Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 25 november 2009, 22:10
Oxize's schermafbeelding
Oxize Oxize is offline
Junior Member

Standaard

Oke net nog even terug geweest naar me woning. Ziggo opnieuw opgebeld en gezegd dat ik geen IP krijg. Van alles geprobeerd maar niks helpt. Totdat me broertje belde en dat hij even langs zou komen met zijn Notebook.

En wat denk je. Hij sluit zijn notebook aan en "Hoppa, Internet!". Dus opnieuw mijn notebook eraan gehangen. Krijg geen ip. Heb geen firewall draaien op mijn notebook en NOD32 stond uit. Heb zelfs nog in Veilige modus opgestart met netwerkmogelijkheden. Zelfs hier doet ie het niet.

Zal wel iets hardwarematigs aan de hand zijn met mijn notebook. Op me bedrijf en hier bij me ouders thuis werkt ie perfect.

Weet nu ieder geval dat internet werkt op mijn broertjes notebook. Dan zal vast en zeker internet straks op mijn Desktop systeem ook wel werken.

Heb nog even snel op me broertjes notebook speedtest.nl getest. Zat allemaal op het maximale wat mij abbo kan geven.

Ik ben blij!
Oud 25 november 2009, 23:59
tja's schermafbeelding
tja tja is offline
Senior Member

Ziggo Internet: A-i-1 Plus, Modem: Ubee
DTV: LG 32LD350 (zonder CAM); Cisco 8455, Ziggo IPTV pilot, Humax Fox C
Standaard

Het is al eerder gezegd, maar niet vergeten om bij het aansluiten van een andere PC het modem te resetten!
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten