Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Email

Mededelingen

Email Discussies en vragen over Ziggo Email en mailserver problemen.

Discussie gesloten
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28 november 2011, 01:24
chrishendriks's schermafbeelding
chrishendriks chrishendriks is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 28 november 2011
Locatie: Venlo / @Home
Berichten: 2
Standaard Wachtwoord @home email

Hallo.
Wij hebben een tijd geleden onze computer geheel opnieuw geinstalleerd , aangezien wij graag onze bedrijfs emails willen ontvangen hebben wij uiteraard ons password nodig.
Slim genoeg zijn wij deze vergeten en willen graag een nieuwe opvragen indien mogelijk.
Ik heb op de ziggo site gezocht maar zonder resultaat.
Aangezien het een @home email adres is kon ik het niet opvragen via de website.
Destijds bij het maken van het e-mail adres hebben wij deze niet bij ''e-mail Beheer'' gemaakt.
Persoonlijke Informatie wil ik graag over Prive bericht sturen indien nodig.



Met Vriendelijke Groet
Chris Hendriks

Laatst gewijzigd door chrishendriks; 28 november 2011 om 14:11
  #2  
Oud 28 november 2011, 08:34
TheGrouch's schermafbeelding
TheGrouch TheGrouch is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 9 augustus 2008
Locatie: Alphen aan den Rijn | Casema
Ziggo Internet: Nee, glasvezel 600/600 icm Vigor1000Vn | Linksys WRT320N (als AP) | VigorAP800
DTV: TV Extra + Film1 icm Humax iHDR-5050c (3x) | Humax iHDR-5200c | Neotion CI+
Berichten: 4.831
Standaard

Het is niet slim om je emailadres hier te plaatsen, tenzij je graag wil dat een (spam)robot dat kan uitlezen.
Ten tweede is dit een gebruikersforum, dus zal hier niet gauw hulp komen om jouw emailww bij ziggo te resetten

Je kunt beter de ziggo helpdesk bellen of een van de ziggo webcaremedewerkers (zoals Jelle) een persoonlijk bericht sturen
__________________
RTFM, Google or Search
  #3  
Oud 28 november 2011, 14:12
chrishendriks's schermafbeelding
chrishendriks chrishendriks is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 28 november 2011
Locatie: Venlo / @Home
Berichten: 2
Standaard

Bedankt voor de snelle reactie.
Dan neem ik wel telefonisch contact met ziggo op.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Email


Favorieten/bladwijzers

Labels
@home, wachtwoord opvragen

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:41.


© 2013 - Ziggo-Gebruikers.nl