Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Samsung

Mededelingen

Samsung Nieuws, vragen en opmerkingen over Samsung CI+ geschikte TV's

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 24 november 2009, 13:42
dakota85's schermafbeelding
dakota85 dakota85 is offline
Junior Member

DTV: CI+
Standaard Geen ontvangst National Geographic HD

Hallo,

Ik heb een Samsung UE32B7090WPXZG met een CI+ module van Ziggo. Mijn firmware-versie is SWU_T-CHUCIPDEUC_002006_I02_ES000DS000_090930.
De tv met CI+ bevalt me prima, echter sommige zenders lijk ik niet te kunnen ontvangen. Twee van die kanalen zijn RTL8 en National Geographic HD. Voor dit laatste kanaal betaal ik, dus ik zou vooral dit kanaal graag willen kijken. Hoe kan het dat ik dit kanaal niet kan ontvangen? Ik krijg de melding 'zwak of geen signaal'. History HD en Discovery HD doen het wel goed, net als alle andere HD-kanalen.

Ik woon in een voormalig @Home gebied met de postcode 9725.

Alvast bedankt!

Wouter
Oud 24 november 2009, 14:18
TVdigitaal's schermafbeelding
TVdigitaal TVdigitaal is offline
Ziggo 2e lijns DTV Support

DTV: Allemaal
Standaard

Hallo wouter,

Ga er vanuit dat je het juiste netwerkID (9700 voor groningen) hebt gebruikt, zo niet dan mis je meer zenders.

M.b.t. jouw probleem:

De digitale frequentie van NGC HD, RTL8, OutTV en o.a. de radio zenders van Arrow, Slam, Funx, Juize, classicfm, BNR zitten in het Noordelijke en oostelijke deel op een frequentie die ook gebruikt wordt door het C2000 systeem van de hulpdiensten (brandweer/politie enz.). (393 mhz)

Als je dicht bij zo'n mast woont van deze hulpdiensten en je huisinstallatie is niet goed afgeschermt dan kun je problemen krijgen met de zenders die op dezelfde frequentie zitten. Door je huisinstallatie HF dicht te maken moet het probleem opgelost zijn. Je moet dus de juiste splitters en stekkers gebruiken. Zie ook topic http://ziggo-gebruikers.nl/forum/sho...ht=RTL8&page=4

Voor tips:
http://www.kabelkeur.nl/storing-oplossen/digitaal/blokkerig-beeld/oorzaken/oplossing/vervang-het-onderdeel-dat-storing-veroorzaakt/
Oud 24 november 2009, 16:50
dakota85's schermafbeelding
dakota85 dakota85 is offline
Junior Member

DTV: CI+
Standaard

Dankje voor je advies! Ik heb vanmiddag ijzeren stekkertjes op mijn coaxkabel gezet en nu ontvang ik alle kanalen .
Oud 24 november 2009, 18:25
TVdigitaal's schermafbeelding
TVdigitaal TVdigitaal is offline
Ziggo 2e lijns DTV Support

DTV: Allemaal
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dakota85 Bekijk bericht
Dankje voor je advies! Ik heb vanmiddag ijzeren stekkertjes op mijn coaxkabel gezet en nu ontvang ik alle kanalen .
Geen dank, veel kijkplezier !
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > CI+ > Samsung

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten