• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

geen ondertiteling bij duitse zenders alleen bij zdf deze wel maar de andere niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
P

pietleers

Sinds ik digitale tv heb met kastje van cisco heb ik bij duitse zenders geen ondertitelind wel bij zdf, maar daar we slecht horen en graag ondertiteling hebben lukt het niet met deze interactive ontvanger van cisco niet terwijl we met analoog wel hadden nou als ik dit had geweten was ik bij analoog gebleven:sad:
 
Ik ken de Cisco niet maar feit is wel dat van de Duitse zenders alleen het ZDF dvb-ondertiteling heeft. Voor de andere zenders zul je de teletekst ondertiteling moeten gebruiken.
 
Sinds ik digitale tv heb met kastje van cisco heb ik bij duitse zenders geen ondertitelind wel bij zdf, maar daar we slecht horen en graag ondertiteling hebben lukt het niet met deze interactive ontvanger van cisco niet terwijl we met analoog wel hadden nou als ik dit had geweten was ik bij analoog gebleven:sad:

Gaat je met de cisco op andere duitse zenders helaas ook niet lukken. De cisco ondersteund de ondertiteling via teletekst niet, Ziggo is hier van op de hoogte, maar doet er helaas niets aan.
 
ondertiteling duitse zenders

als ik teletex gebruikt heb ik wel ondertiteling maar geen beeld dus da:no:t werkt niet
 
als ik teletex gebruikt heb ik wel ondertiteling maar geen beeld dus da:no:t werkt niet

Dat is dus precies wat ik zeg, dit is een bug, al vanaf begin dat deze decoders op de markt kwamen is ziggo hier al op gewezen, maar er wordt niets aangedaan.

Het zou ziggo sieren als ze op hun webstite en telefonisch zouden vermelden dat de cisco niet geschikt is voor doven en slechthorenden. Of nog beter eindelijk er voor zorgen dat deze bug e.a. worden opgelost
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan