamesbond 007jamesbond is offline
Member
 
Geregistreerd: 8 februari 2009
Locatie: hoorn, multikabel
Berichten: 45
Standaard

ik had stap 6 niet goed gelezen en dus na het intypen van een wachtwoord drukte ik op 'ok' en dat moest niet, maar ik moest op het symbool voor enter drukken op het virtuele toetsenbord.

ik probeer je te helpen, maar het is voor mij ook maar een gok hoor want ik heb geen iphone. ik denk dat je meer aan die medewerker van ziggo heb
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws > Ziggo WiFiSpots


Favorieten/bladwijzers

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:50.


© 2014 - Ziggo-Gebruikers.nl