Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo-Gebruikers.nl - Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16 december 2009, 11:13
marck's schermafbeelding
marck marck is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 15 juli 2009
Locatie: Tilburg, ziggo
Ziggo Internet: Alles-In-een Plus, Ubee
DTV: cisco 8485DVB
Berichten: 16
Standaard Gratis de helpdesk van Ziggo bellen via 1200

als je een Ziggo telefonie abonnement hebt, kun je vanaf deze aansluiting 1200 bellen.

Je komt dan bij de helpdesk en 1200 is een gratis nummer
  #2  
Oud 16 december 2009, 11:17
josjes's schermafbeelding
josjes josjes is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 14 december 2009
Locatie: tilburg
DTV: Humax 5050c
Berichten: 11
Standaard

Dat is nog eens een goede tip.
  #3  
Oud 16 december 2009, 12:59
Heisa's schermafbeelding
Heisa Heisa is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 2 juli 2008
Locatie: Ziggo/zeist
Ziggo Internet: Alles in 1
DTV: Humax 5200C
Berichten: 249
Standaard

Is dat voor alle onderdelen (TV, Internet etc) of alleen voor telefonie?
  #4  
Oud 16 december 2009, 15:24
marck's schermafbeelding
marck marck is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 15 juli 2009
Locatie: Tilburg, ziggo
Ziggo Internet: Alles-In-een Plus, Ubee
DTV: cisco 8485DVB
Berichten: 16
Standaard

volgens mij kom je dan op de normale helpdesk uit.

Laatst gewijzigd door marck; 16 december 2009 om 16:43
  #5  
Oud 16 december 2009, 16:08
Clevegt's schermafbeelding
Clevegt Clevegt is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 29 april 2008
Locatie: Zoetermeer / Oud Casema
Ziggo Internet: Alles in 1
DTV: Humax iHDR-5200
Berichten: 951
Stuur een bericht via MSN naar Clevegt
Standaard

Ja leuk als telefonie het niet doet, zoals bij mij hahahaha
__________________
Internet : Alles in 1 - Extra
DTV : TV extra
Mobiel : What the *Bliep - Bliep website
Zoetermeer Centrum © 2013
  #6  
Oud 16 december 2009, 16:23
TVdigitaal's schermafbeelding
TVdigitaal TVdigitaal is offline
Ziggo 2e lijns DTV Support
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Locatie: Ziggo
DTV: Allemaal
Berichten: 1.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marck Bekijk bericht
als je een Ziggo telefonie abonnement hebt, kun je vanaf deze aansluiting 1200 bellen.

Je komt dan bij de helpdesk en 1200 is een gratis nummer
Je hebt inside info zo te merken. Volgens mij staat dit nog nergens op het web...

Dit gratis nummer ( 1200 ) zal voor het einde van het jaar bereikbaar zijn voor alle Ziggo telefonie en "alles in 1" klanten vanaf hun vaste Ziggo telefonielijn. Communicatie hierover zul je binnenkort zeker ook vinden op de Ziggo.nl. Klanten die geen Ziggo telefonie hebben, blijven gewoon bellen met 0900-1884 tegen het bekende tarief.
  #7  
Oud 16 december 2009, 16:42
TVdigitaal's schermafbeelding
TVdigitaal TVdigitaal is offline
Ziggo 2e lijns DTV Support
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Locatie: Ziggo
DTV: Allemaal
Berichten: 1.036
Standaard

Nog een tip:

https://www.ziggo.nl/#help/hulp-per-...act-met-ziggo/

Hier krijg je een indicatie wat de wachtijd is van de collega's bij de helpdesk.
Als het niet dringend is en je ziet hier een lange wachtijd dan kun je dus beter even wachten en op een rustiger moment bellen.
  #8  
Oud 16 december 2009, 16:44
TFH's schermafbeelding
TFH TFH is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 29 mei 2008
Locatie: Bavel - (Voormalig Casema Gebied)
Ziggo Internet: TV & Internet Plus, Arris Modem, Draytek Vigor 2130n
DTV: LG 55LB730V, TV Extra
Berichten: 1.342
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TVdigitaal Bekijk bericht
Je hebt inside info zo te merken. Volgens mij staat dit nog nergens op het web...

Dit gratis nummer ( 1200 ) zal voor het einde van het jaar bereikbaar zijn voor alle Ziggo telefonie en "alles in 1" klanten vanaf hun vaste Ziggo telefonielijn. Communicatie hierover zul je binnenkort zeker ook vinden op de Ziggo.nl. Klanten die geen Ziggo telefonie hebben, blijven gewoon bellen met 0900-1884 tegen het bekende tarief.
Dit verhaal van 1200 staan inmiddels al op het forum van tweakers.net, dus... geen inside informatie. Enkele bellers kregen de melding dat ze 1200 konden bellen, en aldus geschiede.
Wel een nette service moet ik zeggen.
  #9  
Oud 16 december 2009, 17:02
xahmol's schermafbeelding
xahmol xahmol is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 1 februari 2008
Locatie: Utrecht (oud Casema)
Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra, Ubee EVM3200 modem, D-Link DIR-855 router
DTV: Humax iHDR-5200C (woonkamer),Humax IR-FOX C (slaapkamer),AnyseeE30TC (PC) en TV Extra.
Berichten: 4.879
Standaard

Nette service inderdaad.

Alleen is het dan natuurlijk des te zuur als je telefoon er uit ligt en je de HD moet bellen vanaf je mobiel naar een 0900 nummer. Dan wordt het prijsverschil pas echt absurd: van gratis naar als je pech hebt een euro per minuut of zo (igv prepaid).
Hopelijk zijn ze dan ook coulant met compensatie daarvan.
  #10  
Oud 16 december 2009, 17:57
antoinetteb41's schermafbeelding
antoinetteb41 antoinetteb41 is offline
Member
 
Geregistreerd: 3 december 2009
Locatie: /ziggo
Berichten: 66
Standaard

Gisteren heb ik er gebruik van gemaakt,en de wachttijd was niet te lang.
Kortom een stukje serviceuitbreiding.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo-Gebruikers.nl - Algemeen > Ziggo Algemeen


Favorieten/bladwijzers

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:18.


© 2013 - Ziggo-Gebruikers.nl