Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Mededelingen

Philips Nieuws, vragen en opmerkingen over Philips CI+ geschikte TV's

Bekijk resultaten enquête: Resultaten software versie 66
prima, geen problemen meer. 36 57,14%
(nieuw) last van spontane vaslopers / restart "plof". 5 7,94%
(nog steeds) last van spontane vaslopers / restart "plof". 2 3,17%
(nieuw) CI+ problemen w.o. gecodeerd programma /SAC / CCK. 7 11,11%
(nog steeds) CI+ problemen w.o. gecodeerd programma /SAC / CCK. 14 22,22%
(nieuw) anders. 5 7,94%
(nog steeds) anders. 1 1,59%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 63. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 26 november 2009, 16:37
dommel's schermafbeelding
dommel dommel is offline
Junior Member

Standaard

Ook geen problemen met de 32PFL7694H/12. Teletekst op alle zenders werkt na de update, het wisselen tussen zender gaat wat sneller. Jammer dat het wat saai is, maar buiten de 5 minuten van updaten heb ik er geen omkijken naar gehad.
Oud 26 november 2009, 17:09
Henk2304's schermafbeelding
Henk2304 Henk2304 is offline
Senior Member

DTV: Samsung LE32C350 met Ziggo CI+ CAM (Smit); Samsung SMT-C7140; Samsung UE46C6000 met KPN iTV
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rpjknoop Bekijk bericht
Heb hetzelfde met een 8404, terwijl de auto zoom 1 van de redenen was om deze serie te kopen, eindelijk geen vervormde beelden meer. Helaas .
Ik laat hem gewoon op "Auto Formaat" staan. Dan heb je geen vervormingen maar wel zwarte balken links/rechts bij een 4:3 of (in mindere mate) 14:9 uitzending. Omdat het 4:3 beeld nog steeds groter is dan bij mijn vorige 4:3 TV vind ik dat niet erg. En een 21:9 beeld in een 16:9 uitzending geeft natuurlijk zwarte balkjes boven/onder.
Sinds .66 een toch enkele keer gezien dat een 4:3 uitzending beeldvullend werd gemaakt. Dit was telkens weg na een keer heen en weer zappen. Heeft imho. verder niets met CI+ te maken allemaal.
Oud 26 november 2009, 17:31
Tom-'s schermafbeelding
Tom- Tom- is offline
Senior Member

Standaard

Ik had al gestemd op 'geen problemen meer', en de gecodeerd-programma-meldingen vliegen me weer om de oren. Helaas. Kan mijn keuze niet meer aanpassen geloof ik, daarom op deze manier.
Oud 26 november 2009, 18:02
nlrb's schermafbeelding
nlrb nlrb is offline
Senior Member

DTV: 32pfl9604/37pfl8404 met Neotion CAM
Standaard

Vanochtend een vreemd probleem gehad met m'n 8404. Bij het aanzetten kwam er een melding van de CAM (Neotion) dat er nieuwe firmware was. Op 'OK' gedrukt om deze te downloaden. Dit ging fout (error 0x102). Daarna weer met 'OK' afgesloten. That was it - zou je denken...

Even later bij het zappen van Omroep Brabant (tja) naar RTL4 kwam ineens het CAM menu weer naar boven. Ongevraagd wilde deze weer een firmware upgrade proberen. Dit lukte weer niet, maar nu vloog de ene na de andere foutmelding over het scherm. Ging te snel om te zien wat er allemaal stond. Daarna ging de CAM weer authenticeren. Nadat dit gelukt was werd het beeld zwart met de melding 'geen programma beschikbaar'. De CAM eruit en weer erin gaf een reauthenticatie, maar 'geen programma beschikbaar' bleef op elk kanaal. Zelfs de analoge! Pas na uit-/aanzetten van de TV werkte alles weer gewoon.

Vandaar maar 'nieuw (anders)' ingevuld.
Oud 26 november 2009, 20:04
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official

DTV: ALL
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nlrb Bekijk bericht
Vanochtend een vreemd probleem gehad met m'n 8404. Bij het aanzetten kwam er een melding van de CAM (Neotion) dat er nieuwe firmware was. Op 'OK' gedrukt om deze te downloaden. Dit ging fout (error 0x102). Daarna weer met 'OK' afgesloten. That was it - zou je denken...

Even later bij het zappen van Omroep Brabant (tja) naar RTL4 kwam ineens het CAM menu weer naar boven. Ongevraagd wilde deze weer een firmware upgrade proberen. Dit lukte weer niet, maar nu vloog de ene na de andere foutmelding over het scherm. Ging te snel om te zien wat er allemaal stond. Daarna ging de CAM weer authenticeren. Nadat dit gelukt was werd het beeld zwart met de melding 'geen programma beschikbaar'. De CAM eruit en weer erin gaf een reauthenticatie, maar 'geen programma beschikbaar' bleef op elk kanaal. Zelfs de analoge! Pas na uit-/aanzetten van de TV werkte alles weer gewoon.

Vandaar maar 'nieuw (anders)' ingevuld.
Er zit nog bug in de software, we hebben vanochtend nog wat testen moeten uitvoeren om dit probleem aan te tonen.
Oud 26 november 2009, 20:07
wunwil's schermafbeelding
wunwil wunwil is offline
Junior Member

Ziggo Internet: alles in 1 plus motorola
DTV: samsung dcb b270R
Unhappy NL3 verdwenen

Sinds gisteren NL3 verdwenen, evenals op die zender de nu en next aanduiding.
Gisteravond rond 22:30 was de zender weer terug maar geen nu en next.
vandaag NL3 opnieuw verdwenen, nog steeds geen nu en next.
Heeft sinds de nieuwe softwareversie .66 wel een aantal dagen naar behoren gedraaid, maar nu dus een bug.
Vorige versie werkte wel prima, afgezien de bekende gebreken geen teletext etc.
Iemand anders ook dit probleem en/of een oplossing?
Heb de Philips 3232PFL7864/12.
Oud 26 november 2009, 22:01
Erref's schermafbeelding
Erref Erref is offline
Member

Ziggo Internet: TV, CI+ (Smit cam)
DTV: Philips 9664, 42"
Standaard

Mijn vriendin heeft een 8404 (Smit cam). Zij heeft, behalve af en toe de bekende "gecodeerd programma"-meldingen, geen problemen sinds de update naar 66. Ik reageer voor haar, omdat ze geen Internet heeft.

Laatst gewijzigd door Erref; 27 november 2009 om 01:53
Oud 26 november 2009, 22:41
hva's schermafbeelding
hva hva is offline
Junior Member

Ziggo Internet: alles-in-1 basis
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door richjan Bekijk bericht
Bij mij werkt deze nieuwe update bij de 37pfl5604/H12 (42pfl9664/h12) bijna perfectloos.
Wat mij mateloos irriteert is de super trage menu met de ci+ geactiveerd.
Zodra ik de ci+ cam eruit haal is dat probleem met de trage menu functies verdwenen.dus vaak gebruik ik nog mijn humax hd 5000 decoder die heeft toch een betere beeld weergaven invergelijking met de ci+ module.
Soms zijn de zenders vergendeld en moet ik de cam eruit halen dan weer terug plaatsen om de zenders weer te kunnen gebruiken.
Verder geen last van andere problemen.
"bijna perfectloos"???
Oud 27 november 2009, 11:26
Tom-'s schermafbeelding
Tom- Tom- is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniem Bekijk bericht
Er zit nog bug in de software, we hebben vanochtend nog wat testen moeten uitvoeren om dit probleem aan te tonen.
Geen idee of je er wat aan hebt, maar met de Smit cam heb ik die melding nog niet gezien.
Oud 27 november 2009, 11:32
galopje's schermafbeelding
galopje galopje is offline
Junior Member

Ziggo Internet: z2
DTV: ci+/cam
Standaard

Na software update 66 aanvankelijk erg tevreden. Teletekst en ondertiteling ok op 32pfl8404.
Gisteren vastloper na gebruik gids. Nu ook een paar maal na opstarten alleen digitaal ned1 de rest melding gecodeerde zender. Na uitzetten weer in orde.
Gelukkig geen ploffen
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Philips

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten