• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Groene lichtje knipperd (Cisco 8485dvb)

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Devlin

Hallo,

Het groene lampje van mijn Cisco 8485dvb blijft knipperen.
De wandcontactdoos is vervangen, de versterker zit ertussen. Van de versterker al verschillende ingangen geprobeerd. De ontvangst is goed.
Ik heb alle aansluitingen al nagekeken maar dat heeft niks geholpen.
Het meeste werkt ook gewoon alleen kan ik bijvoorbeeld geen films "on demand" bekijken. Ook als ik interactieve tv wil installeren blijft hij op "bezig" staan.
Kan ik op een of andere manier controleren in welk gedeelte het fout zit?

Ik heb nog geen interactief abbonement maar omdat dat per 1 september wel zo is heb ik een deze ontvanger gekocht.

Komt het omdat het abbonement nog niet is ingegaan of omdat er toch iets niet goed is?

Alvast bedankt voor jullie hulp.
 
heb je de versterker rechtstreeks op de 1-gats aansluiting? dus zonder UMU splitter? dit betekent dus ook dat je modem op de versterker aangesloten moet worden!
als alles goed is aangesloten even de decoder van de spanning om te resetten.
 
Klopt. Ik heb de versterker rechtstreeks op de een gats aansluiting gezet.
Ik wil er ook geen internet op aansluiten eigenlijk ( de wifi aansluiting zit in de meterkast en internet werkt prima ).
Moet de spiltter er dan tussen?
Wat loopt er dan van en naar de splitter?

Bedankt voor je hulp!
 
Klopt. Ik heb de versterker rechtstreeks op de een gats aansluiting gezet.
Ik wil er ook geen internet op aansluiten eigenlijk ( de wifi aansluiting zit in de meterkast en internet werkt prima ).
Moet de spiltter er dan tussen?
Wat loopt er dan van en naar de splitter?

Bedankt voor je hulp!
kun je eens uitleggen hoe je de boel exact hebt aangesloten? Dus in de meterkast, maar ook in de woonkamer.
 
Het lukt me niet om foto's toe te voegen.
Kan ik je ze mailen?

In de woonkamer heb ik de een gats aansluiting bevestigd.
Hier zit de versterker op aangesloten ( linkergat van de versterker gebruikt ).
Het rechtergat van de versterker gaat naar de cisco ( ik heb ook gat 3 en 4 geprobeerd ). En de versterker krijgt stroom natuurlijk.

Van de cisco gebruik ik 3 aansluitingen. Versterker naar cisco, hdmi naar tv en rf bypass naar tv.

Is dit allemaal goed?

Dank je wel !
 
De versterker moet rechtstreeks op de hoofdaansluiting, modem op de 0dB uitgang en de rest van je apparatuur op de overige aansluitingen. De UMU (internetverdeler) moet je zeker niet gebruiken.

Deze handleiding zat als het goed is bij het installatiepakket, als je die nu eens volgt.
 
De versterker moet rechtstreeks op de hoofdaansluiting, modem op de 0dB uitgang en de rest van je apparatuur op de overige aansluitingen. De UMU (internetverdeler) moet je zeker niet gebruiken.

Deze handleiding zat als het goed is bij het installatiepakket, als je die nu eens volgt.

klopt, dan moet het werken. :thumb up:
 
Bedankt, hij doet het!

Alles opnieuw vanaf de meterkast aangesloten.
Daarna Ziggo gebeld, en de fabrieksinstellingen weer teruggezet.

Het groene lichtje knipperd nu niet meer en alles werkt.

Bedankt voor de hulp !
 
Bedankt, hij doet het!

Alles opnieuw vanaf de meterkast aangesloten.
Daarna Ziggo gebeld, en de fabrieksinstellingen weer teruggezet.

Het groene lichtje knipperd nu niet meer en alles werkt.

Bedankt voor de hulp !
goed om te horen en geniet van je nieuwe aanwinst! :applause:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan