Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Email

Mededelingen

Email Discussies en vragen over Ziggo Email en mailserver problemen.


Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 25 november 2009, 13:10
antonclaessen's schermafbeelding
antonclaessen antonclaessen is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 14 november 2009
Locatie: nieuwkuijk
Ziggo Internet: alles in een
DTV: humax
Berichten: 2
Standaard e-mail

hoe kan ik een extra e-mail adres aan maken bvd anton
  #2  
Oud 25 november 2009, 13:31
mennomulder's schermafbeelding
mennomulder mennomulder is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 24 maart 2008
Locatie: Groningen Rivierenbuurt/@Home
Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus/Ubee EVW3200 modem
DTV: ex 2x IR Fox C nu Samsungs UE27D5000/SMIT CI+ en UE40ES6100/Quantis CI+ en PVR Humax iHDR5200C
Berichten: 1.828
Standaard

Inloggen bij Mijn Ziggo en daarna via Mijn producten en je hoofd E-mailadres een extra adres aanmaken.
__________________
De bearenburch is myn sjirurg
http://www.youtube.com/watch?v=dul7HPrnue0

Grouten oet Grunnen

Laatst gewijzigd door mennomulder; 25 november 2009 om 14:45
  #3  
Oud 25 november 2009, 13:56
Zapp Brannigan's schermafbeelding
Zapp Brannigan Zapp Brannigan is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 9 oktober 2008
Locatie: Hoofddorp
Ziggo Internet: nee
DTV: nee
Berichten: 3.660
Standaard

Een nieuw e-mail adressen kun je aanmaken op de Mijn Ziggo site bij Mijn Gegevens > Beheer mijn Groep.
  #4  
Oud 28 november 2009, 11:18
DaPowerrr's schermafbeelding
DaPowerrr DaPowerrr is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 28 mei 2008
Locatie: Waalwijk
Ziggo Internet: Z3 / Ubee EVW3200
DTV: cisco itv
Berichten: 17
Standaard

Hoi,

Ik probeer nu al 2 dagen op bovenstaande manier een extra mailadres aan te maken, maar krijg steeds de melding:

Sorrie, er is iets fout gegaan, probeer het alstublieft nog een keer.

Maar wat ik ook probeer, het blijft dezelfde rooie lijn oproepen.

Iemand een idee?
  #5  
Oud 28 november 2009, 15:18
Mr.Ziggy's schermafbeelding
Mr.Ziggy Mr.Ziggy is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 24 november 2009
Locatie: Assen / @Home
Ziggo Internet: Ai1+ / Arris tm401b
DTV: Samsung DCB9401R & Humax IR-Fox
Berichten: 3
Standaard

Dit is helaas een kinderziekte van onze nieuwe portal. Het aanmaken van subaccounts werkt op dit moment (nog) niet, vandaar ook de foutmelding.
Wanneer het precies opgelost zal zijn is mij niet bekend, maar we zijn er mee bezig om dit te verhelpen. Zodra dit opgelost is zal ik het laten weten.
__________________
Ziggo 1e lijns TS
  #6  
Oud 28 november 2009, 16:41
DaPowerrr's schermafbeelding
DaPowerrr DaPowerrr is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 28 mei 2008
Locatie: Waalwijk
Ziggo Internet: Z3 / Ubee EVW3200
DTV: cisco itv
Berichten: 17
Standaard

Dankjewel Mr Ziggy voor het snelle antwoord!

Ik ga het in de gaten houden!
  #7  
Oud 3 december 2009, 12:39
DaPowerrr's schermafbeelding
DaPowerrr DaPowerrr is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 28 mei 2008
Locatie: Waalwijk
Ziggo Internet: Z3 / Ubee EVW3200
DTV: cisco itv
Berichten: 17
Standaard

Hij doet het!

(dit ter info voor eenieder die er misschien ook op wacht)
  #8  
Oud 5 december 2009, 15:52
morpheus1980's schermafbeelding
morpheus1980 morpheus1980 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 28 november 2009
Locatie: Gorinchem
Ziggo Internet: Extra en Sitecom
DTV: Cisco 8455
Berichten: 1
Standaard Gebruiker aan groep toevoegen kan niet meer

Ik wilde juist proberen om een nieuw e-mail account aan te maken en hiervoor moest ik eerst een persoon aan de groep toevoegen! Helaas dit is niet mogelijk omdat de noodzakelijk buttons ontbreken in "Mijn Ziggo" en "Beheer Mijn Groep".

Ik ben ook al een paar e-mail adres mogelijkheden kwijt geraakt van de totale hoeveelheid van 10 die ik er aan kon maken!

Ik weet niet wat Ziggo allemaal aan het doen is maar begin sterk te twijfelen of ik de juiste keuze heb gemaakt om over te stappen!

Als je per e-mail contact opneem moet je iedere keer maar bellen en bellen naar dure nummers! Heb je eindelijk iemand aan de lijn wordt je van het kastje naar de muur gestuurd! Kan iemand mij helpen met het aanmaken van een nieuwe persoon en bijbehorend e-mail adres?

Groetjes
  #9  
Oud 6 januari 2010, 10:43
jmmk's schermafbeelding
jmmk jmmk is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 5 december 2009
Locatie: Ziggo
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Ziggy Bekijk bericht
Dit is helaas een kinderziekte van onze nieuwe portal. Het aanmaken van subaccounts werkt op dit moment (nog) niet, vandaar ook de foutmelding.
Wanneer het precies opgelost zal zijn is mij niet bekend, maar we zijn er mee bezig om dit te verhelpen. Zodra dit opgelost is zal ik het laten weten.

Ook mij lukt het niet om iemand toe te voegen.
1 maal had ik geluk en daarna was het weer over na vele en vele malen geprobeerd te hebben.

Graag zou ik van U vernemen wanneer dit wel kan.

Bvd JMMK
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Email


Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27.


© 2016 - Ziggo-Gebruikers.nl