Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Digitale Irdeto kabelontvangers > Interactieve TV ontvangers > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Mededelingen

Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD) Vragen en opmerkingen over het eerste model HDTV Interactieve TV ontvanger met ingebouwde Personal Video Recorder van Cisco

Discussie gesloten
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 9 februari 2010, 22:36
Brigit's schermafbeelding
Brigit Brigit is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Locatie: Wassenaar, Casema
Ziggo Internet: alles in 1 extra
DTV: cisco
Berichten: 5
Standaard installatie mislukt

Ik wil de Cisco graag terug zetten naar de fabrieksinstellingen, aangezien de installatie telkens mislukt. Ik krijg echter telkens de taalkeuze en daarna de pagina om de installatie te starten.
Hoe kan ik het apparaat geheel opnieuw instellen?
Bedankt!
Brigit
  #2  
Oud 10 februari 2010, 23:39
mysteryland's schermafbeelding
mysteryland mysteryland is offline
Member
 
Geregistreerd: 19 januari 2009
Locatie: den haag (oud casema gebied)
Ziggo Internet: 3 in 1 extra/ digitaal totaal/ hd-pakket// Arris modem
DTV: Cisco 8455DVB
Berichten: 55
Standaard

beste brigit,

Wat ik uit jouw verhaal haal is dat de cisco geinstalleerd moet worden, dan krijg je idd de taalkeuze en daarna het instalatiemenu wat je helemaal moet doorlopen ( dus itv modem instaleren etc...)

Als je cisco geinstalleerd is dan kun je via het menu de ontvanger terugzetten naar fabrieksinstellingen....ofwel een compleet nieuwe instalatie.
  #3  
Oud 11 februari 2010, 14:49
Brigit's schermafbeelding
Brigit Brigit is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Locatie: Wassenaar, Casema
Ziggo Internet: alles in 1 extra
DTV: cisco
Berichten: 5
Standaard

dat is nu net het probleem. Het installatiemenu wordt niet doorlopen. Na de taalkeuze, kom ik in het scherm installatiemenu. Alle codes zijn juist ingevuld. Ik druk op OK en dan krijg ik na een paar seconden de melding: installatie mislukt. Ik kan dan nog maar 1 ding doen en dat is de decoder uitzetten.
Raar, maar waar.
  #4  
Oud 11 februari 2010, 16:09
mysteryland's schermafbeelding
mysteryland mysteryland is offline
Member
 
Geregistreerd: 19 januari 2009
Locatie: den haag (oud casema gebied)
Ziggo Internet: 3 in 1 extra/ digitaal totaal/ hd-pakket// Arris modem
DTV: Cisco 8455DVB
Berichten: 55
Standaard

das idd vaag! code ff denken [is een tijdje terug voor me ] das klantnr postcode en huisnummer daarna gaat de instalatie starten en stopt na een paar sec. postode helemaal correct ingevuld dus bijv 1234 AA dus spatie errtussen? is de ontvanger juist aangesloten op de bijgelevderde versterker en op de juiste wijze met de wandcontactdoos? en anders stekker eruit 30 sec wachten stekker erin kijken wat er dan gebeurd.
Mozilla/5.0 (X11; U; Linux armv7l; nl-NL; rv:1.9.2a1pre) Gecko/20091127 Firefox/3.5 Maemo Browser 1.5.6 RX-51 N900
  #5  
Oud 11 februari 2010, 21:28
jongetje's schermafbeelding
jongetje jongetje is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 19 december 2008
Locatie: Den Haag
DTV: Cisco 8455 & 8485
Berichten: 461
Standaard

Heb je de breedband versterker wel correct aangesloten zonder splitters en dergelijke?
  #6  
Oud 11 februari 2010, 21:44
fellware's schermafbeelding
fellware fellware is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 oktober 2009
Locatie: Enschede @ home
Ziggo Internet: A1E Ubee 8 Kanaals / Cisco Linksys WRTN610N
DTV: Humax IR C-Fox/2x Samsung
Berichten: 103
Standaard

Als dit het allemaal niet oplost even de HD bellen die weten hier wel raad mee!
  #7  
Oud 11 februari 2010, 22:15
Brigit's schermafbeelding
Brigit Brigit is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Locatie: Wassenaar, Casema
Ziggo Internet: alles in 1 extra
DTV: cisco
Berichten: 5
Standaard

de codes zijn voor ons:
netwerk id 5555
frequentie 372000
modulatie QAM-64
symbool snelheid 6875

dan druk ik op OK (=zoeken)dan krijg ik de melding: installatie mislukt.
Stekker er 30 sec. uittrekken hebben we ook al geprobeerd.
Aansluitingen (lijken) correct.
Inmiddels heb ik de Samsung geïnstalleerd (op een andere locatie in huis) en die doet het wel, dus de hoofdaansluiting is in ieder geval goed.
Dank overigens voor het meedenken!
  #8  
Oud 11 februari 2010, 22:28
piotje's schermafbeelding
piotje piotje is offline
Ziggo Monteur
 
Geregistreerd: 10 april 2008
Locatie: voormalig @home
Ziggo Internet: alles in 1 EXTRA
DTV: cisco 8455 / cisco 8485
Berichten: 304
Standaard

terugzetten fabrieks instellingen
1. menu
2. instellingen
3. terug zetten fabrieks instellingen







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brigit Bekijk bericht
de codes zijn voor ons:
netwerk id 5555
frequentie 372000
modulatie QAM-64
symbool snelheid 6875

dan druk ik op OK (=zoeken)dan krijg ik de melding: installatie mislukt.
Stekker er 30 sec. uittrekken hebben we ook al geprobeerd.
Aansluitingen (lijken) correct.
Inmiddels heb ik de Samsung geïnstalleerd (op een andere locatie in huis) en die doet het wel, dus de hoofdaansluiting is in ieder geval goed.
Dank overigens voor het meedenken!
  #9  
Oud 13 februari 2010, 10:26
Brigit's schermafbeelding
Brigit Brigit is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Locatie: Wassenaar, Casema
Ziggo Internet: alles in 1 extra
DTV: cisco
Berichten: 5
Standaard

Ik kom niet in de gelegenheid om "menu" te activeren. Na het scherm "kanalen installeren" kan ik niets meer, behalve de decoder uitzetten. Als ik de decoder weer aanzet, begint het weer bij "loading please wait", kies taal etc.
  #10  
Oud 13 februari 2010, 15:39
mysteryland's schermafbeelding
mysteryland mysteryland is offline
Member
 
Geregistreerd: 19 januari 2009
Locatie: den haag (oud casema gebied)
Ziggo Internet: 3 in 1 extra/ digitaal totaal/ hd-pakket// Arris modem
DTV: Cisco 8455DVB
Berichten: 55
Standaard

beste brigit,

Je kan het beste ffies de helpdesk van ziggo bellen, zo te horen is je ontvanger niet in orde en blijft ie hangen in de instalatieprocedure.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Digitale Irdeto kabelontvangers > Interactieve TV ontvangers > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)


Favorieten/bladwijzers

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:00.


© 2014 - Ziggo-Gebruikers.nl