Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen


Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 25 november 2009, 18:50
hlooman's schermafbeelding
hlooman hlooman is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 14 oktober 2009
Locatie: harmelen
Ziggo Internet: all in 1, samsung
Berichten: 1
Standaard inloggen gebruikersnaam

Ik kon vanavond niet inloggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord.
"gebruikersnaam vergeten" aangeklikt en mijn e-mailadres opgegeven.
Er werd een mail verzonden met de inloggegevens van iemand anders n.m. van meneer of mevrouw Meier uit Amersfoort. Met deze gegevens kon ik bij alle gegevens van deze persoon. Met mijn eigen gebruiknaam en wachtwoord kom ik nergens meer in.
Iemand soortgelijke ervaring? en wat te doen?
  #2  
Oud 25 november 2009, 22:00
ed1960's schermafbeelding
ed1960 ed1960 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 15 januari 2009
Locatie: den haag casema
Berichten: 10
Standaard

Ik logde vorige week in met mijn eigen gebruikersnaam en wachtwoord, en kreeg de gegevens van iemand anders!! Heb gelijk uitgelogd, en het is daarna niet meer gebeurd. Maar het is een kwalijke zaak.
  #3  
Oud 25 november 2009, 22:40
hvoorend's schermafbeelding
hvoorend hvoorend is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 14 november 2009
Locatie: Mijdrecht Casema
Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus
DTV: Cisco 8455DVB HD PVR
Berichten: 7
Standaard

ben net over van online naar ziggo. de mijn ziggo site is een puinhoop. er wordt constant aan gewerkt terwijl hij in productie is... wat een amateurisme. kon ik eerder al geen sub e-mail adressen aanmaken (error), en 'mijn produkten' niet bekijken, gisteren en vandaag kon ik helemaal niet meer inloggen in mijnziggo (waarschijnlijk om verdere problemen te voorkomen...). een mail naar de helpdesk resulteert standaard in een antwoord van 'noreply': we weten het, er wordt aan gewerkt maar we weten niet hoe lang het gaat duren. tot in de pruimentijd? geen enkele info op de beginpagina van mijnziggo omtrent enig probleem. met alle frustratie bij de gebruikers van dien. genereert wel lekker veel calls naar het betaalde 0900 helpdesk nummer natuurlijk. big business, maar een schandalige gang van zaken. De rekening kunnen ze overigens wel heel snel bij je krijgen.
  #4  
Oud 26 november 2009, 20:20
tbest's schermafbeelding
tbest tbest is offline
Member
 
Geregistreerd: 6 februari 2008
Locatie: Heerhugowaard/Multikabel
Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus/Ubee EVM 3200
DTV: Samsung DCB-B270R
Berichten: 72
Standaard

Sinds gisteren kan ik ook weer inloggen op MijnZiggo, maar het viel me op dat wanneer je de fakturen download in PDF formaat de volgende gegevens bovenaan ontbreken die er voorheen wel stonden. Is dit bij anderen ook het geval?

Naam
Adres
Klantnummer
Factuurnummer
Factuurdatum
Vervaldatum
  #5  
Oud 26 november 2009, 20:56
Barbarian's schermafbeelding
Barbarian Barbarian is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 9 december 2008
Locatie: @Home
Ziggo Internet: Alles in één plus|Cisco EPC 3928
DTV: SMiT CI+ CAM (Samsung UE40F5700A)|Samsung SMT-C7140|Cisco 8485DVB|Humax IR-FOX C| TV Extra
Berichten: 1.307
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tbest Bekijk bericht
Sinds gisteren kan ik ook weer inloggen op MijnZiggo, maar het viel me op dat wanneer je de fakturen download in PDF formaat de volgende gegevens bovenaan ontbreken die er voorheen wel stonden. Is dit bij anderen ook het geval?

Naam
Adres
Klantnummer
Factuurnummer
Factuurdatum
Vervaldatum
Hier ook het geval... De site is nog steeds 'under construction'...
__________________
Rwy’n dymuno pob hwyl i chi gyda gweddill eich bywyd

Bä®bä®îäñ
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen


Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22.


© 2016 - Ziggo-Gebruikers.nl