Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Storingen Digitale TV bij Ziggo

Mededelingen

Storingen Digitale TV bij Ziggo Storingen die (vermoedelijk) meerdere digitale-TV gebruikers in het hele Ziggo gebied treffen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 29 november 2009, 17:39
Opteron-pv's schermafbeelding
Opteron-pv Opteron-pv is offline
Senior Member

DTV: 5050C
Standaard

Ik had afgelopen week ook nederland 3 HD handmatig moeten terug zetten.

NL3HD was uit mijn gesorteerde lijst verdwenen, ik kon de zender wel terug vinden in de HD tab.
Oud 1 december 2009, 08:05
pboes's schermafbeelding
pboes pboes is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Office Basis ZZ3
DTV: Diversen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniem Bekijk bericht
Er vindt een herschikking plaats om meer ruimte te maken voor internet.
Dus niet voor meer HD-zenders??
Oud 1 december 2009, 09:49
Donthuis's schermafbeelding
Donthuis Donthuis is offline
Senior Member

DTV: 37PFL9604 met Smit! CAM
Exclamation herschikkingen voor Internet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pboes Bekijk bericht
Dus niet voor meer HD-zenders??
Gezien de enorme publiciteit over het all in 1 pakket en de druk die Ziggo alsmaar legt op het afnemen van zowel TV als Internet + Telefonie, mag je ervan uitgaan dat hun prioriteiten aan het schuiven zijn. Dat alles moet toch allemaal over dezelfde verbinding naar de huizen van de klanten toe, dus technisch begrijp ik die verandering wel. Maar het levert ook minder ruimte voor HD en extra gedoe voor ons als kabelgebruikers op. Gisteren was er weer een zenderupdate, overigens zonder dat er een zender afging of bijkwam. Ik hoop dat ze er nu eindelijk eens mee ophouden..

NB Zelf ben ik overigens zeer tevreden over het totale kabelaanbod van Ziggo, maar zal toch ten principale mijn Internet en Telefonie elders blijven afnemen. Dan valt tenminste nooit alles tegelijk uit bij een storing. Ik ken veel familieleden en kennissen die eerder alles bij Casema/Ziggo hadden en nu welbewust niet meer. Maar dit is verder "off topic".....
Oud 1 december 2009, 21:55
hva's schermafbeelding
hva hva is offline
Junior Member

Ziggo Internet: alles-in-1 basis
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Opteron-pv Bekijk bericht
Ik had afgelopen week ook nederland 3 HD handmatig moeten terug zetten.

NL3HD was uit mijn gesorteerde lijst verdwenen, ik kon de zender wel terug vinden in de HD tab.
Ik heb de vraag over verdwenen ned 3HD ook al in een ander draadje geplaatst en blijkbaar een bekend probleem. Ik weet nu echter nog steeds niet hoe ik ned3hd terug krijg zonder herinstallatie van alle kanalen.
Wat bedoel jij met HD tab?
Als ik in het menu bij decoder kijk kom ik wel een lijstje tegen maar ook daar wordt op de plek van ned3hd niets weergegeven. (Automatische zender update heb ik aan staan).
Thanks for a clue!
Oud 2 december 2009, 12:56
Donthuis's schermafbeelding
Donthuis Donthuis is offline
Senior Member

DTV: 37PFL9604 met Smit! CAM
Exclamation

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hva Bekijk bericht
Ik heb de vraag over verdwenen ned 3HD ook al in een ander draadje geplaatst en blijkbaar een bekend probleem. Ik weet nu echter nog steeds niet hoe ik ned3hd terug krijg zonder herinstallatie van alle kanalen.
Als ik in het menu bij decoder kijk kom ik wel een lijstje tegen maar ook daar wordt op de plek van ned3hd niets weergegeven. (Automatische zender update heb ik aan staan).
Thanks for a clue!
Bij de automatische installatie van alle zenders in het configuratiemenu is de tweede optie "zender bijwerken" en dan is er géén volledige herinstallatie. Dat het bijwerken nauwelijks sneller werkt dan een complete herinstallatie valt wel op. Kennelijk duurt het aflopen van de lijsten digitale en analoge zenders gewoon lang en verschillen opnieuw vastleggen of bijwerken nauwelijks qua overige tijd. Bijwerken heb ik zelf maar op automatisch teruggezet, 's ochtends om 6 u kijk ik toch geen TV on
Oud 3 december 2009, 11:42
G.bruiker's schermafbeelding
G.bruiker G.bruiker is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in een extra 200/20,Ubee EVW320b
DTV: 2x Samsung CI+ TV met SMiT cam,Samsung SMT-C7140A HD Recorder, Humax 5300C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hva Bekijk bericht
Thanks for a clue!
Humaxen hebben aparte "tabbladen" voor HD zenders, met een kleur sneltoets.
Oud 7 december 2009, 12:06
Jzer's schermafbeelding
Jzer Jzer is offline
Junior Member

Standaard Ned 3 HD op zwart

Bij mij is Nederland 3 HD ook op zwart gegaan. Bij mij werkt het bijwerken van de zenders niet...Maw hij vindt bij het bijwerken geen nieuwe zenders en blijft Nederland 3 HD op zwart.

Ik heb een Philips 47PFL8404 met CAM CI+ module van Ziggo.

Iemand suggesties?

Dank
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Storingen Digitale TV bij Ziggo

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten