Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo-Gebruikers.nl - Algemeen > Overige onderwerpen > Te Koop / Gezocht

Mededelingen

Te Koop / Gezocht Heb je een digitale ontvanger te koop, of iets anders wat bij de doelgroep van dit forum hoort, of zoek je zoiets ? Hier kun je (uitsluitend niet-commerciële) advertenties plaatsen.

Discussie gesloten

Discussietools Weergave
Oud 23 juli 2010, 20:19
catastrofus's schermafbeelding
catastrofus catastrofus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AI1+/EPC3212/WRT610N
DTV: TV-extra
Standaard Logitech Harmony 525

Vanwege de onmacht van Logitech om dreamboxen korrekt aan te sturen is er hier een boventallig geworden en is dus amper gebruikt.
Prijs: 25 euries bij afhalen.
CD ben ik kwijt dus bestaat het geheel uit een RC + usb-kabel, cd zal wel (ergens) te downloaden zijn.
Oud 23 juli 2010, 21:07
Sjaool's schermafbeelding
Sjaool Sjaool is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus / Cisco epc3212 / WNDR3700 v1
DTV: Humax iHDR-5050C / Samsung DCB-9401R / Humax IR-FOX C
Standaard

De driver voor de Harmony 525 is gewoon te downloaden van de Logitech website.

De Harmony is echt volledig programmeerbaar en de ideale afstandsbediening om alles met 1 afstandsbediening te kunnen bedienen.

Ik heb de 525 zelf ook... en ook nog een Harmony One.
Oud 24 juli 2010, 11:35
G.bruiker's schermafbeelding
G.bruiker G.bruiker is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in een extra,Cisco EPC 3925
DTV: 2x Samsung CI+ TV met SMiT cam,Humax IR-Fox en Panasonic TU-DC40RD
Standaard

Ik heb er niet voor niets 3 van, alleen is de adviesprijs wel erg hoog..
nieuw zijn ze 39 euro.. er is trouwens een nieuw nog goedkoper type uit, de 300i maar die mist zo te zien een display en mogelijk ook de learn functie..
De 525 is een mooi model,het enige dat ie niet kan bedienen zijn de nieuwste types apparaten die "praten" met de afstandbediening.
Ik heb bv een split airco welke communiceert met de afstandbediening,je kan met de afstandsbediening de airco overriden door hem bv op een hete plek te liggen ( in het zicht van de airco) en zeggen,gebruik de remote als thermostaat.
De remote van de airco kan dus meerdere vervolgopdrachten versturen met dezelfde knop afhankelijk van de reactie van de airco,en dat kan de harmony niet.
Als bv de dreambox de remote vertelt, ik ben overgeschakelt,kom maar op met de volgende functie dan snapt de harmony dat niet en verstuurt weer het aangeleerde commando terwijk de Dreambox nu een vervolg opdracht verwacht,dat werkt helaas niet.
De support afdeling van Harmony heeft me meerdere keren opgebeld om te kijken of ze er een oplossing voor konden vinden.
En dat allemaal voor die prijs.
Maar verder doet de 525 alles,elke tv die ik in huis heb,elke tuner,elke desktop ontvanger van Ziggo,mijn mediaplayers,mijn philips kleurled lampen,doet commando's als zet de tv aan, ga naar av ingang 2,zet de versterker aan op spdif ingang 2 onder 1 knopje,en zet ze ook allemaal weer uit met het zelfde knopje.
Prima instap model,in het bejaardenhuis waar mijn vriendin werkt hebben ze er 100, elk oudje krijgt er een, en al gaat de tv stuk,of krijgen ze digitale tv,de remote blijft altijd het zelfde.
Programmeren doe je vanaf de pc en Logitech kan daar zelfs op afstand veranderingen in aanbrengen.
Je tikt gewoon in, ik heb die tv, ik heb die cable tuner sluit de usb kabel aan en voila,ze staan geprogrammeerd in je remote.
Weergaloos,op die dan tot nu toe 2 uitzonderingen,mijn split airco en de genoemde dreambox..

Laatst gewijzigd door G.bruiker; 24 juli 2010 om 11:59
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo-Gebruikers.nl - Algemeen > Overige onderwerpen > Te Koop / Gezocht

Favorieten/bladwijzers

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten