Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Interactieve TV > Vragen en Opmerkingen

Mededelingen

Vragen en Opmerkingen Vragen en opmerkingen over Interactieve TV bij Ziggo en algemene vragen over de ontvangst van interactieve TV. Vragen over bepaalde types ontvangers kunnen beter in de specifieke forums van elk merk/type ontvanger gesteld worden.

Discussie gesloten

Discussietools Weergave
Oud 14 september 2011, 16:42
sgsbk's schermafbeelding
sgsbk sgsbk is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 Plus
DTV: Cisco 8455DVB
Angry Uitzending gemist doet het niet

Ik probeer Uitzending Gemist te kijken, maar ook Films, Series, etc, en dit alles doet het niet. Als bijvoorbeeld kies voor TV Gemist, en daarna kies voor Uitz. Gemist, verdwijnt de tekst en gebeurt er vervolgens niets meer. Na een poos komt er een oranje schermpje 'Netwerkfout - Probeer het later opnieuw. Druk op 'Terug' om terug te gaan.''.

Interactieve televisie vandaag al 3 keer opnieuw geinstalleerd, maar ook dat helpt niet. Ik heb TV Extra en een Cisco 8455DVB, waar je ook mee op kunt nemen.

Als ik kijk bij 'Status Interactieve Televisie' staat er bij 'Status installatie' Bezig... Bij 'Retour pad - Intern kabelmodem, bij IP adres STB 192.168.100.10 en bij IP adres kabelmodem - 0.0.0.0. Bij Serving area staat <none>.

Kan iemand mij helpen?

Laatst gewijzigd door sgsbk; 14 september 2011 om 16:55
Oud 19 september 2011, 12:47
Martijn84's schermafbeelding
Martijn84 Martijn84 is offline
Junior Member

Standaard

Heb ik ook gehad, waarschijnlijk is het signaal niet sterk genoeg. Controleer even goed de versterker, wandcontactdoos, etc. De verbinding is heel gevoelig, dus al die kabeltjes moeten echt helemaal aangedrukt zitten.

Als het niet lukt even Ziggo bellen, dan sturen ze een monteur langs.
Oud 20 september 2011, 14:45
Ziggo Webteam Erwin's schermafbeelding
Ziggo Webteam Erwin Ziggo Webteam Erwin is offline
Ziggo WebCare Team

Ziggo Internet: Alles in 1 Plus / Ubee EVM3200
DTV: Cisco 8455dvb PVR
Standaard Uitzending gemist doet het niet

In dit geval krijgt de ontvanger geen ip en geen serving area toegewezen.

Is de installatie wel compleet? heeft u de 1 gats wandcontactdoos en de versterker geplaatst?

Wie heeft deze installatie gedaan?

Ik hoor graag van u.
Oud 20 september 2011, 23:05
piotje's schermafbeelding
piotje piotje is offline
Ziggo Monteur

Ziggo Internet: alles in 1 EXTRA
DTV: cisco 8455 / cisco 8485
Standaard

kan je misschien een foto maken van de aansluiting
een foto zegt meer dan 1000 woorden
gr, piotje

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sgsbk Bekijk bericht
Ik probeer Uitzending Gemist te kijken, maar ook Films, Series, etc, en dit alles doet het niet. Als bijvoorbeeld kies voor TV Gemist, en daarna kies voor Uitz. Gemist, verdwijnt de tekst en gebeurt er vervolgens niets meer. Na een poos komt er een oranje schermpje 'Netwerkfout - Probeer het later opnieuw. Druk op 'Terug' om terug te gaan.''.

Interactieve televisie vandaag al 3 keer opnieuw geinstalleerd, maar ook dat helpt niet. Ik heb TV Extra en een Cisco 8455DVB, waar je ook mee op kunt nemen.

Als ik kijk bij 'Status Interactieve Televisie' staat er bij 'Status installatie' Bezig... Bij 'Retour pad - Intern kabelmodem, bij IP adres STB 192.168.100.10 en bij IP adres kabelmodem - 0.0.0.0. Bij Serving area staat <none>.

Kan iemand mij helpen?
Oud 22 september 2011, 18:50
kamphajm's schermafbeelding
kamphajm kamphajm is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra, TV Digitaal totaal, HD-TV (Arris Touchstone TM702 modem)
DTV: Neotion CI+; Samsung SMT-H3102D
Standaard

Bij mij worden wel netjes IP-adressen toegewezen en ook een serving area. Kan de catalogus ook raadplegen, maar verder dan dat kom ik niet. Code J, netwerkfout.... Ik zie in dit forum dat meer mensen hier last van hebben.
Er zijn geen storingen gemeld in mijn postcodegebied (6137) en de monteur heeft alles geinstalleerd; volgens hem ligt het probleem bij Ziggo.
Oud 4 oktober 2011, 21:12
h.dewinter's schermafbeelding
h.dewinter h.dewinter is offline
Junior Member

Ziggo Internet: alles in 1
DTV: PVR
Standaard netwerkfout Ziggo uitzending gemist

Vorige week de PVR van Cisco geinstalleerd en updaten van de software lukte niet, dus maar niet geupdated. Ondanks werkte alles bijna 1 week na behoren tot de update alsnog automatisch werd binnengehaald. Vanaf deze tijd geen uitzending gemist en het beruchte oranje vakje met "netwerkfout, probeer later nogmaals". Nu alles naar fabrieksinstellingen teruggezet en alles werkt weer !!!!!
Nu weer uitzending gemist maar betalen via RTL uitzending gemist is natuurlijk belachelijk. Via internet/PC is het gratis en bij Ziggo vet betalen. Via ned 1, 2 en 2 staan er geen uitzendtijden bij, erg lastig, zo kom je bijv. 5 of 10x journaal tegen maar van welk tijdstip staat er niet bij.
Verder goed tevreden.
Oud 7 oktober 2011, 17:11
monica1950's schermafbeelding
monica1950 monica1950 is offline
Junior Member

DTV: cisco
Standaard

heb inmiddels ook een cisco interactieve recorder.
uitzending gemist heeft 1 keer gewerkt, krijg nu ook steeds de melding: netwerkfout.
ziggo bellen helpt niet, zij zijn zo druk, dat ze afraden te wachten aan de telefoon.
Oud 10 oktober 2011, 13:46
Charley1's schermafbeelding
Charley1 Charley1 is offline
Junior Member

Standaard

Hier heeft uitzending gemist het altijd prima gedaan, maar al een paar dagen niet meer. Ook het oranje scherm met 'Netwerkfout'. In de tussentijd is er niks veranderd aan bekabeling enzovoort.

Iemand een idee?
Oud 11 oktober 2011, 21:02
c.gargosky's schermafbeelding
c.gargosky c.gargosky is offline
Junior Member

Ziggo Internet: TV Plus / Ubee
DTV: Cisco8455DVB
Standaard Uitzending gemist

Bij mij werkt on demand en uitzending gemist ook niet meer. Vorige keer al alles opnieuw geinstalleerd. Helaas werkt dat deze keer niet meer! Geen idee waar het aan ligt. Ik krijg alleen de melding: wacht tot afspelen begint. Helaas begint er niets.
Oud 11 oktober 2011, 21:08
c.gargosky's schermafbeelding
c.gargosky c.gargosky is offline
Junior Member

Ziggo Internet: TV Plus / Ubee
DTV: Cisco8455DVB
Standaard Uitzending gemist

Ik heb nog een keer alle aansluitingen nagelopen en nu werkt het wel...
Voorlopig opgelost!
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Interactieve TV > Vragen en Opmerkingen

Favorieten/bladwijzers

Labels
tv gemist

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten