Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Interactieve TV > Vragen en Opmerkingen

Mededelingen

Vragen en Opmerkingen Vragen en opmerkingen over Interactieve TV bij Ziggo en algemene vragen over de ontvangst van interactieve TV. Vragen over bepaalde types ontvangers kunnen beter in de specifieke forums van elk merk/type ontvanger gesteld worden.

Discussie gesloten

Discussietools Weergave
Oud 28 januari 2012, 01:35
radio4fm's schermafbeelding
radio4fm radio4fm is offline
Member

Ziggo Internet: alles in een basis
DTV: humax 5100
Standaard interactieve tv met humax 5100

Hallo,ik had een vraag ik heb een humax 5100 met de nieuwe interactieve software erop met de bij behorende wifi dongle ,nou had ik een vraag met betrekking tot interactieve gedeelte gaat bijv alleen de commandos pauze of de aanvraag van bijv een film via de dongle of gaat hier een gedeelte via de dongle en een gedeelte via de coax uit/in gang humax 5100 ,waarom deze vraag mijn situatie momenteel in de meterkast een maal data uitgang naar modem en de radio/tv uitgang gaat naar een twee weg splitter 1maal in 2maal uit ,nou wil ik in de lijn voor de splitter een hirschmann GHV20E zetten maar die is niet retour geschikt,gaat dit een probleem op leveren met betrekking het interactieve gedeelte (kan voor een leuke prijs aan deze versterker komen)
Oud 28 januari 2012, 01:42
catastrofus's schermafbeelding
catastrofus catastrofus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AI1+/EPC3212/WRT610N
DTV: TV-extra
Standaard

De communicatie met ziggo gaat via internet (dongle of utp), het aangevraagde zelf komt via coax binnen.
Retourgeschikte bekabeling is hier dus niet van belang.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radio4fm Bekijk bericht
Hallo,ik had een vraag ik heb een humax 5100 met de nieuwe interactieve software erop met de bij behorende wifi dongle ,nou had ik een vraag met betrekking tot interactieve gedeelte gaat bijv alleen de commandos pauze of de aanvraag van bijv een film via de dongle of gaat hier een gedeelte via de dongle en een gedeelte via de coax uit/in gang humax 5100 ,waarom deze vraag mijn situatie momenteel in de meterkast een maal data uitgang naar modem en de radio/tv uitgang gaat naar een twee weg splitter 1maal in 2maal uit ,nou wil ik in de lijn voor de splitter een hirschmann GHV20E zetten maar die is niet retour geschikt,gaat dit een probleem op leveren met betrekking het interactieve gedeelte (kan voor een leuke prijs aan deze versterker komen)
Oud 28 januari 2012, 01:49
Member

Standaard

Okee dan dus ik hem er zonder problemen tussen zetten maar waarom praat iedereen dan altijd over retourgeschikte versterkers als zowel de versie utp als dongle via de internet verbinding gaan?
Oud 28 januari 2012, 01:56
catastrofus's schermafbeelding
catastrofus catastrofus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AI1+/EPC3212/WRT610N
DTV: TV-extra
Standaard

Daar praat niemand over, althans ik heb dat nog niet gezien.
Bij de Cisco heb je retourgeschikte bekabeling nodig omdat deze een intern modem bezit en dus de verzoeken via coax sturen. De Humax (5100 & 5200) doen hun verzoeken via internet itt de Cisco.

Citaat:
Okee dan dus ik hem er zonder problemen tussen zetten maar waarom praat iedereen dan altijd over retourgeschikte versterkers als zowel de versie utp als dongle via de internet verbinding gaan?
Oud 28 januari 2012, 01:59
Member

Standaard

Okee helemaal duidelijk hier bedankt voor de snelle antwoorden
Oud 29 januari 2012, 15:08
jette.timmer's schermafbeelding
jette.timmer jette.timmer is offline
Junior Member

Ziggo Internet: alles in 1 plus met TV extra belkin
DTV: hymax 5100c
Question waarschijnlijk een domme vraag, maar hoe kom je aan de nieuwe interactieve software.

ik kreeg een hymax 5100c bij mijn allesin1 plus met TV extra. die heb ik nu al 3 maanden en ik wil eigenlijk de films on demand eens gaan bekijken. maar onder het menu vind ik niets. nu lees ik iets over nieuwe interactieve software op dit forum.
Hoe komen jullie daaraan? moet ik dat achteraf bestellen bij ziggo??

Citaat:
Oud 29 januari 2012, 16:32
Amsterdam48's schermafbeelding
Amsterdam48 Amsterdam48 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra, Ubee Wi-Fi, TV Plus
DTV: Humax HD5200. Humax Dongle
Standaard

Dan heb je een Humax USB Dongle nodig.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jette.timmer Bekijk bericht
ik kreeg een hymax 5100c bij mijn allesin1 plus met TV extra. die heb ik nu al 3 maanden en ik wil eigenlijk de films on demand eens gaan bekijken. maar onder het menu vind ik niets. nu lees ik iets over nieuwe interactieve software op dit forum.

Amsterdam48
Oud 29 januari 2012, 16:41
Zapp Brannigan's schermafbeelding
Zapp Brannigan Zapp Brannigan is nu online
Senior Member

Ziggo Internet: Z1
DTV: SMT-C7140; LE40C750+SMiT
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jette.timmer Bekijk bericht
Dit werkt via het TV-portaal, maar je moet daarvoor wel de laatste firmware (1.00.17) geïnstalleerd hebben en de decoder moet zijn verbonden met het internet (UTP of dongle).
Oud 1 februari 2012, 18:11
jette.timmer's schermafbeelding
jette.timmer jette.timmer is offline
Junior Member

Ziggo Internet: alles in 1 plus met TV extra belkin
DTV: hymax 5100c
Standaard humax usb dongle

bedankt!
ik ga uitzoeken hoe ik daaraan komen kan.
Thanx.
Oud 1 februari 2012, 18:18
TheGrouch's schermafbeelding
TheGrouch TheGrouch is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Nee, glasvezel 600/600 icm Vigor1000Vn | Linksys WRT320N (als AP) | VigorAP800
DTV: TV Extra + Film1 icm Humax iHDR-5050c (3x) | Humax iHDR-5200c | Neotion CI+
Standaard

http://ziggo-gebruikers.nl/forum/sho...ghlight=dongle

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Interactieve TV > Vragen en Opmerkingen

Favorieten/bladwijzers

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten