• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo Webmail

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

Testje

Ik heb een probleem met Webmail van Ziggo.Als ik op mijn Archos 101 Android tablet op Ziggo webmail inlog met emailadres en wachtwoord dan krijg ik een wit schermpje met de volgende tekst: Fout, De server kan de sessie niet valideren.De sessie is waarschijnlijk verlopen.log opnieuw in.
Daarna verdwijnt alles en als ik het opnieuw probeer krijg ik steeds weer dit schermpje.De helpdesk van Ziggo kan me niet helpen,ze weten geen oplossing.Kan iemand hier een oplossing voor geven?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In Firefox doet webmail het perfect, in Internet Explorer blijft die bij mij ook hangen op 63%.
 
Dat is het probleem niet.Ik kom nog niet eens zover.het probleem is dat telkens als ik inlog dat wit schermpje met die tekst verschijnt en ik niet verder kom,ik kan dit ook niet wegclicken want het verdwijnt weer vanzelf en dan verschijnt het inlogscherm weer en steeds weer het wit schermpje en dan weer inlogscherm enz.
 
Met de standaard Android 2 browser? Mogelijk dat die een aantal features mist, de laatste keer dat ik keek werkte ziggo.nl daar ook niet mee. Het werkt in ieder geval wel met de ICS-browser.

Als er geen ICS geschikbaar is voor jouw versie van het tablet zou je eens kunnen kijken of het met Firefox wel wil.

(Dophin-HD of zo proberen heeft weinig nut, deze maken namelijk gebruik van de dezelfde, webkit, render-engine als de standaard browser.)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In Firefox doet webmail het perfect, in Internet Explorer blijft die bij mij ook hangen op 63%.

Binnen IE moet je een aanpassing maken om ziggo webmail te laten werken.

Ga naar:

Internetopties - > Tabblad Geavanceerd -> op 3 kwart staat de categorie: Webpagina's bekijken, zet hier de Opties Foutopsporing (2maal) uit.... en herlaad pagina van webmail....
 
Het gaat hier om een Archos 101 tablet met Android 2.2
 
Ik heb hetzelfde probleem, zowel met Firefox als Internet Explorer. Ziggo moet eindelijk eens al die problemen oplossen met de webmail!
 
Tip: Maak een gmailaccount aan en laat die je ziggomailbox checken met copie bewaren of bericht bewaren op server. Zo kun je gmail gebruiken als webmail. Ook verzenden kun je met je ziggoadres als afzender. Zo kun je ook je mail door gmail weer door laten sturen naar een ander adres zonder dat het uit de ziggomailbox zelf verdwijnt.
 
Gmail.

Om gmail in te stellen moet men cookies toestaan. Hoe moet ik dat instellen op mijn Archos 101 tablet met Android 2,2?
 
G Mail

Gelukt,Cookies geaccepteerd en G mail geinstalleerd,alles werkt perfect.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan