• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

pop-up foto op website.

Status
Niet open voor verdere reacties.
L

Leonardo!

Ik wil op mijn site een aparte 'foto-afdeling' maken.
Door antwoorden op de door mij gestelde vragen in nieuwsgroepen en via Google duizelt het mij van oplossingen en zie door de bomen het bos niet.

Om enigszins aan te geven wat ik bedoel geef ik als voorbeeld bv. rechte bomen. (klik op de foto)
Dit voorbeeld is een plug-in voor een heel andere editor (WordPress) dan ik gebruik en kan ik dus niet toepassen. Mijn editor is FrontPage 2003 maar ik gebruik geen specifieke FP-applicaties.

Vooral de toepassing van het tekstblok wat mee komt is een optie die ik erg graag zou willen.

Weet iemand een eenvoudig free- of shareware programma dat zoiets kan produceren?
Het liefst in het Nederlands want bij de Engelstalige prog's die ik kreeg aanbevolen miste ik regelmatig de essentie van de belangrijke punten.:oyeah:
 
Dit kan met Java scripts
nwitlox, bedankt voor je reactie. Dit ziet er behapbaar uit. :thumb up:
Ik ga er mee aan de slag en uiteraard zal ik t.z.t. hier even terugkoppelen wat er van gekomen is. :mrgreen:
 
Het eerste script werkt wel met FireFox,maar die tweede krijg ik niet aan de praat met FireFox (zonder IETab). Denk dat het tweede script specifiek voor Internet Explorer)
 
Denk dat het tweede script specifiek voor Internet Explorer
Ik werk voor IE browsers en als andere browsers het meenemen is dat mooi meegenomen. :mrgreen:

Ik probeer uiteraard wel zoveel mogelijk voor alle browsers goed zichtbaar te zijn. Zeker er nu meer en meer andere browsers gebruikt gaan worden.
Ik heb de zaken wel binnen maar nog geen tijd gehad het in te bouwen op een testpagina.
 
Ik heb in het verleden wel eens gestoeid met ThickBox. Dit blijkt nu EoL te zijn, maar het is nog te downloaden, en ze doen suggesties naar soortgelijke tools op de site. Thickbox, en waarschijnlijk ook de aanbevolen tools, draait volledig op javascript, dus zou het ook op de Ziggo Webspace moeten werken (weet niet of je het daar neer wou zetten, maar het kan dus wel).
 
Ik heb in het verleden wel eens gestoeid met ThickBox.
Bedankt voor de suggestie. Inderdaad de gegeven voorbeelden bedoelde ik. Ik neem het mee!

Mijn site staat via een redirect op https://members.multiweb.nl/tijn0000/ of dat de "Ziggo Webspace" heet weet ik niet omdat ik die ruimte bereik via een FTP-programma.
Ik stam nog uit het Multiweb-tijdperk en daardoor heb ik nog nooit iets die richting op gedaan via 'mijn Ziggo'.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan