Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Interactieve TV > Storingen Interactieve TV

Mededelingen

Storingen Interactieve TV Plaats hier een bericht als je een storing ziet/hebt die (vermoedelijk) meerdere gebruikers van Interactieve TV bij Ziggo hebben.

Discussie gesloten
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31 maart 2013, 16:15
Jojo28017's schermafbeelding
Jojo28017 Jojo28017 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 31 maart 2013
Locatie: Zevenhuizen gn
Ziggo Internet: Alles in 1 basis
Berichten: 1
Standaard Problemen met Cisco HD recorder

Vorige week heb ik particulier van iemand op mp een Cisco HD recorder gekocht, bij thuiskomst alles aangesloten hij doet het verder goed alleen ik kan niet op tv gemist komen en kan geen films bekijken ook knippert lampje in het dashboard steeds en geeft hij steeds aan dat er een netwerkfout is , nu is mijn vraag wat doe ik verkeerd.we zijn in het bezit van een oude smartcard van @home mijn man denkt dat het probleem daaraan ligt . Wie o wie kan mij verder helpen
  #2  
Oud 31 maart 2013, 16:31
psygho's schermafbeelding
psygho psygho is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 29 maart 2013
Locatie: Drenthe
Berichten: 12
Standaard

tijd voro de versterker die return geschikt is...
Vroeger kreeg je deze er bij bij je cisco gebakje

Als je lief belt met ziggo, je probleem uitlegt krijg je hem mischien wel...
  #3  
Oud 6 april 2013, 11:32
Mickelse's schermafbeelding
Mickelse Mickelse is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 6 april 2013
Locatie: Zwolle @Home
Ziggo Internet: Allesin1 Cisco8485 Samsung SMT-C7140
DTV: Cisco8485 + Samsung SMT-C7140
Berichten: 1
Question registreren decoder ??

En wellicht ook in het menu het apparaat registreren voor interactieve TV ?
Ik kan me herinneren dat het groene lampje bij mij lang geknipperd had toen ik m pas had. Dit had te maken met een signaal die door mijn Cisco8485 decoder word opgevangen geloof ik. Dit hield verband Interactieve TV.
Nadat ik Interactieve TV besteld had.. duurde het totdat ik belde met Ziggo. Zij hebben toen iets gedaan.. al dan niet met mij in menu..
Waarna het groene knipperlampje bleef branden. Bravo Ziggo
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Interactieve TV > Storingen Interactieve TV


Favorieten/bladwijzers

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:48.


© 2013 - Ziggo-Gebruikers.nl