Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Mededelingen

Humax iHDR5050-C (HD-PVR) Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze High Definition Personal Video Recorder van Humax

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 24 november 2009, 19:23
ronvm's schermafbeelding
ronvm ronvm is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Z3 / Ubee Modem / TP-Link Archer c7 Router
DTV: CI+ op LG 42LM620S LED Cinema 3D SMART TV
Standaard Ik heb er één gekocht

Nu het Cisco-verhaal ten einde is heb ik dan eindelijk m'n Humax iHDR5050c gekocht en wat een openbaring. Het ziet er geweldig uit en zeer gebruiksvriendelijk. Geen gedonder geen gepruts gewoon gaan met die banaan.

Heerlijk om nu eens iets positiefs te kunnen schrijven.
Oud 24 november 2009, 19:34
TheGrouch's schermafbeelding
TheGrouch TheGrouch is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Nee, glasvezel 500/500 icm Vigor2132FVn | KPN dualband WiFi AP (3x)
DTV: TV Plus + Film1 icm Humax iHDR-5050c (3x) | Humax iHDR-5200c | Neotion CI+ | Samsung DCB-H380R
Wink

Toen ik het onderwerp las dacht ik 'wat nu weer', maar toen ik zag dat jij het was snapte ik het.
Veel plezier met de 5050c.

En ik moet zeggen dat ik bewondering had voor je optimistische kijk op de cisco-firmware.
Oud 24 november 2009, 19:47
ronvm's schermafbeelding
ronvm ronvm is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheGrouch Bekijk bericht
Toen ik het onderwerp las dacht ik 'wat nu weer', maar toen ik zag dat jij het was snapte ik het.
Veel plezier met de 5050c.

En ik moet zeggen dat ik bewondering had voor je optimistische kijk op de cisco-firmware.
Ik ook (achteraf) maar ik kon er niet meer mee omgaan, vastlopers en alle fouten die er nog inzaten.. Dan maar weer geld uitgeven en ben nu zo dik tevreden dat ik dit even moest melden . Mag ook wel eens lijkt me.

Laatst gewijzigd door ronvm; 24 november 2009 om 23:14
Oud 24 november 2009, 21:44
xahmol's schermafbeelding
xahmol xahmol is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max&Play Max (300 Mb), Technicolor tc7210 (in bridge), Apple AirPort Extreme (2015)
DTV: Samsung Horizon (woonkamer),Humax IR-FOX C (slaapkamer),AnyseeE30TC (PC) en TV Extra.
Standaard

Zit er ook ernstig over te denken, even wachten op 13e maand.

Kijk ik ondertussen jouw Humax ervaringen wel ;-)

Maar met mijn geluk zal ik de Humax wel weer net een maand kopen voor de fantastiche opvolger wordt aangekondigt.
Oud 25 december 2009, 19:19
Hugo's schermafbeelding
Hugo Hugo is offline
Member

DTV: Philips 32PFL7403,Humax IRHD-5100C
Standaard

Sinds mijn Panasonic VCR de geest heeft gegeven, ben ik me aan het orienteren op een DVD recorder dan wel een PVR. De Humax 5050C lijkt een goede oplossing voor mij (HD twintuner, alles in 1 kast en DIGITAAL opnemen). 'Probleem' is dat mijn Humax 5000C (1.5 jaar oud) het nog prima doet. Ik zou dan van mijn oude Humax af moeten komen (schiet ik toch zo'n 150 euro bij in, schat ik zo (prijs is sindsdien gedaald en bovendien kunnen de internetshops hem ook nog eens goedkoper aanbieden)... PLUS nog 270 euro extra bijbetalen (bij Megapool is ie nu 325 euro). Vind ik toch nog wel wat veel voor recording functionaliteit.

Zijn er meer (voormalige) Humax HD5000C bezitters hier, die in een soortgelijke situatie de knoop hebben doorgehakt?
Oud 25 december 2009, 19:24
ronvm's schermafbeelding
ronvm ronvm is offline
Senior Member

Standaard

Ik heb de knoop doorgehakt omdat ik erg graag wilde opnemen en ook zeer goede kwaliteit in huis wilde hebben. Heb met de Cisco (die wel kan opnemen) zoveel ellende gehad dat ik had besloten om een Humax 5000c te kopen en was daar zo enthousiast over dat ik (omdat de 5000c niet op kan nemen) er dan maar 'geld bij in zou schieten' maar toch voor de Humax 5050c ging. En zoals je in andere berichten kunt lezen was dit de beste stap qua ontvangers tot nu toe. Alles wat ik ermee wil kan, dan maar weer een nieuwe kopen maar dan heb je wel wat. Ach en anders geef je je geld toch aan andere dingen uit, ik heb daar helemaal niet over in gezeten. Als ik terugkijk heb ik al heel wat geld gespendeerd aan ontvangers, dus kijk ik gewoon niet meer terug maar vooruit. Als je niet op vakantie gaat, hou je ook geld over en zo is het met alles. Gewoon doen zou ik zeggen, doe eens gek want je leeft maar één keer.

Als je er nu bij moet betalen moet je maar denken, wat kostte een goede videorecorder vroeger ook alweer? Exact en daar heb je nu heel wat meer voor.
Oud 25 december 2009, 20:33
Sjaool's schermafbeelding
Sjaool Sjaool is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect en Play Complete / Technicolor TC7210 / WNDR3700 v1
DTV: Horizon Mediabox / Humax iHDR-5200C / Humax iHDR-5050C / Samsung UE32F5500
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ronvm Bekijk bericht
Als je er nu bij moet betalen moet je maar denken, wat kostte een goede videorecorder vroeger ook alweer? Exact en daar heb je nu heel wat meer voor.
Nog een voordeel is dat je geen videocassettes meer hoeft te kopen en als de schijf vol raakt kun je altijd nog de films op een PC bewerken en op DVD zetten.
Oud 25 december 2009, 23:50
ronvm's schermafbeelding
ronvm ronvm is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaool Bekijk bericht
Nog een voordeel is dat je geen videocassettes meer hoeft te kopen en als de schijf vol raakt kun je altijd nog de films op een PC bewerken en op DVD zetten.
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik zou graag willen weten met welk programma je deze TS-files dan zou kunnen bewerken, dus als iemand dat weet hou ik me aanbevolen.
Oud 25 december 2009, 23:56
TheGrouch's schermafbeelding
TheGrouch TheGrouch is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Nee, glasvezel 500/500 icm Vigor2132FVn | KPN dualband WiFi AP (3x)
DTV: TV Plus + Film1 icm Humax iHDR-5050c (3x) | Humax iHDR-5200c | Neotion CI+ | Samsung DCB-H380R
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ronvm Bekijk bericht
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik zou graag willen weten met welk programma je deze TS-files dan zou kunnen bewerken, dus als iemand dat weet hou ik me aanbevolen.
Eh, hier in dit forum: 38 paginas leesplezier over bestanden van de humax bewerken.
Oud 30 december 2009, 21:51
Hugo's schermafbeelding
Hugo Hugo is offline
Member

DTV: Philips 32PFL7403,Humax IRHD-5100C
Standaard

Als ik over zou gaan naar een Humax 5050, kan ik dan het kaartje dat ik nu voor mijn humax 5000 gebruik, ook voor de 5050 gebruiken? Moet je aan Ziggo nog een wijziging doorgeven?
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten