Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d. Storingen kunnen in het aparte storingendeel van het forum geplaatst worden.

Discussie gesloten
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 3 januari 2012, 20:46
tonlee's schermafbeelding
tonlee tonlee is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 3 januari 2012
Locatie: Eckelrade ziggo
Berichten: 3
Standaard modem CISCO EPC3925 resetten hoe

Ik heb net de nieuwe modem Cisco EPC3925 via Ziggo.
Ik heb de modemnaam en modemwachtwoord veranderd via advanced settings. Helaas toen ging het mis.
Midden in dit proces ging de modem terug naar het inlogscherm en hij herkent nu mijn nieuwe naam en wachtwoord niet meer. Ook de standaardnaam herkent hij niet meer.

Hoe kan ik dit verhelpen? Harde reset van de modem? Hoe moet dat en mag dat zo maar.
Ik hoop dat iemand mij heer mee verder op weg kan helpen.

Ton
  #2  
Oud 3 januari 2012, 21:05
Poupou's schermafbeelding
Poupou Poupou is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 1 januari 2009
Locatie: Ziggo
Ziggo Internet: Alles-in-1 Basis, Ubee EVM320B
DTV: Cisco 8455DVB HD PVR
Berichten: 1.382
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tonlee Bekijk bericht
Hoe kan ik dit verhelpen? Harde reset van de modem? Hoe moet dat en mag dat zo maar.
Ik hoop dat iemand mij heer mee verder op weg kan helpen.

In de Gebruikershandleiding staat het volgende (bij omschrijving achterpaneel, punt 9):

RESET—Als deze knop kort wordt ingedrukt (1-2 seconden), wordt de EMTA opnieuw opgestart. Als de knop langer dan tien seconden ingedrukt wordt gehouden, worden eerst de fabrieksinstellingen hersteld en wordt de gateway vervolgens opnieuw opgestart.

VOORZICHTIG:
De Reset-knop dient uitsluitend voor onderhoudsdoeleinden. Gebruik deze knop niet tenzij u hiertoe opdracht krijgt van uw kabel- of telefoonserviceprovider. U raakt dan namelijk mogelijk alle modeminstellingen kwijt die u had geselecteerd.
  #3  
Oud 3 januari 2012, 21:35
tonlee's schermafbeelding
tonlee tonlee is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 3 januari 2012
Locatie: Eckelrade ziggo
Berichten: 3
Standaard

Dan zal ik die knop nog langer gaan indrukken want er gebeurt niets. En als er wat gebeurt zijn dan de instellingen zoals de modem bij mij is afgeleverd met de daarbij behorende instellingen zoals initiele usernaam en password?
  #4  
Oud 3 januari 2012, 21:47
Poupou's schermafbeelding
Poupou Poupou is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 1 januari 2009
Locatie: Ziggo
Ziggo Internet: Alles-in-1 Basis, Ubee EVM320B
DTV: Cisco 8455DVB HD PVR
Berichten: 1.382
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tonlee Bekijk bericht
Dan zal ik die knop nog langer gaan indrukken want er gebeurt niets. En als er wat gebeurt zijn dan de instellingen zoals de modem bij mij is afgeleverd met de daarbij behorende instellingen zoals initiele usernaam en password?
Alle originele gegevens staan op de witte (Ziggo) sticker op de onderkant van de modemrouter. Verder kan ik je niet helpen helaas.
  #5  
Oud 4 januari 2012, 13:10
tonlee's schermafbeelding
tonlee tonlee is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 3 januari 2012
Locatie: Eckelrade ziggo
Berichten: 3
Standaard

Het is gelukt om de zaak te resetten en het werkt weer naar behoren.

Bedankt.
  #6  
Oud 4 januari 2012, 13:28
Poupou's schermafbeelding
Poupou Poupou is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 1 januari 2009
Locatie: Ziggo
Ziggo Internet: Alles-in-1 Basis, Ubee EVM320B
DTV: Cisco 8455DVB HD PVR
Berichten: 1.382
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tonlee Bekijk bericht
Het is gelukt om de zaak te resetten en het werkt weer naar behoren.

Bedankt.
Goed zo, bedankt voor de terugkoppeling.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws


Favorieten/bladwijzers

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:55.


© 2014 - Ziggo-Gebruikers.nl