Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Email

Mededelingen

Email Discussies en vragen over Ziggo Email en mailserver problemen.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 28 november 2009, 22:15
ErwinB's schermafbeelding
ErwinB ErwinB is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles in 1
Unhappy Mail in outlook en webmail werkt niet

Hallo,
Misschien dat iemand dit eerder heeft meegemaakt.
Dit is niet voor mezelf maar voor iemand anders.
Zijn email werkte niet (outlook 2003) Foutmelding username/password.
Proberen in te loggen op webmail, werkt ook niet.
Geprobeert in te loggen op Mijn ziggo, werkt ook niet en dus maar doorgegeven via nieuweinlognaam en password en dan naar mijn email te sturen. Wederom niet in te loggen??
Toen zag ik dat je een account moest aanmaken voor mijn Ziggo, klantnummer ingevoerd en wat denken jullie?
Er bestaat al een account met dezelfde gebruikersnaam of klantnummer. (Is dus waarschijnlijk al gedaan door deze persoon, maar dat weet ik niet zeker)
Deze persoon heeft al diverse keren met de helpdesk gebelt. Ikzelf heb al mail gestuurd. Maar ik kom niet verder.
Misschien jullie enig idee!!
Oud 29 november 2009, 13:36
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member

DTV: Samsung DVB-9401R
Standaard

Als je bij mijnziggo op 'inloggegevens vergeten' drukt heb je de mogelijkheid om op nee te drukken. Doe dat eens, dan worden de gegevens na invullen klantnummer/postcode/huisnummer/mailadres naar elk gewenst mailadres verstuurd. Daarna kan je inloggen op mijnziggo en kan je het ww voor de mail aanpassen.
Oud 29 november 2009, 20:11
ErwinB ErwinB is offline
Junior Member

Standaard

Hallo Isis,

Zoals je ziet had ik dit al gedaan: Geprobeert in te loggen op Mijn ziggo, werkt ook niet en dus maar doorgegeven via nieuwe inlognaam en password en dan naar mijn email te sturen. Wederom niet in te loggen?? Met het nieuwe inlog en password (ondertussen 4 keer) wederom niet gelukt.
Toch bedankt voor je tip.
Oud 29 november 2009, 20:37
Zapp Brannigan's schermafbeelding
Zapp Brannigan Zapp Brannigan is offline
Senior Member

Ziggo Internet: nee
DTV: nee
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ErwinB Bekijk bericht
Wederom niet in te loggen?? Met het nieuwe inlog en password (ondertussen 4 keer) wederom niet gelukt.
Groepsstoring van zondag 29 november 11:51 uur

Op dit moment speelt er een probleem met Mijn Ziggo. Het kan voorkomen dat uw gebruikersnaam en wachtwoord niet worden geaccepteerd. Het probleem is bekend en er wordt gewerkt aan de oplossing. Indien u voor de optie 'inloggegevens vergeten?' heeft gekozen, of indien u het wachtwoord van uw e-mailadres gewijzigd heeft, ondervind u helaas ook nog steeds problemen met het inloggen. Er is een vertraging bij het wijzigen van wachtwoorden. Hierdoor duurt het meerdere uren voordat je met je gebruikersnaam en het nieuwe wachtwoord, gebruik kunt maken van je e-mail of webmail en kunt inloggen op Mijn Ziggo. Mocht het inloggen niet direct lukken, wijzig dan niet nogmaals je wachtwoord. Onze excuses voor het ongemak.
Oud 29 november 2009, 22:27
sjoewi's schermafbeelding
sjoewi sjoewi is offline
Junior Member

Ziggo Internet: alles in 1 plus,
DTV: Cisco 8455DVB HD PVR
Standaard

Ik heb nu 2 weken ziggo alles in 1 plus, voorheen alleen tv van ziggo en probleemloos internet en (gratis) bellen van Telfort, maar ik kan nog steeds niet een tweede email account aanmaken. Ik kan gewoonweg niet inloggen op mijn ziggo. Steeds hetzelfde verhaal bij de helpdesk; "probleem bekend, wij werken er aan en komen morgen met een patch (o.i.d.)", nou vergeet het maar...
Het gekke is dat ik op mijn werk in Voorschoten wel kan inloggen, maar thuis in Zoetermeer niet! Helaas kan ik dan alsnog niet een tweede email account aanmaken, "sorry er is iets fout gegaan, probeer het nog een keer" krijg je dan te zien. Dit kan je honderd keer doen maar je krijgt steeds dezelfde melding.
Snap jij het, snap ik het....
Oud 30 november 2009, 23:22
ErwinB ErwinB is offline
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zapp Brannigan Bekijk bericht
Groepsstoring van zondag 29 november 11:51 uur

Op dit moment speelt er een probleem met Mijn Ziggo. Het kan voorkomen dat uw gebruikersnaam en wachtwoord niet worden geaccepteerd. Het probleem is bekend en er wordt gewerkt aan de oplossing. Indien u voor de optie 'inloggegevens vergeten?' heeft gekozen, of indien u het wachtwoord van uw e-mailadres gewijzigd heeft, ondervind u helaas ook nog steeds problemen met het inloggen. Er is een vertraging bij het wijzigen van wachtwoorden. Hierdoor duurt het meerdere uren voordat je met je gebruikersnaam en het nieuwe wachtwoord, gebruik kunt maken van je e-mail of webmail en kunt inloggen op Mijn Ziggo. Mocht het inloggen niet direct lukken, wijzig dan niet nogmaals je wachtwoord. Onze excuses voor het ongemak.
Bedankt voor deze info, maar zelfs na een dag wachten met het inloggen met het nieuwe wachtwoord werkt niet.
Ik zelf heb dit problem overigens niet en kon gelijk wel inloggen onder mijn eigen veranderde wachtwoord.
Helaas de persoon waarvoor ik het wil regelen kan dit niet. Snap er momenteel niets van. Lijkt er op dat de monteur die het heeft geinstalleerd iets heeft vergeten???? Maar wat weet ik nog niet.
Toch bedankt voor je info hierover. Had dit zelf ook al gelezen, kan zelf momenteel ook geen meerdere emailadressen aanmaken. Maar men geeft zelf aan dat dit een probleem is. Dus hier ga ik mee accoord.
Met het eerste wat ik gepost heb echter niet!
Oud 3 december 2009, 23:53
ErwinB ErwinB is offline
Junior Member

Question

Niemand hier een oplossing voor?
Oud 4 december 2009, 12:26
sjoewi's schermafbeelding
sjoewi sjoewi is offline
Junior Member

Ziggo Internet: alles in 1 plus,
DTV: Cisco 8455DVB HD PVR
Smile

Ze hebben het probleem (tenminste waar ik dus tegen aaanliep...) bij Ziggo kennelijk op kunnen lossen, want ik kan eindelijk inloggen op mijn ziggo en ikkan en heb inmiddels zelfs een tweede email adres voor mijn vrouw kunnen aan maken! Wie weet geldt dit ook voor anderen met inlogproblemen.
Oud 8 december 2009, 21:41
ErwinB ErwinB is offline
Junior Member

Smile

Allemaal bedankt voor jullie input.
Nadat die persoon zelf gebeld had geen resultaat.
Toen ik gebeld had werd het duidelijk voor de helpdesk.
Email werkte weer.
Oud 15 december 2009, 21:35
henkha's schermafbeelding
henkha henkha is offline
Junior Member

Standaard Wat heeft de helpdesk voor je gedaan?

ErwinB,

Vanaf zondag probeer ik mijn email wachtwoord te wijzigen (via Mijn Ziggo). Na intoetsen nieuw wachtwoord en opslaan duurt het geen uren zoals in een eerdere reactie is vermeld, maar al vanaf zondag lukt het mij niet. Heb jij iets bij de helpdesk bereikt waardoor jouw probleem is opgelost?

Groten, HenkHa
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Email

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten