Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 28 november 2009, 13:28
VideJo's schermafbeelding
VideJo VideJo is offline
Member

DTV: Humax iHDR5050-C
Standaard

Ik zit al bijna in de kruipruimte. Om alle verlengingen en splitsers er uit te halen en om de coax eindelijk maar eens naar de meterkast te leiden. Dan kan ik de ommanteling van de coax ook gelijk aarden.
Ja, krijgen is er tegenwoordig niet meer bij he? maar als je geen korting vraagt bij de BCC, dan krijg je de Smartcard voor niks. Wedden?
Oud 28 november 2009, 14:46
VideJo VideJo is offline
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerardus Bekijk bericht
Bij een All in 1 abonnement krijg je een AOP waarop je de modem en 2 coax kabels kunt aansluiten.
Nu wilde ik niet alles vragen, waar ik nog nooit van heb gehoord, dus heb ik de zoekfunctie ingezet om te vinden wat een AOP is. Niet gevonden. Wellicht te kort voor een zoekterm.
Ik neem aan, dat iemand mij de hele woorden van die afkorting kan geven.
Newbee . . .
Oud 28 november 2009, 14:56
GolfTouch's schermafbeelding
GolfTouch GolfTouch is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect&Play Max | Modem: Technicolor | Router: TP-link C9 | Switch: D-Link DGS-1016D & 2x 1008D
DTV: CI+ 1.3 Interactief UE55HU7500L | 2x Humax 5050 & IR-FOX | 2x Horizon Box | Anysee E30TC+
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VideJo Bekijk bericht
Nu wilde ik niet alles vragen, waar ik nog nooit van heb gehoord, dus heb ik de zoekfunctie ingezet om te vinden wat een AOP is. Niet gevonden. Wellicht te kort voor een zoekterm.
Ik neem aan, dat iemand mij de hele woorden van die afkorting kan geven.
Newbee . . .
Het AOP (abonnee overname punt) is de plaats waar de kabel van Ziggo (groene kabel) je woning binnenkomt. Vaak in de meterkast of bv woonkamer. Op deze kabel zit de wandcontactdoos.

Hierbij een link waar je wat afbeeldingen kunt zien:
http://ziggo-gebruikers.nl/forum/sho...044#post152044

Laatst gewijzigd door GolfTouch; 28 november 2009 om 15:03
Oud 28 november 2009, 15:44
VideJo VideJo is offline
Member

Standaard

Ja, nee, ik woon in een huis van 1978 en toen werden de coax kabels nog onder de grond gelaten. Ze komen pas bovengronds in de huiskamer. Dus moet ik die groene kabel in de kruipruimte afkappen en naar een plaats in de meterkast voeren, alwaar het AOP zal komen. Vandaar zal ik de diverse aftakkingen dus weer door moeten voeren naar de benodigde plaatsen.
Je zal maar te oud zijn om dat te doen . . . of niet technisch . . . die monteur van Ziggo die gaat toch niet de kruipruimte in? En nieuwe kabels trekken zal hij zeker niet doen. Ben je als minderbedeelde toch minder bedeeld.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten