Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Nieuwsgroepen

Mededelingen

Nieuwsgroepen Discussies over de news-server van Ziggo, het gebruik van een payserver en usenet software

Discussie gesloten

Discussietools Weergave
Oud 25 januari 2011, 13:42
Loek G's schermafbeelding
Loek G Loek G is offline
Junior Member

Ziggo Internet: ?
DTV: ?
Standaard newsgroepen

Hallo
wie weet waarom ik geen newsgroepen kan downloaden krijg melding outlook express kan de newsgroepen niet downloaden.
Als ik mijn naam en wachtwoord invul gaat hij downloaden maar na 20 sec wordt de verbinding door de serverafgebroken hoe kan dit terwijl men op een site van ziggo aangeeft dat dit mogelijk is, bij na vraag op de help desk kreeg het antwoord ja dat kan aan zoveel dingen liggen en werd doorverwezen naar het forum. Ik wil binares downloaden in het verleden met home nooit geen problemen gehad.
wie kan mij helpen?

Loek G

Laatst gewijzigd door Loek G; 28 januari 2011 om 12:12
Oud 25 januari 2011, 14:13
TRaSH's schermafbeelding
TRaSH TRaSH is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus / CISCO EPC3212 / Router: Asus RT-N66U (Merlin build)
DTV: Humax iHDR-5050C Sony 40Z5500/ CI+ Samsung 40C630
Standaard

weet niet of je binaries of txt wil downloaden uit de nieuws groepen maar in beide gevallen raad ik je een ander programma aan.
daarna je email adres en je password gebruiken voor het downloaden txt of binaries.

Oud 25 januari 2011, 16:03
Ziggo WebTeam Jelle's schermafbeelding
Ziggo WebTeam Jelle Ziggo WebTeam Jelle is offline
Ziggo WebCare Team

Standaard

Je zou ook even onze site kunnen raadplegen over gebruikersgroepen. Zie https://www.ziggo.nl/#producten/inte...nieuwsservice/.

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Nieuwsgroepen

Favorieten/bladwijzers

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten