Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Email

Mededelingen

Email Discussies en vragen over Ziggo Email en mailserver problemen.


Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 27 november 2009, 14:58
Rastaman's schermafbeelding
Rastaman Rastaman is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 27 november 2009
Locatie: Rijen / ziggo
Ziggo Internet: Alles in een plus pakket / Aris modem
DTV: standard ontvanger
Berichten: 1
Thumbs down kan geen email versturen !!


Zoek hulp?

Ik werk sinds ongeveer een week via Win7 met windows Live mail.
In beginsel had ik geheel geen problemen met het verzenden van email, ook niet onder Vista.

Sinds ik woensdag 25 nov heb getracht via Ziggo.nl een extra email account aan te maken, gaat dit activeren mis en stuur ik op een rare reactie van Ziggo zijde zelf voor het eerst een email via Windows Live mail naar Ziggo en loop ik tegen het probleem dat de emails niet worden verstuurd. Wat me toen dus voor het eerst opviel.
Ik krijg hierbij onderstaande foutcode:

Er is een onbekende fout opgetreden.
Onderwerp 'Gelezen: test'
Server: 'mail.home.nl'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC0B
Protocol: SMTP
Poort: 25
Beveiligd(SSL): Nee

Even terug;
Ik weet niet zeker dat het aan Ziggo ligt omdat ik nadien via Vista met Windows Mail wel emails kan versturen. Miscchien dat er bij Microsoft met Windows Live Mail iets fout is. Ik weet het nu niet meer ???

Kan iemand mij helpen die dit herkend en wat ik eraan moet doen om onder Win7 met Windows Live Mail wel gewoon emails te versturen?

Overigens was de reactie van Ziggo om een extra emailaccount aan te maken als verwacht, want ik kreeg wederom de simpele uitleg hoe ik dit moest doen. Het probleem van het extra activeren van een email account ligt aan Ziggo, aan hun nieuwe site nl.
Als ik het nieuwe wachtwoord voor een 2e account 2x had ingegeven ('groen'; goed wachtwoord!!) word aangegeven het wachtwoord weer in te geven, maar dat had ik zojuist al 2x gedaan. Ziggo moet hier eens goed naar kijken, want het is nu niet meer mogelijk om eventueel meerdere email account te activeren.
Herkent iemand het account probleem ook, dan ook graag reactie?
Goed laten we eerst het versturen van email (bovenstaande) oplossen?

Wie kan mij helpen?

groeten,
Rastaman
  #2  
Oud 27 november 2009, 15:35
kingpin's schermafbeelding
kingpin kingpin is offline
Inactieve account
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Locatie: Support N.W.
Ziggo Internet: A-I-Extra, Ubee EVM3200, Sitecom Gigabit/XR
DTV: Humax / PVR
Berichten: 1.054
Standaard

Als u de fout code bij Microsoft of gegoogled zou hebben, kon u zien dat er een smtp fout is gemaakt.
Nadere uitleg vwb de email instellingen:
https://www.ziggo.nl/#help/steljevra...20instellingen

Tip: elke Windowsfout is op te vragen bij Microsoft.
Een uitleg en hoe deze op te lossen is daar ook te lezen.
succes,

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rastaman Bekijk bericht


Server: 'mail.home.nl'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC0B
Protocol: SMTP
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Email


Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:22.


© 2016 - Ziggo-Gebruikers.nl