Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Email

Mededelingen

Email Discussies en vragen over Ziggo Email en mailserver problemen.


Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 26 november 2009, 20:11
krisseke's schermafbeelding
krisseke krisseke is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 26 november 2009
Locatie: herten
Ziggo Internet: extra
DTV: cisco
Berichten: 1
Standaard Helpdesk: "deskundige" Tip van de dag

Moderators, kan er zo'n sub forum worden opgezet ?

Graag wil ik dan hier als eerste onderstaand geweldige tip van de Ziggo Helpdesk plaatsen.

Sinds 2 dagen niet meer mogelijk om via Outlook 2007 email op te halen wel via webmail. Geen instellingen veranderd, geen wachtwoorden veranderd. Geen updates of what so ever. Geen mail gekregen over veranderen pop/smtp namen etc etc. Gezien er dus de welbekende foutmelding komt dat loginnaam/password niet klopt....

Ziggo helpdesk:
U moet Microsoft bellen, dit is geen Ziggo probleem..

Ach ja..... vooral rustig blijven.....
Vanavond maar eens ff surfen op de forums, neem aan dat dit probleem al vaker is opgetreden.
  #2  
Oud 26 november 2009, 20:43
Spartagek's schermafbeelding
Spartagek Spartagek is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 26 november 2008
Locatie: Brabant door Ziggo
Ziggo Internet: Op de terugweg naar Ziggo
DTV: Horizon + Extra box en CI+
Berichten: 932
Standaard

Heb je al geprobeert om op de webmail in te loggen ?
kan je er in met je gebruikersnaam en ww ..

heb je de instellingen nagelopen.

verder lijkt me dit topic eerder voor het borreltopic dan een werkelijke roep om hulp
  #3  
Oud 26 november 2009, 23:10
Excalibur's schermafbeelding
Excalibur Excalibur is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 15 oktober 2008
Locatie: Deventer
Ziggo Internet: Abonnement: Alles-In-Een Plus / Modem: Motorola SBV5121
DTV: Humax IR-FOX C
Berichten: 3.525
Standaard

1. Foutmelding is duidelijk, de combinatie van gebruikersnaam/wachtwoord die Outlook doorgeeft aan de mailserver is niet juist, anders zou je immers wel toegang krijgen.

2. Kan je met dezelfde gebruikersnaam/wachtwoord wel inloggen op de webmail? Zo ja, zie punt 3. Indien nee, zie punt 4.

3. Open de configuratie van Outlook, en voer opnieuw de gebruikersnaam en wachtwoord in.

4. Achterhaal het juiste wachtwoord, daar je ook op de webmail niet kan inloggen.

Nu jou verhaal ernaast leggen. Je kan inloggen op de webmail, dus de mailservice functioneerd naar behoren, anders zou je immers niet in kunnen loggen via de webmail. Blijft over een configuratie probleem binnen Outlook, en zeer waarschijnlijk dat een foutieve combinatie van gebruikersnaam/wachtwoord opgeslagen staat binnen outlook. Is echter geen Ziggo probleem, maar een outlook, en dus Microsoft probleem.
__________________

  #4  
Oud 27 november 2009, 08:03
Netbios's schermafbeelding
Netbios Netbios is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 26 september 2008
Locatie: Geen
Berichten: 320
Standaard

Makkelijk zo.

Ziggo dient je te helpen met het eventueel opnieuw instellen van outlook, het testen van de webmail etcetera.

Niks Microsoft.
  #5  
Oud 27 november 2009, 08:20
TRaSH's schermafbeelding
TRaSH TRaSH is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 3 november 2004
Locatie: (2134ET)Hoofddorp/Multikabel
Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus / CISCO EPC3212 / Router: Asus RT-N66U (Merlin build)
DTV: Humax iHDR-5050C Samsung 46C630/Sony 40Z5500 CI+
Berichten: 1.208
Standaard

gebruik je copy en paste voor je wachtwoord ? Gebeurd vaak dat men een spatie teveel doet.
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
  #6  
Oud 27 november 2009, 09:52
Spartagek's schermafbeelding
Spartagek Spartagek is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 26 november 2008
Locatie: Brabant door Ziggo
Ziggo Internet: Op de terugweg naar Ziggo
DTV: Horizon + Extra box en CI+
Berichten: 932
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Netbios Bekijk bericht
Makkelijk zo.

Ziggo dient je te helpen met het eventueel opnieuw instellen van outlook, het testen van de webmail etcetera.

Niks Microsoft.
Nee, helaas niet

Ziggo is natuurlijk niet verantwoordelijk voor JOUW keuze in software

de eventuele toegang naar het webmail deel is een ander verhaal.
zou mooi zijn, ik heb een film gedownload, maar mediaplayer speelt het niet af : moet Ziggo dan maar oplossen ?

als je je gebruikersnaam/wachtwoord kwijt bent, kan Ziggo dit 'resetten' verder dan dat zou ik niet verwachten
  #7  
Oud 27 november 2009, 09:57
xahmol's schermafbeelding
xahmol xahmol is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 1 februari 2008
Locatie: Utrecht (oud Casema)
Ziggo Internet: Connect Max&Play Max (300 Mb), Technicolor tc7210 (in bridge), Apple AirPort Extreme (2015)
DTV: Samsung Horizon (woonkamer),Humax IR-FOX C (slaapkamer),AnyseeE30TC (PC) en TV Extra.
Berichten: 4.974
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Netbios Bekijk bericht
Makkelijk zo.

Ziggo dient je te helpen met het eventueel opnieuw instellen van outlook, het testen van de webmail etcetera.

Niks Microsoft.
Ja, fijn. Als elke digibeet die niet zijn eigen Outlook kan instellen door Ziggo gehlopen moet worden wordt die helpdesk natuurlijk nooit bereikbaar.

Eens met anderen hier, als Webmail werkt is het geen Ziggo issue.
  #8  
Oud 27 november 2009, 10:05
Spartagek's schermafbeelding
Spartagek Spartagek is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 26 november 2008
Locatie: Brabant door Ziggo
Ziggo Internet: Op de terugweg naar Ziggo
DTV: Horizon + Extra box en CI+
Berichten: 932
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door krisseke Bekijk bericht

Ach ja..... vooral rustig blijven.....
Vanavond maar eens ff surfen op de forums, neem aan dat dit probleem al vaker is opgetreden.

Is wel héél rustig gebleven.....

misschien boos omdat hij geen bijval kreeg, en het toch niet voor elkaar kreeg ?
Of juist nu werkt het, maar wil zich niet meer laten zien uit schaamte ?


/me heeft een hekel aan oneday-flies
  #9  
Oud 27 november 2009, 14:28
kontknager's schermafbeelding
kontknager kontknager is offline
Member
 
Geregistreerd: 28 september 2009
Locatie: Randstad, oud casema AIE EXTRA
Ziggo Internet: AIE Extra Ubee + Arris
DTV: Cisco
Berichten: 88
Standaard

Probeer je e-mail gewoon binnen te halen op een ouderwetse WERKENDE manier:

(alles is hoofdletter gevoelig, als je een typfout maakt bij invoer van de gebruikersnaam of wachtwoord begin overnieuw, anders werkt het niet)

1. Open een DOS BOX
2. Typ: telnet pop.ziggo.nl 110
3. Typ: USER JE-EMAIL@ADRES.NL
4. Typ: PASS jewachtwoord
5. Indien je nu +OK Maildrop ready ziet, dan werkt het gewoon maar ligt
het aan je outlook.

Uiteraard kan je dit ook gebruiken om e-mails te lezen etc.
  #10  
Oud 27 november 2009, 17:02
Netbios's schermafbeelding
Netbios Netbios is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 26 september 2008
Locatie: Geen
Berichten: 320
Standaard

Best leuk te zien al die reacties. Een ieder hier vergeet dat een aanmelding bij een pop server die mislukt niet perse aan je gebruikersnaam en wachtwoord hoeft te liggen, ook niet perse aan de instellingen in outlook.

Het kan namelijk nog andere redenen hebben tijdens een juiste analyse door Ziggo.

Jammer dat er zo gereageerd wordt....
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Email


Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07.


© 2016 - Ziggo-Gebruikers.nl